Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

C 270 cdi-Проблем турбоц70 цди - проблем

мерцедес mercedes турбо turbo

  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 Roki1881

Roki1881

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:razgrad
  • Автомобил:
    Mercedes C-klasse c270 CDI

Публикувано 25 октомври 2018 - 18:35

Здравейте колеги.

От вчера съм собственик на Mercedes C270 CDI 2002(Все още немога да кажа горд).

При тест драйв на колата се установи , че колата няма достатъчно тяга . Бях с мои познати , които са по запознати с марката(на мен ми е първия Мерцедес).Колегите с мен казаха , че вероятно е дебитомер и да не се притеснявам, такаааааа...............колата вече е моя. На път за вкъщи по магистралата колата зацепи на 150км/ч и неще и неще . Веднага при познат майстор още преди да съм се прибрал.Майстора доста бързо разбра , че някакви маркучи на вакума под предния капак не са си на мястото!?!......Сложи ги той по местата им и каза , че когата тези маркучи не са по местата си ,турбото не може да завърти на макс-Засега добре.След няколко бързи обиколки с колата(за малко успях да и се порадвам)- турбото даде фира  :unsure . В момента колата е при майстора и чакам да ми свали турбото , за да си поръчам ново. Моля погамайте , тормози ме мисълта ,че може би са сменили не едно и не две турбини на тази кола и е ставало същото , затова са тея изпълнения с вакумните маркучи.

 

 

П.С Извиням се малко дълго писах,но моля за съвети да очаквам ли нещо друго . Ако колеги са имали подобен проблем нека споделят. :beer  :beer  :beer


  • 0

#2 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3813 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2018 - 22:47

Колега, ако майстора ти е майстор ще разбере какво не е наред в колата.

В това, че са сменявани много турбини неможеш да си сигурен.

Но не купувай турбо втора употреба.

Прати си за рециклиране твоето турбо.

Където и да го пратиш цените са едни и същи, но ще имаш и гаранция и ще си сигурен, че турбото ти е наред.

Ако искаш да направиш качествен ремонт, рециклираш твоето турбо, твоя майстор връзва всички вакуми правилно и след това правиш Стар Диагностика.

Не някаква случайна диагностика а Стар Диагностика.Караш ден два и пак закачаш и тогава вече може да си сигурен в това което сте свършили.


  • 0
Posted Image

By Batev

#3 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3813 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2018 - 22:49

Баща ми има същата кола, няма да повярваш колко много върви тая кола, когато всичко и е наред.


  • 0
Posted Image

By Batev

#4 Roki1881

Roki1881

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:razgrad
  • Автомобил:
    Mercedes C-klasse c270 CDI

Публикувано 25 октомври 2018 - 23:00

Благодаря за бързия отговор колега, и  аз си мислех за рециклиране на турбото. След това колата ще бъде прегледана обстойно и дано всичко се нареди,за да нямам лоши спомени с марката. 


  • 0

#5 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3813 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2018 - 23:13

Благодаря за бързия отговор колега, и  аз си мислех за рециклиране на турбото. След това колата ще бъде прегледана обстойно и дано всичко се нареди,за да нямам лоши спомени с марката. 

Стискам палци всичко да мине гладко.

Тази кола има страхотна динамика, ще останеш впечатлен.

Относно турбото, не се замисляй а рециклирай.Не знаеш в кой момент пак ще те предаде.

Втора употреба турбо около 500 лв.

Рециклирането 700-800-900 зависи.

Не знаеш какво турбо ще си купиш и може да Ви подведе.


  • 1
Posted Image

By Batev

#6 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 226 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 26 октомври 2018 - 10:15

Или ново, но китайско турбо за около 500лв. с година гаранция.
  • 0

#7 asenov_m

asenov_m

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 88 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB S203 C270 CDI 2001г.

Публикувано 26 октомври 2018 - 13:46

Моята талига е същата и миналия месец и аз го умувах тоя въпрос с турбото. Накрая си взех втори шанс за 250 лв. в доста прилично състояние. Комплект гарнитури още 40-50 лв и за няколко часа с един приятел го сменихме. Така за под 300 кинта (без бирите) приключих драмата и съм дояолен от избора. Китайска, както каза Тони е 500-600 лв, рециклажа и той толкова, значи имам мегдан за още една, докато стигна тия пари (недай боже). ;)

Изпратено от моят SM-A520F с помощта на Tapatalk

Този пост е редактиран от asenov_m: 26 октомври 2018 - 13:47

  • 0

m19269.gif


#8 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2631 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хага
  • Автомобил:
    C30 CDI AMG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 октомври 2018 - 16:01

Аз бих рециклирал. Новa средна част (CHRA) на Melett и си свиркай.


  • 1

logo_amg.png


#9 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 645 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 30 октомври 2018 - 01:53

Аман от Нашите рециклатори... втора уп от немския ибей от истинска кола е в пъти пи-добър избор!
Пипне ли го Ганьо... до 30-40 хил почва харча на масло , оттам геометрията и пак същия филм....
спести си мъките!


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#10 Roki1881

Roki1881

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:razgrad
  • Автомобил:
    Mercedes C-klasse c270 CDI

Публикувано 30 октомври 2018 - 22:29

Здравейте колеги, реших да докладвам до къде я докарах с ц-класата.

Смених турбо и кулер запалихме колата , всичко както си му е реда . Извадих я за тест и вървежа беше просто уникален, НООО за има няма 3 мин. и толкова-половината коне стават магарета и набира като слон . Изгасям колата , паля пак и колата лети - това е след всеки един “рестарт" на двигателя - тръгва ,но за кратко .Някой да има предположение на какво се дължи?


  • 0

#11 здравко1982

здравко1982

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    270 cdi 2002

Публикувано 01 ноември 2018 - 11:44

Запушени колекторни тръби.Може би.
  • 0

#12 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3813 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 ноември 2018 - 22:25

Здравейте колеги, реших да докладвам до къде я докарах с ц-класата.

Смених турбо и кулер запалихме колата , всичко както си му е реда . Извадих я за тест и вървежа беше просто уникален, НООО за има няма 3 мин. и толкова-половината коне стават магарета и набира като слон . Изгасям колата , паля пак и колата лети - това е след всеки един “рестарт" на двигателя - тръгва ,но за кратко .Някой да има предположение на какво се дължи?

Четене отново.....

колата влиза в авриен режим ли?

турбото не включва и спира на 3000 обората?

Дебитомера проверете....


  • 0
Posted Image

By Batev

#13 Roki1881

Roki1881

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:razgrad
  • Автомобил:
    Mercedes C-klasse c270 CDI

Публикувано 04 ноември 2018 - 17:06

Колеги най-сетне ми намериха проблема,оказа се DPF. Махнаха го софтуерно и сега всичко е ок.Благодаря на всички за мненията . 


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: мерцедес, mercedes, турбо, turbo

0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни