Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем колата направо умря W203 C 200 cdi АвтоматМоля за помощ


  • Please log in to reply
37 мнения по тази тема

#1 ilianminkow

ilianminkow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C200 2004 face lift

Публикувано 07 септември 2018 - 17:59

Здравейте колеги.Моля да ми предложите читав сервиз в Русе. проблемът е следният не иска да пали въобще стартерът не върти от 3 месеца е така минах вече през три сервиза и не могат да открият къде е проблема. Предположенията от първия бяха Гълтача но не е от него след това CAM модулът които е отпред в ляво сменихме го не е и от него.Във вторият ми казаха,че губи комуникация между някой CAM модул но така и не установиха от кой и какво се случва явно проблемът е по сериозен и на ЧОВЕКЪТ не му се занимаваше (а и имаше доста коли явно с по леки проблеми и естествено бързи пари).В третият сервиз където е и в момента от близо два месеца казаха,че е от главният компютър и така смениха вече два но не могат да я запалят.Та молбата ми е ако някой знае къде в Русе мога да я закарам и съответно да открият и отстранят проблема или да даде насоки къде да се търси ще съм много благодарен Поздрави


  • 0

#2 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 08 септември 2018 - 09:39

Евро Старс е сервиза в който биха ти помогнали, разбира се цената няма да ти хареса.

Явно проблема е от такова естество, че убягва на майсторите от трите сервиза, които си посетил. Всъщност изведнъж ли се появи този проблем? Някакви симптоми преди това да си забелязал? Кое тези майстори наричат "главен компютър"? Принципно има кой да ти помогне, стига обаче да не е станало вече твърде късно след намесата на множество специалисти............


  • 0

#3 ilianminkow

ilianminkow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C200 2004 face lift

Публикувано 08 септември 2018 - 10:23

Ами до колкото знам проблемът се е появил изведнъж жена ми кара колата просто вечерта е паркирала не е имала никакви проблеми а на сутринта не пали стартерът въобще не завърта. Аз бях забелязал,че лампата на подгряващите свещи светваше в движение и изгасваше.И друг проблем правеше скоростната кутия на дълъг път качваше до 5та ск.апосле не смъкваше на долу дори и с кикдауна но това се оправяше от самосебе си или като направя рестарт на кутията.А главният компютър е ECU-то мисля това което стои отпред в ляво


  • 0

#4 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 08 септември 2018 - 16:33

Значи се счита, че проблема е в блока за управление на двигателя, въпреки че в същата кутия се намира и предния SAM модул. Нямам идея защо са се хванали именно с него, тъй като за да завърти стартера е необходимо "разрешение" от още няколко други ел. модули. До колкото разбирам не се работи сериозно по колата, щом втори месец стои в сервиз..............

Стартера, като отделен агрегат изправен ли е?


Този пост е редактиран от frizera: 08 септември 2018 - 16:35

  • 0

#5 ilianminkow

ilianminkow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C200 2004 face lift

Публикувано 08 септември 2018 - 20:14

Ами да и аз мисля че не се работи сериозно понеже аз не съм в БГ и се чуваме само по тел.но другата седмица се прибирам и ще видим.Да съмненията в блока за управление на двигателя понеже е бил отварян и съмненията са, че е бил наводнен и не са го поправили коректно но вече със втори пробват и проблема си остава за този преден SAM модул който споменавате той също е сменян и той отпада като проблемен стартерът като отделен агрегат работи.Може ли да споделите кои са тези Ел.модули
  • 0

#6 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 08 септември 2018 - 21:01

На първо място оторизация за стартиране дава гълтача - EZS. Той трябва да разпознае кода от ключа и да разреши на моторния блок - CDI да стартира двигателя.Трябва да се получи разрешение от модула за управление на скоростната кутия - EGS, скоростния лост - EWM, заключването на волана - ELV и тогава да се разреши старт на мотора, като към всичко това, ел. блок на мотора трябва да се "съгласи" с подадената му от другите ел. блокове информация. Историята познава случай при който W220  отказа да пали заради сменен ел. блок за еърбег-а - SRS (джамбазка манипулация), в който бе записан номер на рама от друга кола...... Върху предния SAM модул е монтирано релето за стартера, както и релетата за захранване на CDI блока с напрежение. При някои модели управлението на релето за стартера е директно от CDI блока, а при други за целта се използва CAN мрежата.

При липса на комуникация между двата SAM модула автомобила ще запали. Друг е въпроса какво няма да работи от оборудването на автомобила, но това не е интересно в момента.

Опитахте ли да запалите колата в положение N на скоростния лост?


Този пост е редактиран от frizera: 08 септември 2018 - 21:06

  • 0

#7 ilianminkow

ilianminkow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C200 2004 face lift

Публикувано 09 септември 2018 - 14:20

Благодаря ви за изчерпателното разединение утре се прибирам и във вторник съм в сервиза с това и ще питам кое са правили и кое не са и тогава ще пиша
  • 0

#8 dim

dim

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 58 Мнения:
  • Град:стара загора
  • Автомобил:
    c200 2002

Публикувано 09 септември 2018 - 15:50

колега случайно да те валял дъжд преди този проблем да се прояви


  • 0

#9 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 09 септември 2018 - 17:37

колега случайно да те валял дъжд преди този проблем да се прояви

В един от сервизите вече са видели, че има намеса в CDI блока. Вероятно вече е наводняван, но обикновено "умира" SAM модула. Той е по-дълбок и е по-близо до дъното на кутията. Отделно от това, в началото се споменава за премигваща лампа за подгрев по време на движение, което само по себе си говори за някакво смущение в работата на CDI блока. Въпроса е защо след като са сменили два CDI блока, все още не пали?

Колега ilianminkow, в кой сервиз ти е колата? Ако не желаеш да става обществено може да пишеш на лични. Имам доста приятели в Русе и мога да поразпитам.......


  • 0

#10 ilianminkow

ilianminkow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C200 2004 face lift

Публикувано 11 септември 2018 - 14:31

Днес бях в сервиза да питам какво става.Пробвали са с друг CDI блок само,че от Е220 и пак не е запалила.Но най странното е ,че този който са свали от колата е от 2.7 л и е невъзможно да е палила и вървяла  но си палеше и вървеше та сега търся CDI от Ц200 122 к.с 2004г. с две букси тук в русе проверх във всички морги но нямат.Та въпросът сега е дали е възможно колата да е вървяла така или в някой от сервизите да са го подменили със някой от 2.7 CDI. Грешките които дава са ,че не разпознава ключа и нещо което е във компютъра (забравих точното наименование) и за това са на 100% за CDI блок.Ако някой има някакви идей моля да споделя.

 

P.S Ако не съм казал нещо моля питаите.


  • 0

#11 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 септември 2018 - 20:17

Днес бях в сервиза да питам какво става.Пробвали са с друг CDI блок само,че от Е220 и пак не е запалила.Но най странното е ,че този който са свали от колата е от 2.7 л и е невъзможно да е палила и вървяла  но си палеше и вървеше та сега търся CDI от Ц200 122 к.с 2004г. с две букси тук в русе проверх във всички морги но нямат.Та въпросът сега е дали е възможно колата да е вървяла така или в някой от сервизите да са го подменили със някой от 2.7 CDI. Грешките които дава са ,че не разпознава ключа и нещо което е във компютъра (забравих точното наименование) и за това са на 100% за CDI блок.Ако някой има някакви идей моля да споделя.

 

P.S Ако не съм казал нещо моля питаите.

По - принцип не пречи да запали колата с еку от 2.7 на 2.2 мотор , пречи обратното защото в 2,7 има 1 транзистор повече за още един цилиндър ,а вече Flash паметта е еднаква и може да се модифицира . Въпроса тук е дали наистина е от 2.7 и какво се е случило за да караш този компютър в колата .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#12 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 11 септември 2018 - 20:45

Дрън дрън, че пляс!

Как разбраха че блока е за 2,7??? Я дай номер на рама и ще ти кажа кой е номенклатурния номер на блока за CDI, но ще трябва да поискаш да видиш какъв номер има върху кутията на твоя блок, за да сравним. Само по този начин може да е достоверно. Ако пък паметта е префлашната, то следва да се отбележи, че има разлики в периферията на мотора и който се "хване " на това хоро едва ли ще може да го изиграе до край. Пък и не само паметта е важна, Ако няма драйвер за определен изход/вход, какво правим? Ако турбината е с мотор, а не с вакуум......... Да не изреждам. Другото нещо, което ми прави впечатление, е че ти споменаваш ДВЕ букси. CDI блока не е с две букси, а с пет или шест, не помня точно. 

И освен това НЕ CDI блока разпознава ключа, а EZS - гълтача!!!! 

Прибирай си колата от този сервиз !!!! Губиш време и пари!!! А и не караш!!!!

Ей, баси случая! А дали ти показват наистина твоя ел.блок????????


Този пост е редактиран от frizera: 11 септември 2018 - 20:46

  • 1

#13 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 12 септември 2018 - 06:32

Между другото грешката която не помниш да не би да е била "EEPROM ERROR"?


  • 0

#14 ilianminkow

ilianminkow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C200 2004 face lift

Публикувано 12 септември 2018 - 07:29

Ей, баси случая! А дали ти показват наистина твоя ел.блок???????? ТОВА Е ВЪПРОСА??????? VIN WDB2032071F604645
Номерът на блока е А 647 153 05 79
  • 0

#15 ilianminkow

ilianminkow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C200 2004 face lift

Публикувано 12 септември 2018 - 07:58

Ей, баси случая! А дали ти показват наистина твоя ел.блок???????? ТОВА Е ВЪПРОСА??????? VIN WDB2032071F604645
Номерът на блока е А 647 153 05 79

Имам и снимки на блока но не знам как да ги кача


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни