Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W208 ,парното (вентилатора) не спира!!!


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 galinikos

galinikos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:athens
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR 193hp

Публикувано 05 септември 2018 - 16:06

И така колеги да се "похваля" със супер странният за мен проблем. Гася двигателя ,вадя ключа но парното си духа и за сега се налага всеки път да вадя клемата на акумулатора. Ако някой може поне на първо време да ми каже кой е бушона на този вентилатор,че да вадя него ще ми направи живота малко по-лесен.

Не знам дали има връзка но преди ~1000км ми се развали динамото,майстора каза че са заминали четките на релето на динамото,и сложи ново реле което вместо 14 волта,произвежда 14,4 уж за по добре.

Ако някой може да помага.

Изпратено от моят Redmi 5 Plus с помощта на Tapatalk
  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 06 септември 2018 - 16:25

Когато това се е случвало при мен на клиентски коли е било управлението на климатроника и презапояване го лекува


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 galinikos

galinikos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:athens
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR 193hp

Публикувано 07 септември 2018 - 11:31

Благодаря за съвета,кое е управлението на климатроника,това над радиото с дисплея и копчетата,и какво му се презапоява някакъв кабел ли или какво? Дали ще мога сам,хващал съм поялник няколко пъти.Аз между другото запретнах ръкави и вадих досега бушони ,намерих този който го спира ,и това което ми направи впечатление е, че беше много топъл направо горещ,и че металните му клеми или както там се казват са по тъмни от на другите. Всякакви други мнения са добре дошли. Още веднъж благодаря колега,бъди здрав.33a19fa66117173637a81682b13eeba5.jpg9297c54bd689e60fb7f90f8fc512e891.jpg

Изпратено от моят Redmi 5 Plus с помощта на Tapatalk
  • 0

#4 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 07 септември 2018 - 13:27

Да управлението с дисплея,платката се презапоява и се проверява под лупа за лоши спойки появяващи се от времето и дългата работа.Обикновенно като го извадиш и натиснеш буксата спира(не при всички),но не е буксата проблема.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#5 galinikos

galinikos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:athens
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR 193hp

Публикувано 07 септември 2018 - 15:45

Аха ок,не е за мен работа,мерси много.

Изпратено от моят Redmi 5 Plus с помощта на Tapatalk
  • 0

#6 galinikos

galinikos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:athens
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR 193hp

Публикувано 04 април 2021 - 16:17

Да,продължа темата. Оказа се , че е изгорял 'таралежа'. Малко след това колата пак се наводни , и започнаха да отказват седалки,огледала,понякога мигачи,заключването на шофьорската врата ( тези неща се оправят като извадя бушоните и пак ги поставя), но най гадното е,че не тръгва климатика (само копчето за подгрев на задното стъкло работи,нищо друго по панела), още по гадното е ,че е останало парното на положение при което, когато колата е в движение в купето влиза горещ въздух. Та въпроса е някой знае ли как мога да врътна някоя клапа предполагам ,за да вкарва въздух отвън без да го топли?

Изпратено от моят Redmi 5 Plus с помощта на Tapatalk
  • 0

#7 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 20 април 2021 - 07:19

Почисти си хубаво отводнителите

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 0

#8 galinikos

galinikos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:athens
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR 193hp

Публикувано 20 април 2021 - 08:15

Почистих ги след като се наводни ама, .....след дъжд качулка.

Изпратено от моят Redmi 5 Plus с помощта на Tapatalk
  • 0

#9 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 20 април 2021 - 12:16

Нищо де...за напред няма да има проблеми

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 0

#10 galinikos

galinikos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:athens
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR 193hp

Публикувано 20 април 2021 - 16:48

Хм.... я да видим,че вече за втори път се наводнява. Не разбирам тази немска инженерна мисъл,като паднат няколко листа,запушват каналчето,и почва да прелива вътре в купето. И електрониката е чао. Между другото, само едно такова отводнително каналче знам,в отсека на двигателя,пред пасажера. Има ли и друго?

Изпратено от моят Redmi 5 Plus с помощта на Tapatalk
  • 0

#11 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 април 2021 - 16:54

Не е само немска и не е само свързана с Мерцедес и конкретно 208.

Имаш големи отводнители от 2те страни. поне 1см им е диаметъра. Не е като да паднат 1-2 листенца. Това е и причината там да се почиства редовно. 

Френските и някои японски са много по-големи катастрофи в това отношение.

 

Но да, кофти е като е затлачено.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#12 galinikos

galinikos

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 30 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:athens
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR 193hp

Публикувано 20 април 2021 - 17:44

Ще потърся и от другата страна тогава,не знаех, че има и там. Благодаря.

Изпратено от моят Redmi 5 Plus с помощта на Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни