Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Малко помощ за избор на W164


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 rodmanblg

rodmanblg

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    w221

Публикувано 29 август 2018 - 11:07

Здравейте колеги. Насочил съм се към w164- бензин, и по конкретно 350.

Интересуват ме силни и слаби страни като цяло .

Всякаква информация би ми била полезна.

Благодаря.


  • 0

#2 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 29 август 2018 - 20:30

Като за начало може да хвърлиш едно око на съседната тема за избор на CLS,

там има много говорено за двигателя М272 - 350 бензин.

Ако почнем да ти го преразказваме може и да забравим да споменем нещо важно. 

Има и други теми за М272 във форума. 

 

Ако пък търсеният W164 ще е след фейслифта не чети за проблеми с М272,

след 2009 г няма такива драми с двигателя.


Този пост е редактиран от vencislav: 29 август 2018 - 20:38

  • 0

#3 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 август 2018 - 08:13

Привет колега, бих ти препоръчал да се огледаш за 500, поради причината, че разликата в разхода е +1 - 2 литра, но вървежа е коренно различен. Ако разходът те притеснява моторът се газифицира относително лесно (М272). Но ако търсиш специално 350 преди фейса мога да ти разкажа къде са му някои от проблемите. Най-напред е досадният проблем със заминалите уплътнения на стоповете и проникването на вода в задния САМ модул. Неприятна и честа драма, която в най-лошият случай (нов САМ) излиза около 1000/1200 лв. След 100к км започват да протичат магнитите на разпределителните валове, които се сменят (по 50-70 лв. парчето, общо 4). Капачките за картерните газове и масленият сепаратор също протичат и се сменят, там е сравнително евтино и смяната можеш сам да си я направиш, има и 2-3 теми във форума за този дерт. На мен наскоро ми беше заминало уплътнението на казанчето за хидравличната течност. Смених го заедно със самото казанче (имаше леки наченки на пукнато и реших да не рискувам, все пак беше 55лв. казанчето) и хидравличната течност.
И стигаме до вече известният проблем със зъбните колела на балансиращия вал. Има тонове информация за него вече и наистина както каза колегата по-горе можем да пропуснем нещо да споменем. Но мога да ти кажа едно, моята кола попада в интервала на засегнатите двигатели и вече 131 000 км. (от които 75 000км на газ) този проблем не се е проявил.


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни