Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Моля за съвет - смяна на масло


  • Please log in to reply
48 мнения по тази тема

#31 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 10 януари 2019 - 23:15

228.xx също покрива стандарта за OM646


  • 2

#32 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 11 януари 2019 - 14:29

prokopi69, във с. Бъта може да сипвате в ОМ 646 Диона супер или М10Д . 

Тук е добре да се придържаме към съответните спецификации. Благодаря.


  • 1

#33 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 11 януари 2019 - 16:27

Аз във форума не съм много активен не давам мнение просто така и нямам нищо спрямо никой даже тези които познавам от форума ги уважавам и те знаят това но имам една молба която мисля че е навременна и провокирана от последните два поста тук.Насажда се ненужно неуважение,съгласен съм че колегата Прокопи който мисля не познавам е написал много конкретно нещо което може и да не е така но в следващия пост колегата мисля малко го засяга което не е нужно.Аз мисля по друг начин относно тези спецификации понеже доста изчетох за маслата и пробвах безброй варианти и комбинации и смея да твърдя че новите коли затова имат проблеми с моторите един път заради конструкция но също така и заради маслата но това си е мое мнение и не го побликувам като налагащо се но мисля че все пак можем всички тук да се уважаваме и ако водим спор нека да е с цел да изясним истината без да засягаме колега.Дори да не съм прав аз или др все пак на всекиму да отдадем уважението си че се труди и опитва да се учи все още.Извинявам се ако обиждам някого но мисля че рязки коментари може някой да приложи в конкретния случай само ако той лично е правил лабораторни анализи на масла преди и след определен пробег иначе всичко друго е мнение и цитати на производител който има нужда да сменяме возилото със следващия модел.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 6

#34 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 11 януари 2019 - 19:26

Аз във форума не съм много активен не давам мнение просто така и нямам нищо спрямо никой даже тези които познавам от форума ги уважавам и те знаят това но имам една молба която мисля че е навременна и провокирана от последните два поста тук.Насажда се ненужно неуважение,съгласен съм че колегата Прокопи който мисля не познавам е написал много конкретно нещо което може и да не е така но в следващия пост колегата мисля малко го засяга което не е нужно.Аз мисля по друг начин относно тези спецификации понеже доста изчетох за маслата и пробвах безброй варианти и комбинации и смея да твърдя че новите коли затова имат проблеми с моторите един път заради конструкция но също така и заради маслата но това си е мое мнение и не го побликувам като налагащо се но мисля че все пак можем всички тук да се уважаваме и ако водим спор нека да е с цел да изясним истината без да засягаме колега.Дори да не съм прав аз или др все пак на всекиму да отдадем уважението си че се труди и опитва да се учи все още.Извинявам се ако обиждам някого но мисля че рязки коментари може някой да приложи в конкретния случай само ако той лично е правил лабораторни анализи на масла преди и след определен пробег иначе всичко друго е мнение и цитати на производител който има нужда да сменяме возилото със следващия модел.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ето това е мнение, което буди уважение, адмирации Митко.

Изцяло съм съгласен, че ако сме по-толерантни, по-спокойни и умерени, този форум (в частност и клуб), наистина могат да са полезни и приоятни за по-широк кръг от хора и да носят по-голямо удовлетворение.

Поздрави и благодаря

prokopi69, във с. Бъта може да сипвате в ОМ 646 Диона супер или М10Д . 

Тук е добре да се придържаме към съответните спецификации. Благодаря.

Венци,

през годините развих уважение към теб, не мисля че таиш злоба, или че си лош човек, напротив, но начина ти на изразяване наистина е по-често груб и рязък, отколкото полезен.

За пореден път те апелирам, да престанеш със саркастичните си постове, защото идеята на клуба и форума не е такава.

 

Благодаря ти за разбирането

 

Поздрави


  • 1
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#35 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 11 януари 2019 - 19:43

Със Прокопи имаме стара любов, той ме разбира, така се забавляваме с него. 

Извинявам се на всички останали.


  • 1

#36 bat_Vite

bat_Vite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 януари 2019 - 20:31

Много си е добър този форум!  :)

 

Приятен е, за разлика от един друг подобен на премиум марка... и @mitkofitnes го знае.

 

Относно маслата и скапването на моторите (най-вече проблема с харчене на масло) - почти изцяло споделям казаното от

 

...добре да се придържаме към съответните спецификации...

 

и

 

... новите коли затова имат проблеми с моторите един път заради конструкция но също така и заради маслата...


  • 0

#37 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 януари 2019 - 20:49

Аз във форума не съм много активен не давам мнение просто така и нямам нищо спрямо никой даже тези които познавам от форума ги уважавам и те знаят това но имам една молба която мисля че е навременна и провокирана от последните два поста тук.Насажда се ненужно неуважение,съгласен съм че колегата Прокопи който мисля не познавам е написал много конкретно нещо което може и да не е така но в следващия пост колегата мисля малко го засяга което не е нужно.Аз мисля по друг начин относно тези спецификации понеже доста изчетох за маслата и пробвах безброй варианти и комбинации и смея да твърдя че новите коли затова имат проблеми с моторите един път заради конструкция но също така и заради маслата но това си е мое мнение и не го побликувам като налагащо се но мисля че все пак можем всички тук да се уважаваме и ако водим спор нека да е с цел да изясним истината без да засягаме колега.Дори да не съм прав аз или др все пак на всекиму да отдадем уважението си че се труди и опитва да се учи все още.Извинявам се ако обиждам някого но мисля че рязки коментари може някой да приложи в конкретния случай само ако той лично е правил лабораторни анализи на масла преди и след определен пробег иначе всичко друго е мнение и цитати на производител който има нужда да сменяме возилото със следващия модел.
Sent from my iPhone using Tapatalk


Подкрепям поста ти в цялото си съдържание,но за маслата...
Не смяташ ли,че маслата с дълъг живот и обслужванията на 25-30000 км.всъщност са виновниците за счупените мотори?
Пълен лаик съм и лабораторни проби не съм правил,но има доста клипове на желирани и клеясали мотори и това става ясно след като се отвори мотора.А докато се стигне до причината за отваряне какво се е случвало с тая гняз и как се е движил мотора си е чисто чудо.
Разбирам че технологията и на маслата и на филтрите се е развила,но сегашните мотори са адски натоварени и прецизни,както преди 50-тина години са били двигателите на Формула 1.
Не мога да приема че на двигател развиващ 250км/ч и от 0-100 за 5-6 сек(примерно),цепещ всеки ден аутобаните,обслужването да е на 30000 км.
  • 2

#38 DominatorXI

DominatorXI

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    W204 2008 2.2CDI

Публикувано 11 януари 2019 - 21:33

Много си е добър този форум!  :)

 

Приятен е, за разлика от един друг подобен на премиум марка... и @mitkofitnes го знае.

 

Относно маслата и скапването на моторите (най-вече проблема с харчене на масло) - почти изцяло споделям казаното от

 

 

и

 

 

Здравейте отново! Точно този форум, който подозирам че имаш предвид колега , който е отново за мерцедеси - ме накара да потърся друг. Първо този тук е много по-съвременна платформа, второ предполагам че и колегите са по-отзивчиви (това вече се видя  ;-)) и гледат да помагат с каквото могат, за разлика от другия, в който като попиташ нещо, или нямаш отговор или само едни и същи те подиграват и заобикалят иначе да дадат ясен отговор.


Този пост е редактиран от DominatorXI: 11 януари 2019 - 21:35

  • 0

#39 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 11 януари 2019 - 22:37

Е, щом всичко е ОК, аз нямам какво да добавя, освен това всички да сме хора :)

 

Поздрави

 

п.п.

Маслата са толкова важни, а толкова се пренебрегват...включително и аз и после си патя...


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#40 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 12 януари 2019 - 00:22

Митко - аз на Венци не му се връзвам, той си пише глупости, аз факти:

 

с3C6ktNe.jpg

Сега  - Венци, ако се загледаш в официоза ( не във гаражните легенди, между биричките), ще забележиш ( надявам се!), че за колата на колегата се полага и 228.хх :read :read


  • 7

#41 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 12 януари 2019 - 13:47

Така е. 

Ама защо не го каза/показа това в предишното си мнение. 

Не можем а и не бива всеки път да ти вадим знанията със ченгел от устата.

 

А и това със сервиза в с. Бъта който оправя от SLS нагоре звучи странно, някак си. Ако ме разбираш. 

Ми обозначи се какъв си що си както му е реда. Не се прави на луд. Ползата ще е взаимна.

Форума е виждал и по компетентни а и по странни птици от теб.


  • 0

#42 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 12 януари 2019 - 13:54

Ами трябва да си по вярващ, да имаш доверие на хората, ха ха.
И не беше SLS, a SLR...

И не съм птица, по скоро птеродактил.
Пък за странните птици - таралежа е птица упорита, не го ли ритнеш, не полита.
  • 5

#43 тодоров

тодоров

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:stara zagora
  • Автомобил:
    mercedes a 160

Публикувано 12 януари 2019 - 15:01

консултация а160  не се увеличават оборотите при даване на газ    успях да се прибера 10 км на 2 скорост


  • 0

#44 DominatorXI

DominatorXI

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    W204 2008 2.2CDI

Публикувано 12 януари 2019 - 17:03

Според мен нещо с кутията, но колегите да кажат по-конкретно.


  • 0

#45 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 202 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 12 януари 2019 - 18:30

а160  не се увеличават оборотите при даване на газ    успях да се прибера 10 км на 2 скорост

 

Ами, ... потенциометъра на газта.

Щом си от Ст.З., отскочи до Ники, да я закачи и да ти реши проблема - под старият Кауфланд, над Ром Петрол, на една ограда са.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни