Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CLK W208 200 kompresor 1998г - Не палиСпря в движение и не иска да запали.


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 rado_pavlov

rado_pavlov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 200 Kompressor 98' dark blue

Публикувано 02 ноември 2018 - 14:24

Здравейте колеги,

 

от около 3 години имам въпросния мерцедес. До сега не съм имал никакви проблеми, а минах едни 60 - 70 000км. Хич да не е само газовата съм сложил и смених едни свещи и от там насетне всичко си беше точно.... до преди 2 дни. Та във въпросния ден запалих колата и тръгнах за работа. Никакви проблеми. След един завой обаче, нещо стана и колата заби муцуна и спря. След това се опитах да подам газ и да я форсирам за да видя какво става, но нищо не се случваше. Двигателя работеше на 500-600 оборота и притрисаше, но не изгасна. Подавах газ, качваше за малко до 1000+ оборота и след това падаше отново на 500-600. И така но без да изгасва. След това ме задърпаха до работа и я оставих. Първоначално помислих да не е потенциометъра на газта, но когато тръгнах да проверявам се оказа, че е ок. Друго, което забелязах е, че когато подам газ (ако запали защото след като я паркирах спря да пали) се включва компресора без да е набрала обороти.

В последствие реших да не е датчика на коляновия вал (CPS) и мислех, че съм го намерил. Свалих го, но се оказа детонационен датчик (knock sensor), който пък няма никакво съпротивление, а по информацията, която намерих в интернет би трябвало да има около 500-600 ома. За съжаление обаче пробвах и един нов такъв сензор и се оказа, че и той няма верига/съпротивление. Та от тук нататък имам няколко въпроса за да продължа с проверката на системата и се надявам да може да ми ударите едно рамо:

 

1. На някого случвало ли му се е подобно нещо и ако да, как се е оправил?

2. Къде се намира въпросния датчик за позициониране на коляновия вал?

3. В действителност ли тези детонационни датчици нямат верига или?

 

Поздрави,

Радо


  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 02 ноември 2018 - 17:14

Ради,тез автомобили са лесни за диагностиране и ремонт но си трябва Стардиагноза


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 ноември 2018 - 10:14

При много сходни симптоми, се оказа температурния датчик в дебитомера: М111.944 ли си? 192к.с. 2.0К?

По метода "най-вероятно е това", решихме да видим дали не е дебитомер, понеже също като при теб, страшно много неща се държаха странно.

Сложихме дебитомер за проба от някакво БМВ, понеже съответстваше буксата и диаметъра. Колата запали и се държеше нормално, колкото да установим, че дава разумни живи данни.

 

STAR-a не ме ориентира каков може да е, ама може и да не съм внимавал в картинката достатъчно :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни