Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Интервал смяна моторни масла нови коли


  • Please log in to reply
46 мнения по тази тема

#31 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 01 октомври 2018 - 10:50

Дотук с легендите за подържаните коли внос от Германия :D Италианките поне нямат ръжда...

 

Аз мисля, че това е друг голям мит.

 

Къде в Италия нямат ръжда, тези от Северна Италия и от високите части на Алпите?

Или всички идват от Сицилия?


  • 0

#32 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 01 октомври 2018 - 12:32

Аз в Германия ръждиви коли по улиците не съм виждал. 

Друг е въпроса защо колите рязко оръждавяват след като се преселят в България. 

Трети въпрос на който аз нямам отговор е защо от не малко свят който съм видял 

по ръждиви коли движещи се по пътя от тези в Гърция няма,

дори и в Централна Южна Америка няма такива ръждиви животни.


Този пост е редактиран от vencislav: 01 октомври 2018 - 12:39

  • 0

#33 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 октомври 2018 - 13:32

Аз мисля, че това е друг голям мит.

 

Къде в Италия нямат ръжда, тези от Северна Италия и от високите части на Алпите?

Или всички идват от Сицилия?

Моята е от Италия и няма ръжда. И всички други мерцедеси, които съм виждал от Италия са така.


  • 0

#34 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 октомври 2018 - 14:41

Аз в Германия ръждиви коли по улиците не съм виждал. 

Друг е въпроса защо колите рязко оръждавяват след като се преселят в България. 

Трети въпрос на който аз нямам отговор е защо от не малко свят който съм видял 

по ръждиви коли движещи се по пътя от тези в Гърция няма,

дори и в Централна Южна Америка няма такива ръждиви животни.

В Германия, прегледа е доста тежък. Чичкото ходи с отвертка и едно чукче под колата, ръга отдолу, жули боята с отвертаката и... още в ранен стадий се хваща ръждата по носещите части.

Ако се цели човек в долната ценова категория коли, почти със сигурност попада на ръждясала кола. Прегледа се прави на две години, достаъчно време ако има наченки на повърхностна ръжда, нещата да станат неспасяеми.

 

Иначе хубава немска кола, със свеж тюв... си е цифра. Общо взето цената на пазара в БГ, само че в евро.

 

А и да не забравяме, че в Германия живеят много НЕгерманци :)


  • 0

#35 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 01 октомври 2018 - 15:57

Аз мисля, че това е друг голям мит.

 

Къде в Италия нямат ръжда, тези от Северна Италия и от високите части на Алпите?

Или всички идват от Сицилия?

 

Филма е друг, в Италия използват много леки препарати или само пясък за снега зимата, а в Германия, Швейцария и исобено Австрия го третират с много сериозна химия.


  • 0

#36 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 01 октомври 2018 - 17:01

Филма е друг, в Италия използват много леки препарати или само пясък за снега зимата, а в Германия, Швейцария и исобено Австрия го третират с много сериозна химия.

Как пък Не.

В Северна Италия ползват същите химии  като в Швейцария.В Германия и Франция пак така.

Предната ( W203) беше от района на Римини https://bg.wikipedia...org/wiki/Римини(20км Сан Марино) . Дали имаше ръжда преди да ми забършат задния калник - Ц ( НЕ ). Никъде нямаше ръжда,а 9 години си я карах тук в БГ.

А Римини е морски курорт.


Този пост е редактиран от IIVVOO: 01 октомври 2018 - 17:06

  • 1

#37 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 01 октомври 2018 - 17:08

Не знам за техните химии, но знам че нашите са пълни боклуци. Каквато и кола да дойде, за една зима хваща ръжда поне по окачването. Вече според марката и собственика, бонусите са различни. :)
  • 0

#38 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 01 октомври 2018 - 18:58

Да ви кажа тук в норвегия праскат здраво сол, химия само по главните артерии (явно е скъпа) ситен филц и дори морска вода.
Ръжда по колите колкото си искаш.

Този пост е редактиран от Д. Пеев: 01 октомври 2018 - 19:01

  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#39 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 октомври 2018 - 19:44

 

Трети въпрос на който аз нямам отговор е защо от не малко свят който съм видял 

по ръждиви коли движещи се по пътя от тези в Гърция няма,

 

Веднага давам адекватен отговор.От 5-6-7 години насам поне от толкова аз имам наблюдения, гърците купуват коли с автовози направо от Монтана и Враца, за да влязат в цена.В Монтана и Враца се продават коли масово от Австрия и Германия......следователно.....сещаш сее


  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#40 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 02 октомври 2018 - 08:37

Как пък Не.

В Северна Италия ползват същите химии  като в Швейцария.В Германия и Франция пак така.

Предната ( W203) беше от района на Римини https://bg.wikipedia...org/wiki/Римини(20км Сан Марино) . Дали имаше ръжда преди да ми забършат задния калник - Ц ( НЕ ). Никъде нямаше ръжда,а 9 години си я карах тук в БГ.

А Римини е морски курорт.

Римини е долу-горе в северна Италия. Тоест и там ползват тежка химия, но ти си нямал ръжда. Какво ти е обяснението тогава?


  • 0

#41 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 октомври 2018 - 10:49

Как пък Не.

В Северна Италия ползват същите химии  като в Швейцария.В Германия и Франция пак така.

Предната ( W203) беше от района на Римини https://bg.wikipedia...org/wiki/Римини(20км Сан Марино) . Дали имаше ръжда преди да ми забършат задния калник - Ц ( НЕ ). Никъде нямаше ръжда,а 9 години си я карах тук в БГ.

А Римини е морски курорт.

Не съм съгласен че Римини е добър пример за място, където колите имат условия да ръждясват. Римини не може да се сравнява като климат и годишни температури с Австрия Швеицария, където 30% от времето през годината се третират пътищата с различни химикали, а и там дори минималните температури не падат под 0 градуса, (реално трябва да се обработват пътищата при температури под +4 градуса)

 Прикачен файл  Римини.jpg   51,17K   11 Брой сваляния

Отделно, северните части на Германия и крайбрежните на Великобритания, са далеч по влажни и студени, което реално води до постянно влажни метални части, скрити за окото.


  • 0

#42 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 октомври 2018 - 13:05

Не съм съгласен че Римини е добър пример за място, където колите имат условия да ръждясват. Римини не може да се сравнява като климат и годишни температури с Австрия Швеицария, където 30% от времето през годината се третират пътищата с различни химикали, а и там дори минималните температури не падат под 0 градуса, (реално трябва да се обработват пътищата при температури под +4 градуса)

 attachicon.gifРимини.jpg

Отделно, северните части на Германия и крайбрежните на Великобритания, са далеч по влажни и студени, което реално води до постянно влажни метални части, скрити за окото.

Предната кола ми е от там.Римини е с  влажен и солен климат и да ти кажа,че там няма коли с Ръжда.

Като говориш за Швейцария веднага  мога да ти дам пример за коли без ръжда. Ама Лугано или Базел сигурно пак няма да ти харесат като за пример. 

Това което знам от производител е ,че автомобилите производство за Швейцария имат допълнителен слой нещо си на ходовата част на автомобила.Има много автомобили в Швейцария които са от тънганайка купени и спокойно можеш да видиш разликата след време.

Автобусите от Китай които се внасят в БГ още на кораба им пада или се издува  тук-там боята.Просто защото солената вода си казва думата на слабо обработения детайл.


  • 0

#43 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 октомври 2018 - 13:21

Римини е долу-горе в северна Италия. Тоест и там ползват тежка химия, но ти си нямал ръжда. Какво ти е обяснението тогава?

Има ли поправян елемент има и ръжда след време. 


  • 1

#44 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 02 октомври 2018 - 14:26

Аз имам кола която има 12 годишна заводска гаранция за Перфорация от ръжда. 

Условие 1. всяка година трябва да се нанася някаква антикорозионна защита в официален сервиз на марката. 

Условие 2. всяка година колата трябва да посети официален сервиз на марката за преглед, 

не е задължително след изтичане на 3 , 5 или 8 годишната обща гаранция колата да бъде 

обслужвана там, само преглед (предполагам пълен с наставления и условия) ще е достатъчен.

 

Имах 10 годишен мерцедес от Германия, дойде без каквато и да било забележка и без каквото и 

да било петънце от ръжда. Тук ръждяса още след първата зима, за 3 години 3 пъти го боядисвах. 

Накрая го продадох само заради ръждата, писна ми от нея, не издържах. 

Е как след 10 години в Германия нямаше и петно от ръжда а като се пресели във България още след 

първата зима почна да прилича на ръждив далматинец. Това не мога да си обясня.


  • 0

#45 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 октомври 2018 - 17:58

Има ли поправян елемент има и ръжда след време. 

Има ли механична намеса по който и да е детайл, ръждата излиза на яве и това няма как да е дригояче.

Идеята ми е, че по време на престоя на колите в западния свят:

- Техническият контрол е много висок.

- Не се изчуква, заваря, реже и т.н. В общият случай не само се сменя цял детайл, а дори идва боядисан от производителя (по ветино е)

- Не слагат абразив (пясък и камъни) в лугата, които правят щети по защитния слой.

- С течение на времето микропукнатините в лака се уголемяват и солта може да проникне под него, от там изваждане няма.

- Лисва финия пепел, пясъка и калта по пътя, които се набиват къде ли не и задържа влагата.

 

И все пак не съм видял немска кола която не е със сезонни номера, без ръжда по окачването (било то и 2 годишна), а на по старите коли... 

Иначе колкото пъти съм минавал през магистарлите на Австрия зимата, колите са ми ставали бели до тавана. Някъде имах и снимки на шкодата (черна е и сли личи най добре). За мен в Германия (не ми е първа зима тук) химията, която ръсят е доста по агресивна от тази в БГ, просто го няма пясъка и камъните. 

 

Относно климата в Римини, да влажно е, но е доста топло. А за солен климат (тук успя да ме развеселиш)... не бях чувал, знам че водата се изпарява, а солта остава и така се добива солта (морската) 


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни