Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем колата направо умря W203 C 200 cdi АвтоматМоля за помощ


  • Please log in to reply
37 мнения по тази тема

#31 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 16 септември 2018 - 12:58

Ами с прости думи ...
Някой мапер или чипер е усрал колата и възстановяване няма, няма и да има.
Следващият път купи по читав Мерцедес за семейството си в България,
така ще ти е и по спокойно да работиш на Запад.

Щом има осиране има и забърсване. Лошото е, че е попаднал не където трябва. В Евро Старс ще решат проблема, но цената може да надхвърли 3000 лева....

Този пост е редактиран от frizera: 16 септември 2018 - 13:00

  • 0

#32 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 16 септември 2018 - 13:25

Много се съмнявам че Евро стар ще се наеме да забърше чуждо осрано дупе. 


  • 0

#33 ilianminkow

ilianminkow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C200 2004 face lift

Публикувано 16 септември 2018 - 14:49

Ами с прости думи ...
Някой мапер или чипер е усрал колата и възстановяване няма, няма и да има.
Следващият път купи по читав Мерцедес за семейството си в България,
така ще ти е и по спокойно да работиш на Запад.

И какъв е вашият съвет да се отказвам от ремонт да я хвърля на вторични и да купувам друга ли???
  • 0

#34 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 16 септември 2018 - 14:55

Явно опираш до Евро Стар.

Там ще стане, но цената ще е ...


  • 0

#35 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 16 септември 2018 - 15:12

Дано разбираш Руски:

 

" Двигатель не проворачивается при попытках его запуска

 
1. Имеет место коррозия клемм батареи или ослабло крепление на них наконечников проводов. Проверьте состояние клемм и наконечников. Подтяните клеммные зажимы, при необходимости удалите следы коррозии.
2. Разряжена или неисправна батарея. Если наконечники проводов найдены чистыми и надёжно закреплены на клеммах батареи, поверните ключ зажигания в положение ON, затем включите фары и/или очистители ветрового стекла. Если данное электрооборудование не функционирует, батарея разряжена.
3. Трансмиссия неточно установлена в положение “Р”.
4. Оборвана проводка в цепи системы запуска или ослабло крепление проводов на клеммах. Проверьте состояние проводов, клемм и электрических разъёмов батареи, тягового реле стартёра и замка зажигания.
5. Шестерня стартёра заклинена в зубчатом венце приводного диска. Попробуйте провернуть двигатель за шкив коленвала. При первой же возможности снимите стартёр и проверьте состояние шестерни и зубчатого венца.
6. Неисправно тяговое реле стартёра (Глава Электрооборудование двигателя).
7. Неисправен стартёр (Глава Электрооборудование двигателя).
8. Неисправен замок зажигания.
"

  • 0

#36 ilianminkow

ilianminkow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C200 2004 face lift

Публикувано 16 септември 2018 - 19:13

Някъкви идеи къде в Русе да отида В кой сервиз Евро Старс ги оставям като последна възможност.


  • 0

#37 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 16 септември 2018 - 19:38

http://eurostars.bg/...repair_services

 

http://eurostars.bg/bg/contacts


  • 0

#38 ilianminkow

ilianminkow

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    C200 2004 face lift

Публикувано 21 септември 2018 - 18:00

Здравейте колеги Има ново развитие по темата и така колата запали дори и вече си я взех сменени са ЕЛ.блокът на двигателя и ключалката (гълтача) казаха ми,че турбото не надува достатъчно и много пуши да покарам така че може да е от геометрията дето е стояла толкова време и че е давала грешка в DPF филтъра и са го изключили софтуерно.И тъка да кажа нещо и за сервиза ЕЛЕКТРА справиха се но много бавно 2 месеца стоя колата там но поне са упорити и не се отказват.И така след като я взех веднага отидох в друг сервиз (в който се бях уговорил да ходя ако там не се справят) човекът явно е компетентен защото има най новият софтуер и от евро старс го търсят за по новите модели.Та прочете и моята на турбото му няма нищо, 2ра и 4та дюзи са за ремонт и ламбда сондата е за смяна това е за сега.

 

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО СЕ ОТЗОВАХА НА МОЯТА ДРАМА


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни