Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Injector Circuit/Open + неработещ десен мигач

Injector Circuit/Open Маса дюза

  • Please log in to reply
1 отговор на тази тема

#1 tonibg

tonibg

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211

Публикувано 24 октомври 2018 - 08:07

Здравейте,
 
Два пъти в рамките на 2 месеца ми се случва следния сценарии: 
След по-продължително каране 200-300км без да се спира, ми светва таблото за изгорял десен мигач, а след още няколо минути ми светва engine check. След като загася и запаля след няколко минути, всички грешки изчезват. Прочетох грешката с едно евтино китайче през bluеtooth и е тази :
Fault code: [P2047] Reductant Injector Circuit/Open bank1 Unit 1  
 
Колата е w211 E220 cdi
Някакви идеи и съвети какво е и как да го излекувам ?

  • 0

#2 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 24 октомври 2018 - 11:08

Прочетете я със СТАР Диагностика, може да са много неща.
Като цяло тази грешка може да е предизвикана от запушен горивен филтър, датчик за налягане на рейла, износена горивна помпа за високо налягане... В мерцедесовия софтуер може да се видят стойности на дюзи, налягане в горивната система и тн... има тестове които ще помогнат да се намери причината за проблема. 

 

Едит: при един колега имаше прекъснат кабел на захранване на едната дюза и превързан с изолирбанд, правеше му подобни проблеми. 


Този пост е редактиран от gelevp: 24 октомври 2018 - 11:10

  • 2





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни