Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

сваляне на климатичен радиатор на мерцедес 220 сди 2001г.143 коняЗдравейте,можели някой да ме осветли как сами да си свалим климатичен радиатор на моята кола


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 gergana

gergana

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Haskovo
  • Автомобил:
    C 220 cdi 2001g.

Публикувано 09 септември 2018 - 18:09

Здравейте,можели някой да ме осветли как сами да си свалим климатичен радиатор на моята кола.Поради финасова гледна точка както и за повече знания.Налагами се скоро да патуваме до Австрия и не се решавам да патуваме без клима.С съпруга ми сме решили да си го сменим сами но ми трябва повече инфо.Моля ако някой знае да сподели. 


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 септември 2018 - 00:12

Смяната е най-лесната работа. Почвате... с малко псуване ще го смените.

Само не знам как ще заредите фреона и тествате за течове.

 

Нямам DIY под ръка как се сменя климатичен радиатор, но ако системата няма никакъв фреон, купувате онлайн някакъв радиатор... 

Да, дори и евтините вършат работа, една от старите ми коли е с най-евтиния китаец, който намерих и над 8г. вече, си работи прекрасно.

 

И просто разглобявате, докато ви е удобно да работите за смяната, в зависимост дали имате достъп до подемник или канал.

На въпросната кола го сменях в началото на една рампа на подземен гараж, колкото да имам място да легна под нея и да хвана климатичните тръби за радиатора.

 

Просто насока: ще има малки гумени пръстени на снадките към радиатора, сменете ги с нови задължително, но лошото е че ги виждате, едва когато свалите всичко. Т.е. не е лесно да се подготвите с резервни, от правилния размер предварително.

 

И в този ред на мисли, според мен ще е по-евтино да отидете на сервиз... понеже така и така ще трябва да отидете след това за зареждането с фреон.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 10 септември 2018 - 06:07

Дано да ви помогне 

 


  • 0

#4 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 10 септември 2018 - 06:47

Предстои огромна изненада с тръбите, които се включват в кондензатора. Обикновено се получава корозия около шпилката и тръбите не могат да бъдат свалени от стария кондензатор.Още по-неприятното е че сглобката е комбинирана - едната тръба затиска другата а на вас тези две тръби ще ви трябват. Има начин да бъдат демонтирани, така че да са годни за повторна употреба, но повярвайте това не е работа за пред блока или в гаража.Размера на о-пръстените е 9,5*2,5 мм. Подкрепям препоръката на колегата kdl - посетете сервиз. Ако все пак се впуснете в това приключение ви пожелавам успех!

 

Послепис: на клипа се виждат въпросните тръбопроводи, но на тази кола кондензатора вече е сменян и връзката е осигурена с болт. В оригинал е изпълнено с шпилка, която е завита в кондензатора.


Този пост е редактиран от frizera: 10 септември 2018 - 06:52

  • 0

#5 gergana

gergana

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Haskovo
  • Автомобил:
    C 220 cdi 2001g.

Публикувано 11 септември 2018 - 10:42

Благодаря за саветите.А радиатора искаме сами да си го сменим ,проверката и пълненето с фреон от майстора.

Така направихме с маздата която имаме,мислихме и с мерцедеса да постъпим така ако ни се одаде да го свалим.

Ще пробваме дано да стане.


Този пост е редактиран от gergana: 11 септември 2018 - 10:43

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни