Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Двигателят се форсира сам...Форсаж на максимални обороти без да пипна газта


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Публикувано 23 септември 2018 - 18:59

Здравейте,

 

Вече на няколко пъти се случва колата да се форсира сама. Обикновено го прави при тръгване от светофар, но веднъж се случи при самото запалване. Форсира се на максимални обороти и направо ми изкарва акъла! Не е лесно да изолирам проблема, понеже го прави през около 100 км пробег. Случва се и да губи обороти при студен двигател. Когато загрее се оправя.

Някой имал ли е подобни прояви?!

 

Мерцедес W124/230CE Купе, бензин, автомат.


  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg


#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 октомври 2018 - 10:07

Това е стандартната драма с износения потенциометър на дебитомера. За съжаление наличието на газ влошава нещата.

 

Не е зле да погледнеш и дали голямата пружина на дросела (от задната страна на дросел клапата) не се откъснала.

 

Пиши на колегата Ванюша, той е от вашия край и може да ти помогне да отстраните проблема.


  • 0

#3 jack52

jack52

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes 124 230CE Coupe

Публикувано 24 ноември 2018 - 11:45

Автомобилът не е с газова уредба.

Чист бензин.


  • 0

Там където другите спират, аз натискам газта!

 

small5958.jpg


#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 ноември 2018 - 14:23

Виж вакуумите дали са наред,включително от кутията.
Дросел,дебитомер трябва да провериш как работят.
Налягането на бензина също.
Не знам някоя концентрирана добавка дали няма да помогне.
  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 24 ноември 2018 - 20:45

Ако губи обороти на студен мотор превери и OVP релето.


  • 0

#6 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 29 ноември 2018 - 12:57

Аз пътувам тези дни и ще се постарая да помогна, имам и повечето части за инжекциона та можем да сменим нещо ако е необходимо.Как ти се струва неделя ангажиран ли си, събота също става естествено. На мен ми бяха зацапани лостчетата на дросела и го правеше абсолютно същото нещо.

 

Потенциометър вече го споменаха, на мен последния път ми беше заседнало някакво неиндентифициран странен обект в моторчето за празния ход и правешетакива неща, клапата и спукано са по малко вероятни също вече.


Този пост е редактиран от Ванюша: 29 ноември 2018 - 13:04

  • 0

#7 124-250

124-250

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Единайстия
  • Автомобил:
    w124 1990
    w202 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 март 2020 - 23:58

И аз имах такъв проблем и един познат ми закачи втора пружина да връща първата. Не ме питайте къде, не разбирам!


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни