Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Катализатор W203


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 todormm

todormm

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C270 CDI, 2001 (W203)

Публикувано 25 октомври 2018 - 10:52

Колеги, здравейте,

 

имам следните въпроси за катализатора на W203, 2001г. C270 CDI:

1. Колко точно катализатора има - 1 или 2?

2. Може ли да се почисти катализатора с вода и евентуално някакъв препарат от типа на Meglio (питам, тъй като в някои теми прочетох, че може, в други - не)?

3. Може ли да се рециклира катализатора, и ако да - къде бихте ми препоръчали.

4. При евентуална смяна, може ли да се замести с универсален катализатор и какво ви е мнението за тях.

 

Колеги, моля за конкретни отговори на въпросите ми. Изчетох доста неща по темите тук и в други форуми и честно казано, вместо да ми се изяснат нещата, повече се обърках.

Също така, ще помоля да няма мнения от типа "защо не го разкараш". Не искам да го махам, и няма да го направя. Моля, конкретно по въпросите ми.


  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 25 октомври 2018 - 13:33

Според мен катализатор не може да се изчисти,поне от това което съм чел по тази тема.Един катализатор има живот околу 10г като след това си е просто заглушител а иначе се запушва и разрушава от маслото което един автомобил изхвърля с изгорелите газове и така разтапя питата.Металните катализатори вършат работа само 2-3 години но много трудно се запушват и изгарят и затова ги ползват при тунинг изпълнения.Не зная каква е целта на заниманието но резонатор качествен при дизелов автомобил може да свърши работа за заглушаване и рестрикция но за намаляне на вредните емисии си трябва нов такъв.С меглио може да измиеш после там където си пипал с мазни ръце да не мерише като обгаря,те хората с амоняк промиват но ефекта си е спорен,без лоши мисли това ми е мнението.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 25 октомври 2018 - 14:09

Бях чел в другия форум как Крум го е изчистил на тогавашната му C200 Kompressor с 20% разтвор на лимонена киселина. После и ламбда сондата така бил почистил и работила добре. Може би си заслужава да се опита - нищо не губиш.


  • 0

#4 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2018 - 22:56

1.Един катализатор.

2.Дунев Мотор Спорт имат машина за почистване на DPF филтри, можеш да звъннеш и да попиташ.Цената за почистване на DPF беше около 70 или 100 лева нещо от сорта.Звънни и попитай.

3.Не

4.Може.Ефекта е като на неоригинална част.Ще карам ама само един бог знае колко.

 

И сега както ти е казал колегата Митко.....слагай един резонатор и си решавай проблема.

Когато еконормите влязат в сила, тогава се занимавай с катализатора и го мисли.

Иначе нищо не ти пречи да питаш за почисватнето....за информация да си знаеш.


  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#5 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 27 октомври 2018 - 11:24

Само не ходи при Дунев! Вече от 4 места чувам ужасни истории за сервиза му.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 октомври 2018 - 19:17

2 и 3 според мен може.
Зависи дали е цял или не. Наскоро гледах с очите си почистване точно с химия и вода.
Химията е от индустриален обезмаслител на МаФра, ако не се лъжа.
Сваля се цялата част на генерацията.
Бухаш вътре със спрей. И след 10ина пъти, можеш да гледаш през питата. Тогава си готов :)
Сега... ако постоянно мята надолу сажди и нафта, катализатора ти е малък проблем, но... е възможно.
Направиха го след цялостна ревизия на мотора и до колкото ми е известно, не е първа кола, на която се прави тази процедура.

Меглиото е слабо за тази цел.
Колкото до Дунев, прекалено много негативни коментари. Споделям мнението на колегите, това е и причината да подминавам отдалеч този сервиз.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни