Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем колата направо умря W203 C 200 cdi АвтоматМоля за помощ


  • Please log in to reply
37 мнения по тази тема

#16 ilianminkow

ilianminkow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C200 2004 face lift

Публикувано 12 септември 2018 - 09:20

Между другото грешката която не помниш да не би да е била "EEPROM ERROR"?


Да точно това беше EEPROM
  • 0

#17 ilianminkow

ilianminkow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C200 2004 face lift

Публикувано 12 септември 2018 - 09:34

file:///D:/-%20User%20-/Desktop/image.webp    Това е буксата


  • 0

#18 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 септември 2018 - 19:39

Дрън дрън, че пляс!

Как разбраха че блока е за 2,7??? Я дай номер на рама и ще ти кажа кой е номенклатурния номер на блока за CDI, но ще трябва да поискаш да видиш какъв номер има върху кутията на твоя блок, за да сравним. Само по този начин може да е достоверно. Ако пък паметта е префлашната, то следва да се отбележи, че има разлики в периферията на мотора и който се "хване " на това хоро едва ли ще може да го изиграе до край. Пък и не само паметта е важна, Ако няма драйвер за определен изход/вход, какво правим? Ако турбината е с мотор, а не с вакуум......... Да не изреждам. Другото нещо, което ми прави впечатление, е че ти споменаваш ДВЕ букси. CDI блока не е с две букси, а с пет или шест, не помня точно. 

И освен това НЕ CDI блока разпознава ключа, а EZS - гълтача!!!! 

Прибирай си колата от този сервиз !!!! Губиш време и пари!!! А и не караш!!!!

Ей, баси случая! А дали ти показват наистина твоя ел.блок????????

Колега говорим за 2005-та година кола няма как да е с EDC15 там , с EDC16  е колата и куплунзите са 2 наистина и номера който е дал колегата е на 2.7 мотор . Друг е въпроса дали наистина еку-то което показват е от неговата кола ,а относно старта на колата EZS-а разпознава ключа и подава сигнал на моторния компютър да подаде "маса" на релето за стартера . 


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#19 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 12 септември 2018 - 20:47

 Добре, сега след като има номер на рама много неща ще си дойдат на мястото. Едва сега мога да прочета новите неща в темата, но все още нямам възможност да проверя това, което ме интересува. Съжалявам, но задачите са много ..........

EEPROM грешка съм срещал много пъти, но се трие, а и няма никакви оплаквания от клиента, че колата има някакъв проблем.


Този пост е редактиран от frizera: 12 септември 2018 - 20:49

  • 0

#20 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 12 септември 2018 - 21:22

Номера на CDI блока е бил: А 646 150 04 79, заменен от А 646 150 32 79, и актуален сега: А 646 150 86 77. Това, което ти показват най вероятно не е твое. 


  • 0

#21 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 12 септември 2018 - 21:39

Свърши времето за редактиране.......

Номера на CDI блока е бил: А 646 150 04 79, заменен от А 646 150 32 79, и актуален сега: А 646 150 86 77. Версията е фейслифт и за това обозначението му е CR3_UP.

Това, което ти показват не е твое. На корпуса има едно обозначение HW 0014464840 - това е номер на хардуера, и 0014464840030407018204016861015203 - сериен номер на блока. С тези данни колата е излязла от завода. Ако някога е бил сменян CDI не оторизирано, това е друг въпрос.


Този пост е редактиран от frizera: 12 септември 2018 - 21:44

  • 1

#22 ilianminkow

ilianminkow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C200 2004 face lift

Публикувано 13 септември 2018 - 06:42

Сега се появяват нови въпроси.Кой точно номер на CDI блока да търся,Ако този блок е бил подменен наистина (може би в предният сервиз което няма как да докажа) до колкото разбрах се вземат някакви данни от старият блок и се инсталират на новия за да запали колата.Ако ги няма тия данни какво се прави и къде или кой може да свърши тая работа? 


  • 0

#23 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 13 септември 2018 - 07:24

Който и да е от трите посочени по-горе ще стане. Просто във времето е претърпял някакви промени като хардуер и за това се променя и номенклатурния номер. Блока трябва да е "празен, върджин" и да се пусне в експлоатация. Това представлява SCN кодиране и евентуално, при наличие на по-нов софтуер, записване на новия софтуер. Прави се чрез Star Diagnose, но не съм сигурен дали не се налага On-Line връзка, тоест оторизиран сервиз.


  • 0

#24 ilianminkow

ilianminkow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C200 2004 face lift

Публикувано 13 септември 2018 - 14:37

Сега проблемът е ,че не мога да намеря CDI с точно тия номера. Някой с идея къде да търся?


  • 0

#25 ilianminkow

ilianminkow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C200 2004 face lift

Публикувано 13 септември 2018 - 17:41

Сега проблемът е ,че не мога да намеря CDI с точно тия номера. Някой с идея къде да търся?

Значи най близкото което намерих е А 646 150 08 79 или А 646 150 10 79 тия дали ще станат и двата са от  Ц200 122 к.с. като моят. Намерих и от Е 200 122 к.с. но там се продава целият пакет за 600 лв.това също ме устройва стига да знам,че ще стане и проблемът ще се реши


  • 0

#26 ilianminkow

ilianminkow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C200 2004 face lift

Публикувано 16 септември 2018 - 08:17

Ново развитие по темата.Маисторите са взели за проба цял пакет от Е класа с 2.2 мотор но не се знае коя година и колко к.с. и при проба пак не са могли да запалят при подаване на ток на стартера е въртял но комп.не Пускал дюзите и давал куп грешки.Сега си мисля да търся цял пакет от Ц 200 122 к.с.2004 и въпросът е трябва ли да гледам за нещо по специфично.

П.с Намерих няколко в Карс и мобиле на части Ц 200 122 к.с 2004-2005 но номерата на компютрите не бяха същите които frizera ми беше дал за което му благодаря
  • 0

#27 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 16 септември 2018 - 08:54

Това не е добре. Могат ли да уточнят какво се има предвид "цял пакет", сиреч кои ел. блокове са в него?

Номерата, които съм посочил са от актуално on-line ЕРС на база твоя номер на рама. Ако си сбъркал някоя цифра, то бъркам и аз. Нека някой колега с достъп до старото ЕРС да провери дали назад в годините не е имало и други номера на CDI блока, които може да са премахнати от актуалната версия на програмата.


  • 0

#28 ilianminkow

ilianminkow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C200 2004 face lift

Публикувано 16 септември 2018 - 10:39

Ами с прости думи компютъра,имобилаизерът,ключалката + ключове и механизмът който заключва волана. Не знам дали трябва още нещо!!!
А с този който са пробвали е бил от Е 200 2.2 CDI тия дето са с въздушни възглавници вместо амортисьори или нещо подобно и за това компютъра ги е търсил
  • 0

#29 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 16 септември 2018 - 12:37

Ако всичко е така, то не би трябвало да не пали. Има нещо, което пропускат вероятно. 


  • 0

#30 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 16 септември 2018 - 12:42

Ами с прости думи ...

 

Ами с прости думи ...

Някой мапер или чипер е усрал колата и възстановяване няма, няма и да има.

Следващият път купи по читав Мерцедес за семейството си в България,

така ще ти е и по спокойно да работиш на Запад.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни