Покупка на автомобил
Започната от Стамболийски, 02 ное 2018 - 10:23:27
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 ноември 2018 - 10:23
Здравейте, предстои ми покупка на автомобил и реших да се допитам до вас. https://m.mobile.bg/...6#&gid=1&pid=16Това е колата, която мисля да закупя и бих желал да си кажете мнението за колата откъм подръжка, и всичко останало. Благодаря предварително.
#2
Публикувано 03 ноември 2018 - 10:00
30х.лв. не са малко пари за такава кола.
Отделно, като видя швейцарски, ставам доста мнителен, особено от автокъща.
Знаеш, че ги купуват ударени и ги оправят тук. Това не значи, че е била тоталка, просто повод за внимателно оглеждане на колата.
Не е АМГ и няма нищо АМГ в нея. Китайски педали от ибей, странни (но ефектни) накрайници на ауспусите, афтърмаркет добавки на предна броня и задна, стикерче на мотора, допълнителна табелка на стелките.. Това е най-обикновено комби. Не че е лоша колата, просто да го имаш предвид.
Като заговорихме за ауспусите: провери (дано греша), но всички Е200 CGI са с един ауспух отляво. От 250 CGI нагоре стават с 2 ауспуха.
Сега въпросът: как е станала с 2? Ако предният собственик (залагам е имала повече от 1), е сменил гърнетата и е сложил оригинални от 250, нямам претенции. Ако просто е опънал тръбичка, е малко глупаво и аз лично не бих гледал повече тази кола.
Погледни капака и маската между фаровете: прави ли ти впечатление, че има 2 емблеми. Стърчащата звезда и значката. Със сигурност маската е сменена, капакът вероятно си е нейния. Твоята задача е да разбереш дали с сменена поради полюционен повик на преден собственик или бавна среща с Коледно дръвче, в естествен хабитат, в някое село из Алпите.
Дисплеите на задната седалка мисля, че не са оригинални, но може да бъркам.
И като видя така затъмнени прозорци, почва да ми се гади, но това съм си аз
... аз не бих се занимавал с този чужбински-илиянци-пакет и бих огледал какво има в европейските търсачки. Фейслифтът не може ли да се намери за 30к вече?
#3
Публикувано 03 ноември 2018 - 14:02
Коце за емблемите, оригинално си ги има и двете. Виждал съм ги на други Е и S класи. Но тази изглежда доста илиянски като цяло.
#4
Публикувано 03 ноември 2018 - 18:13
Правилно, моя грешка
#5
Публикувано 04 ноември 2018 - 07:01
Здравейте, каляската се оказа кенеф, този който я продава....нямам думи. Боя ми се размина на косъм
#6
Публикувано 04 ноември 2018 - 15:11
Според мен и годината не е вярна.
#7
Публикувано 14 ноември 2018 - 07:18
Здравейте, най после си избрах каляска. Взех си w211 200 compressor авангард бизнес едишън 2008. Много лачена , и поддържана в Мерцедес и в Германия и тук. Имам две питания, скоростите уж са 5 , а като мина на ръчно превключване ми ги реди до 4 и после като чукна лоста на дясно минава на D. Така ли трябва да е? На 173 иляди е и верига не и е сменяна. Едни ми говорят, да и сменям веригата, че малките мотори имали слаби вериги и ги късали без никакви симптоми, други ми разправят да я сменя на 230-250 К вие какво ще кажете? Благодаря ви за отделеното време.
Този пост е редактиран от Стамболийски: 14 ноември 2018 - 07:24
#8
Публикувано 14 ноември 2018 - 08:27
Честито, колега!
При "ръчно превключване" задаваш максималната възможна предавка - затова и крайната ти предавка е индикирана с D, т.е. стандартен режим на кутията. Не се бъркай, че с твои команди управляваш, все едно имаш ръчни скорости.
Този двигател не страда от верига. Ако тръгне да се разтяга ще ти светне "чек-енджин" лампичката.
#9
Публикувано 14 ноември 2018 - 09:38
Мерси, колега успокои ме с веригата. Явно майстора си е търсил клиентела.
#10
Публикувано 17 ноември 2018 - 08:51
Наздраве колеги, филмите, в които взимам активно участие продължават и колкото и тъпо да звучи пак да питам. Има ли такова животно като, маслото в автомата не се сменя. Пак казвам, срам ме е , че задавам подобен въпрос, но все пак....
#11
Публикувано 17 ноември 2018 - 11:23
Наздраве колеги, филмите, в които взимам активно участие продължават и колкото и тъпо да звучи пак да питам. Има ли такова животно като, маслото в автомата не се сменя. Пак казвам, срам ме е , че задавам подобен въпрос, но все пак....
Здравей колега, не се срамувай - няма глупави въпроси. Само глупави отговори.
Необслужваемите кутии са мит, който тръгва от Мерцедес за 722.6. След години и си ревизират твърдението. Сменяй й маслото на 60000 км и си свиркай.
#12
Публикувано 17 ноември 2018 - 13:10
Ок. Така си и мислех
#13
Публикувано 17 ноември 2018 - 13:14
Маслото се сменя заедно с филтъра, уплътнението на картера и буксата-преходник. Като сменях масло на моята кутия взех ОЕМ филтър, букса и уплътнение от СС за 95-6лв с доставката.
#14
Публикувано 17 ноември 2018 - 14:34
Да, взел съм ги, но вчера ме вкараха във филм, че маслото не се сменяло и т.н колкото и да бях пийнал не ми се вярваше, но все пак да си питам аз
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни