Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

От духалките духа студенокогато съм пуснал парното


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#1 zdravkop

zdravkop

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Е 200, W 211

Публикувано 27 септември 2018 - 20:02

Здравейте, колеги!

Имам едно питане към вас, по- опитните с W211 2004 година. Когато съм изключил компресора на климатика се пуска парното, нали така? При мен за да тръгне хубаво топлото, трябва да завъртя врътката на градусите на макс. Иначе на 22- 24 градуса не усещам никаква топлинка. Това ме изненада. Другата ми неприятна изненада беше, че когато пусна топлото долу при педалите се усеща, че е топличко, но от духалките, които са на арматурното табло, духа студено. Това ми се е случвало само при Кадет, и то преди много години. Не знам защо е така и дали при всички Мерцедеси е така, или само при мен има някакъв проблем. Мога ли да го оправя по някакъв начин и горе да духа топло? То питанията ми станаха много, затова ще спра до тук. Благодаря предварително на отзовалите се колеги!


  • 0

#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 28 септември 2018 - 06:44

При Мерцедес и парното е автоматично. Ако темп. навън е била висока, на 23-24 гр. няма да духа топло. От средните духалки на таблото, никога не постъпва топъл въздух, само от страничните и тези за стъклото, с цел безопасност. Да не му се приспи по-лесно на шофьора.
  • 0

#3 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 28 септември 2018 - 08:32

При Мерцедес и парното е автоматично. Ако темп. навън е била висока, на 23-24 гр. няма да духа топло. От средните духалки на таблото, никога не постъпва топъл въздух, само от страничните и тези за стъклото, с цел безопасност. Да не му се приспи по-лесно на шофьора.

 

Ванка , аз знам , че е за температурен баланс и с цел избягане на конденз ама това знам аз :)

Колко е вярно - незнам


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#4 zdravkop

zdravkop

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Е 200, W 211

Публикувано 28 септември 2018 - 19:48

Ти да видиш! Никога нямаше да ми мине през ума, че духа студено от духалките, за да не ни се приспи. Но не мисля, че е удачно, напротив- кофти е. Както във всяка една кола така и в Мерцедес има доста недомислици, които откривам всеки ден.


  • 0

#5 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 28 септември 2018 - 20:28

Ти да видиш! Никога нямаше да ми мине през ума, че духа студено от духалките, за да не ни се приспи. Но не мисля, че е удачно, напротив- кофти е. Както във всяка една кола така и в Мерцедес има доста недомислици, които откривам всеки ден.

е тука просто трябва да попитам, какви са те? Не се заяждам, просто аз съм на обратния фронт и всичко в мерцедес ми се струва добре обмислено, но ще ми е интересно да чуя, какво не ти се нрави?

 

Поздрави


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#6 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 29 септември 2018 - 06:52

Е,щом колегата може да открива кусури на всяка кола,то може би има и решения. На мен също ще ми бъде интересно да прочета какви недомислици е открил.

П.п. Насе, има логика в това, което пишеш.
  • 2

#7 zdravkop

zdravkop

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Е 200, W 211

Публикувано 29 септември 2018 - 10:51

Първо да уточня, че не съм зомбиран фен на нито една марка, въпреки че 20 години съм карал само Опел и съм имал 11 модела на тази марка. както сега имам Мерцедес, така утре мога да си купя БМВ, например. А това, че намирам несъвършенства не означава, че мога да дам и решения. Просто сравнявам, нищо повече. Ами ето ви едно несъвършенство- духалките на таблото да духат студено, щото видиш ли, можем да заспим. По тая логика изобщо не трябва да има и парно, и подгрев на седалките,  щото ако се стоплим направо заспиваме като Спящата красавица. Друго несъвършенство- малките часовници на скоростомера и оборотите, особено на оборотите. В началото се взирах, за да видя какви показания има. В последния Опел, който имах- Вектра Ц, часовниците са два пъти по- големи, по- красиви, с различна подсветка на стрелките и т.н. За часовникът със стрелките, дето са го сложили на таблото, пък просто нямам думи. Напълно излишен е. Друга недомислица- липсата на каквото и да е място за чаша или бутилка вода около водача. Има мрежичка, но в краката на пасажера, която няма как да използваш по време на път. Още- събирането и на управлението на фаровете, и на чистачките, в едно лостче. Не знам защо е било нужно това, но разбрах скоро, че това било запазена марка на МБ- да няма отделен лост за чистачките. Трудно се управляват и халогените, и задната светлина за мъгла. Вместо да натиснеш едно копче и да ги светнеш, тук трябва да си играеш да издърпваш един път, че втори път, че да въртиш ключа наляво, надясно и т.н. Отзад- в багажния отсек, няма никакви фабрично направени отделения за различни неща- например жилетка, въже, някои флакони и т.н. В Опел има и вляво такъв отсек, и вдясно. Също така държа да уточня, че това не е плюене по марката, защото знам какво ще стане- ще почнете със съветите да продам Мерцедеса и пак да си взема Опел. Не това е смисълът на дългия ми пост. Просто казвам това, което мисля, а не се заяждам. Разбира се, има много неща, които ми харесват в тази кола- например окачването. Нищо общо със спортното окачване на джитиеса на вектрата. Сега минавам по дупките без клопане и тропане. Харесва ми и управлението на  климатика или климатроника /не знам какъв е моя/ с управлението на климатроника на Опела- там много често е цяла мъка да влезеш в  менюто и да избереш това, което ти е нужно.
И както казах и преди- всяка една кола има недомислици, всяка една марка има плюсове и минуси и точно затова не е нужно да бъдем крайни фенове на дадена марка, а да гледаме реално на нещото. Поздрави на всички, които имаха търпението да изчетат тая моя тирада. Приятен уикенд!


  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 29 септември 2018 - 12:08

Първо да уточня, че не съм зомбиран фен на нито една марка, въпреки че 20 години съм карал само Опел и съм имал 11 модела на тази марка. както сега имам Мерцедес, така утре мога да си купя БМВ, например. А това, че намирам несъвършенства не означава, че мога да дам и решения. Просто сравнявам, нищо повече. Ами ето ви едно несъвършенство- духалките на таблото да духат студено, щото видиш ли, можем да заспим. По тая логика изобщо не трябва да има и парно, и подгрев на седалките,  щото ако се стоплим направо заспиваме като Спящата красавица. Друго несъвършенство- малките часовници на скоростомера и оборотите, особено на оборотите. В началото се взирах, за да видя какви показания има. В последния Опел, който имах- Вектра Ц, часовниците са два пъти по- големи, по- красиви, с различна подсветка на стрелките и т.н. За часовникът със стрелките, дето са го сложили на таблото, пък просто нямам думи. Напълно излишен е. Друга недомислица- липсата на каквото и да е място за чаша или бутилка вода около водача. Има мрежичка, но в краката на пасажера, която няма как да използваш по време на път. Още- събирането и на управлението на фаровете, и на чистачките, в едно лостче. Не знам защо е било нужно това, но разбрах скоро, че това било запазена марка на МБ- да няма отделен лост за чистачките. Трудно се управляват и халогените, и задната светлина за мъгла. Вместо да натиснеш едно копче и да ги светнеш, тук трябва да си играеш да издърпваш един път, че втори път, че да въртиш ключа наляво, надясно и т.н. Отзад- в багажния отсек, няма никакви фабрично направени отделения за различни неща- например жилетка, въже, някои флакони и т.н. В Опел има и вляво такъв отсек, и вдясно. Също така държа да уточня, че това не е плюене по марката, защото знам какво ще стане- ще почнете със съветите да продам Мерцедеса и пак да си взема Опел. Не това е смисълът на дългия ми пост. Просто казвам това, което мисля, а не се заяждам. Разбира се, има много неща, които ми харесват в тази кола- например окачването. Нищо общо със спортното окачване на джитиеса на вектрата. Сега минавам по дупките без клопане и тропане. Харесва ми и управлението на  климатика или климатроника /не знам какъв е моя/ с управлението на климатроника на Опела- там много често е цяла мъка да влезеш в  менюто и да избереш това, което ти е нужно.
И както казах и преди- всяка една кола има недомислици, всяка една марка има плюсове и минуси и точно затова не е нужно да бъдем крайни фенове на дадена марка, а да гледаме реално на нещото. Поздрави на всички, които имаха търпението да изчетат тая моя тирада. Приятен уикенд!

Като си прочетеш упътването на автомобила ще ти станат ясни много неща и може да си обърнеш мнението.
  • 1

#9 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 29 септември 2018 - 12:46

zdravkop, аз те разбирам и те подкрепям напълно. 

Не е нормално човек да даде един портфейл пари за 15-десет годишен Мерцедес и 

веднага да започва да бере ядове с него, не е нормално, има нещо сбъркано в тая история.

Напълно те подкрепям и че с който и да било Opel това няма как да се случи,

първо той не струва толкова много пари и второ Opel-те не живеят чак толкова дълго. 


Този пост е редактиран от vencislav: 29 септември 2018 - 12:49

  • 0

#10 zdravkop

zdravkop

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Е 200, W 211

Публикувано 29 септември 2018 - 14:18

vencislav, а пък аз те разбирам напълно, разбирам несполучливия ти опит за сарказъм, но няма да отвърна със същото, а го мога, и то доста добре. Само ще повторя написаното от мен, защото бях сигурен, че ще има подобни на твоите коментари:

1. Първо да уточня, че не съм зомбиран фен на нито една марка.

2. И както казах и преди- всяка една кола има недомислици, всяка една марка има плюсове и минуси и точно затова не е нужно да бъдем крайни фенове на дадена марка, а да гледаме реално на нещото.

И трето и последно: извинявам се на колегите с МБ, които разсъждават трезво, за моите терзания. Важното е да сме живи и здрави и да си помагаме, когато имаме възможност.


  • 1

#11 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 29 септември 2018 - 15:26

Първо да уточня, че не съм зомбиран фен на нито една марка, въпреки че 20 години съм карал само Опел и съм имал 11 модела на тази марка. както сега имам Мерцедес, така утре мога да си купя БМВ, например. А това, че намирам несъвършенства не означава, че мога да дам и решения. Просто сравнявам, нищо повече. Ами ето ви едно несъвършенство- духалките на таблото да духат студено, щото видиш ли, можем да заспим. По тая логика изобщо не трябва да има и парно, и подгрев на седалките,  щото ако се стоплим направо заспиваме като Спящата красавица. Друго несъвършенство- малките часовници на скоростомера и оборотите, особено на оборотите. В началото се взирах, за да видя какви показания има. В последния Опел, който имах- Вектра Ц, часовниците са два пъти по- големи, по- красиви, с различна подсветка на стрелките и т.н. За часовникът със стрелките, дето са го сложили на таблото, пък просто нямам думи. Напълно излишен е. Друга недомислица- липсата на каквото и да е място за чаша или бутилка вода около водача. Има мрежичка, но в краката на пасажера, която няма как да използваш по време на път. Още- събирането и на управлението на фаровете, и на чистачките, в едно лостче. Не знам защо е било нужно това, но разбрах скоро, че това било запазена марка на МБ- да няма отделен лост за чистачките. Трудно се управляват и халогените, и задната светлина за мъгла. Вместо да натиснеш едно копче и да ги светнеш, тук трябва да си играеш да издърпваш един път, че втори път, че да въртиш ключа наляво, надясно и т.н. Отзад- в багажния отсек, няма никакви фабрично направени отделения за различни неща- например жилетка, въже, някои флакони и т.н. В Опел има и вляво такъв отсек, и вдясно. Също така държа да уточня, че това не е плюене по марката, защото знам какво ще стане- ще почнете със съветите да продам Мерцедеса и пак да си взема Опел. Не това е смисълът на дългия ми пост. Просто казвам това, което мисля, а не се заяждам. Разбира се, има много неща, които ми харесват в тази кола- например окачването. Нищо общо със спортното окачване на джитиеса на вектрата. Сега минавам по дупките без клопане и тропане. Харесва ми и управлението на  климатика или климатроника /не знам какъв е моя/ с управлението на климатроника на Опела- там много често е цяла мъка да влезеш в  менюто и да избереш това, което ти е нужно.
И както казах и преди- всяка една кола има недомислици, всяка една марка има плюсове и минуси и точно затова не е нужно да бъдем крайни фенове на дадена марка, а да гледаме реално на нещото. Поздрави на всички, които имаха търпението да изчетат тая моя тирада. Приятен уикенд!

Никакво намерение нямам да се заяждам, просто наистина ми беше интересно, какво смяташ за недомислено. Няколко от нещата са доста субективни, защото на мен пък таблото ми изглежда ергономично и добре видимо, за водата мога да се съглася, но трбява да направим едно уточнение-коя година е мерцедеса който караш и коя година е бил опела? Защото моя мерцедес е правен преди около 25 години, по това време, най-модерния опел беше кадет капка и после омега, но за сравнение просто няма как да се направи, разликатав качеството и екстрите е космическа, затова ако сравняваш различни поколения коли, нормално е някое от нещата да не са помислени, но ако сравняваме еднакъв клас и години коли, малко марки могатр да се мерят с МБ.

С времето ще откриваш и други много добре измислени неща по мерцедеса и така, но не се притеснявай, че си изказал мнение-ние не сме БМВист, споко няма да те хулим ;)

 

Поздрави


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#12 zdravkop

zdravkop

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    Е 200, W 211

Публикувано 29 септември 2018 - 15:56

Никакво намерение нямам да се заяждам, просто наистина ми беше интересно, какво смяташ за недомислено. Няколко от нещата са доста субективни, защото на мен пък таблото ми изглежда ергономично и добре видимо, за водата мога да се съглася, но трбява да направим едно уточнение-коя година е мерцедеса който караш и коя година е бил опела? Защото моя мерцедес е правен преди около 25 години, по това време, най-модерния опел беше кадет капка и после омега, но за сравнение просто няма как да се направи, разликатав качеството и екстрите е космическа, затова ако сравняваш различни поколения коли, нормално е някое от нещата да не са помислени, но ако сравняваме еднакъв клас и години коли, малко марки могатр да се мерят с МБ.

С времето ще откриваш и други много добре измислени неща по мерцедеса и така, но не се притеснявай, че си изказал мнение-ние не сме БМВист, споко няма да те хулим ;)

 

Поздрави

Ето това е мнение на истински фен на МБ! Поздравления, колега, и приеми моите искрени благодарности. :beer Винаги съм бил на мнение, че трябва да си помагаме, когато можем, а ако не можем- да не си пречим. Прав си за това, че някои неща са субективни, пък и няма как да не е така- все пак всички възприемаме нещата по различен начин и всеки има своя гледна точка. Разбира се, че МБ има много предимства пред доста марки автомобили, включително и Опел, и се надявам да им се наслаждавам продължително време. Колата ми е W211, 2004 година, Е 200 компресор, 163 коня, газ/бензин, а  Вектрата ми беше 2003- само една година разлика.
Поздрави и приятен уикенд!


  • 1

#13 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 29 септември 2018 - 16:00

Ето това е мнение на истински фен на МБ! Поздравления, колега, и приеми моите искрени благодарности. :beer Винаги съм бил на мнение, че трябва да си помагаме, когато можем, а ако не можем- да не си пречим. Прав си за това, че някои неща са субективни, пък и няма как да не е така- все пак всички възприемаме нещата по различен начин и всеки има своя гледна точка. Разбира се, че МБ има много предимства пред доста марки автомобили, включително и Опел, и се надявам да им се наслаждавам продължително време. Колата ми е W211, 2004 година, Е 200 компресор, 163 коня, газ/бензин, а  Вектрата ми беше 2003- само една година разлика.
Поздрави и приятен уикенд!

:beer


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#14 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 29 септември 2018 - 17:11

Само да не приемеш мнението ми като заяждане....Поставка за чаши има и то много яко измислена, просто трябва да си я купиш в случая. Изглежда като извънземна,сравнена с други марки и поставки. Ако си свикнал с големи часовници и уреди-корабни например, е нормално да се взираш в таблото на МБ, не се вижда често толкова перфектна изработка. Еле пък сравнено с Опел...абсурдно звучи. Добре,че тук са печени колегите, иначе да са ти спипали с голямата лопата, с каквато започна ти. И последното уточнение, сто пъти по-рядко съм виждал Бенц със запотени стъкла, отколкото други коли. Как пречи на комфорта ти, това че от средата няма топло, все още не мога да си го обясня?! Живи и здрави!
  • 0

#15 valyon

valyon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 151 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес бенц W124 АМГ 1992 4matic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 септември 2018 - 17:26

Колега аз смятам ,че не разбрахте. Не от всички духалки духа студено /които могат да бъдат спряни/,а само от двете централни, от другите трябва да духа топло когато е пуснато, В противен случай имате проблем. Колкото до другите ,/пускане на чистачки,фар за мъгла и др./ мисля ,че се дължат на навици,аз имам 2 автомобила и при качване от един на друг, изпитвам дискомфорт докато свикна кое къде е. 


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни