228.xx също покрива стандарта за OM646
Моля за съвет - смяна на масло
Започната от Antoni_, 06 ное 2018 - 21:23:07
48 мнения по тази тема
#31
Публикувано 10 януари 2019 - 23:15
#32
Публикувано 11 януари 2019 - 14:29
prokopi69, във с. Бъта може да сипвате в ОМ 646 Диона супер или М10Д .
Тук е добре да се придържаме към съответните спецификации. Благодаря.
#33
Публикувано 11 януари 2019 - 16:27
Аз във форума не съм много активен не давам мнение просто така и нямам нищо спрямо никой даже тези които познавам от форума ги уважавам и те знаят това но имам една молба която мисля че е навременна и провокирана от последните два поста тук.Насажда се ненужно неуважение,съгласен съм че колегата Прокопи който мисля не познавам е написал много конкретно нещо което може и да не е така но в следващия пост колегата мисля малко го засяга което не е нужно.Аз мисля по друг начин относно тези спецификации понеже доста изчетох за маслата и пробвах безброй варианти и комбинации и смея да твърдя че новите коли затова имат проблеми с моторите един път заради конструкция но също така и заради маслата но това си е мое мнение и не го побликувам като налагащо се но мисля че все пак можем всички тук да се уважаваме и ако водим спор нека да е с цел да изясним истината без да засягаме колега.Дори да не съм прав аз или др все пак на всекиму да отдадем уважението си че се труди и опитва да се учи все още.Извинявам се ако обиждам някого но мисля че рязки коментари може някой да приложи в конкретния случай само ако той лично е правил лабораторни анализи на масла преди и след определен пробег иначе всичко друго е мнение и цитати на производител който има нужда да сменяме возилото със следващия модел.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#34
Публикувано 11 януари 2019 - 19:26
Аз във форума не съм много активен не давам мнение просто така и нямам нищо спрямо никой даже тези които познавам от форума ги уважавам и те знаят това но имам една молба която мисля че е навременна и провокирана от последните два поста тук.Насажда се ненужно неуважение,съгласен съм че колегата Прокопи който мисля не познавам е написал много конкретно нещо което може и да не е така но в следващия пост колегата мисля малко го засяга което не е нужно.Аз мисля по друг начин относно тези спецификации понеже доста изчетох за маслата и пробвах безброй варианти и комбинации и смея да твърдя че новите коли затова имат проблеми с моторите един път заради конструкция но също така и заради маслата но това си е мое мнение и не го побликувам като налагащо се но мисля че все пак можем всички тук да се уважаваме и ако водим спор нека да е с цел да изясним истината без да засягаме колега.Дори да не съм прав аз или др все пак на всекиму да отдадем уважението си че се труди и опитва да се учи все още.Извинявам се ако обиждам някого но мисля че рязки коментари може някой да приложи в конкретния случай само ако той лично е правил лабораторни анализи на масла преди и след определен пробег иначе всичко друго е мнение и цитати на производител който има нужда да сменяме возилото със следващия модел.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ето това е мнение, което буди уважение, адмирации Митко.
Изцяло съм съгласен, че ако сме по-толерантни, по-спокойни и умерени, този форум (в частност и клуб), наистина могат да са полезни и приоятни за по-широк кръг от хора и да носят по-голямо удовлетворение.
Поздрави и благодаря
prokopi69, във с. Бъта може да сипвате в ОМ 646 Диона супер или М10Д .
Тук е добре да се придържаме към съответните спецификации. Благодаря.
Венци,
през годините развих уважение към теб, не мисля че таиш злоба, или че си лош човек, напротив, но начина ти на изразяване наистина е по-често груб и рязък, отколкото полезен.
За пореден път те апелирам, да престанеш със саркастичните си постове, защото идеята на клуба и форума не е такава.
Благодаря ти за разбирането
Поздрави
#35
Публикувано 11 януари 2019 - 19:43
Със Прокопи имаме стара любов, той ме разбира, така се забавляваме с него.
Извинявам се на всички останали.
#36
Публикувано 11 януари 2019 - 20:31
Много си е добър този форум!
Приятен е, за разлика от един друг подобен на премиум марка... и @mitkofitnes го знае.
Относно маслата и скапването на моторите (най-вече проблема с харчене на масло) - почти изцяло споделям казаното от
...добре да се придържаме към съответните спецификации...
и
... новите коли затова имат проблеми с моторите един път заради конструкция но също така и заради маслата...
#37
Публикувано 11 януари 2019 - 20:49
Аз във форума не съм много активен не давам мнение просто така и нямам нищо спрямо никой даже тези които познавам от форума ги уважавам и те знаят това но имам една молба която мисля че е навременна и провокирана от последните два поста тук.Насажда се ненужно неуважение,съгласен съм че колегата Прокопи който мисля не познавам е написал много конкретно нещо което може и да не е така но в следващия пост колегата мисля малко го засяга което не е нужно.Аз мисля по друг начин относно тези спецификации понеже доста изчетох за маслата и пробвах безброй варианти и комбинации и смея да твърдя че новите коли затова имат проблеми с моторите един път заради конструкция но също така и заради маслата но това си е мое мнение и не го побликувам като налагащо се но мисля че все пак можем всички тук да се уважаваме и ако водим спор нека да е с цел да изясним истината без да засягаме колега.Дори да не съм прав аз или др все пак на всекиму да отдадем уважението си че се труди и опитва да се учи все още.Извинявам се ако обиждам някого но мисля че рязки коментари може някой да приложи в конкретния случай само ако той лично е правил лабораторни анализи на масла преди и след определен пробег иначе всичко друго е мнение и цитати на производител който има нужда да сменяме возилото със следващия модел.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Подкрепям поста ти в цялото си съдържание,но за маслата...
Не смяташ ли,че маслата с дълъг живот и обслужванията на 25-30000 км.всъщност са виновниците за счупените мотори?
Пълен лаик съм и лабораторни проби не съм правил,но има доста клипове на желирани и клеясали мотори и това става ясно след като се отвори мотора.А докато се стигне до причината за отваряне какво се е случвало с тая гняз и как се е движил мотора си е чисто чудо.
Разбирам че технологията и на маслата и на филтрите се е развила,но сегашните мотори са адски натоварени и прецизни,както преди 50-тина години са били двигателите на Формула 1.
Не мога да приема че на двигател развиващ 250км/ч и от 0-100 за 5-6 сек(примерно),цепещ всеки ден аутобаните,обслужването да е на 30000 км.
#38
Публикувано 11 януари 2019 - 21:33
Много си е добър този форум!
Приятен е, за разлика от един друг подобен на премиум марка... и @mitkofitnes го знае.
Относно маслата и скапването на моторите (най-вече проблема с харчене на масло) - почти изцяло споделям казаното от
и
Здравейте отново! Точно този форум, който подозирам че имаш предвид колега , който е отново за мерцедеси - ме накара да потърся друг. Първо този тук е много по-съвременна платформа, второ предполагам че и колегите са по-отзивчиви (това вече се видя ;-)) и гледат да помагат с каквото могат, за разлика от другия, в който като попиташ нещо, или нямаш отговор или само едни и същи те подиграват и заобикалят иначе да дадат ясен отговор.
Този пост е редактиран от DominatorXI: 11 януари 2019 - 21:35
#40
Публикувано 12 януари 2019 - 00:22
Митко - аз на Венци не му се връзвам, той си пише глупости, аз факти:
с
Сега - Венци, ако се загледаш в официоза ( не във гаражните легенди, между биричките), ще забележиш ( надявам се!), че за колата на колегата се полага и 228.хх
#41
Публикувано 12 януари 2019 - 13:47
Така е.
Ама защо не го каза/показа това в предишното си мнение.
Не можем а и не бива всеки път да ти вадим знанията със ченгел от устата.
А и това със сервиза в с. Бъта който оправя от SLS нагоре звучи странно, някак си. Ако ме разбираш.
Ми обозначи се какъв си що си както му е реда. Не се прави на луд. Ползата ще е взаимна.
Форума е виждал и по компетентни а и по странни птици от теб.
#42
Публикувано 12 януари 2019 - 13:54
Ами трябва да си по вярващ, да имаш доверие на хората, ха ха.
И не беше SLS, a SLR...
И не съм птица, по скоро птеродактил.
Пък за странните птици - таралежа е птица упорита, не го ли ритнеш, не полита.
И не беше SLS, a SLR...
И не съм птица, по скоро птеродактил.
Пък за странните птици - таралежа е птица упорита, не го ли ритнеш, не полита.
#43
Публикувано 12 януари 2019 - 15:01
консултация а160 не се увеличават оборотите при даване на газ успях да се прибера 10 км на 2 скорост
#44
Публикувано 12 януари 2019 - 17:03
Според мен нещо с кутията, но колегите да кажат по-конкретно.
#45
Публикувано 12 януари 2019 - 18:30
а160 не се увеличават оборотите при даване на газ успях да се прибера 10 км на 2 скорост
Ами, ... потенциометъра на газта.
Щом си от Ст.З., отскочи до Ники, да я закачи и да ти реши проблема - под старият Кауфланд, над Ром Петрол, на една ограда са.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни