Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W208 - Lamp Defective


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 10 август 2018 - 11:02

Тема и "драма" за хора без работа :)

Знам, че е коментирано многократно но при мен продължава да свети тази грешка и просто ме дразни.

При това, че от половин година имам 300км с колата... А зимата? :happy

 

Първоначално като взех колата грешката беше още в позиция "габарит".

Оказа се стандартната причина: изгоряла грушка за осветление на рег. номер и допълнителнителните габарити във стоповете.

 

Сега в тази позиция грешката няма - "тихо" е.

 

Появява  се обаче винаги във втората позиция на ключа - дълги/къси.

Излишно е да казвам може би, че крушките са проверени (нови), тествах и с други.

Също така наскоро свялах фарове (сменях стъкла) и съм им направил основна профилактика на инсталацията вътре във фара.

Изключвам напълно електрически проблем там и конекторите около него!

 

Има ли някаква вероятност глупавата електроника, което мери консумацията на всеки канал да е проблемна?

Доколкото зная това се случва в "кранчето", тоест ключа за фаровете.

 

Мога да сваля ключа от Е класата (W210) за тест - еднакви са, поне изглежда да имат еднакъв парт номер.

Дори се бях засилил един ден да го направя обаче за да се извади този ключ на CLK-то е толкова гадно и неудобно, че тогава се отказах.

Уж почти като W210 на външен вид но като се захване човек и разбира колко по-сгъчкано и трудно за обслужване е това купе.

 

Както и да е, дали има вероятност да пропускам нещо или да го сваля все пак този ключ?

И дали стар диагноза няма да каже нещо по-конкретно, например коя точно крушка не му харесва?

 

Благодаря!

 

 

 

 


  • 0

879897.png


#2 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 10 август 2018 - 12:55

Я направи едно ударно напръскване с WD40 на контактуващите елементи на лампите на стоповете и цялостно почистване 

от всичката гняс и клей. Понякога стават чудеса и всичко се оправя от само себе си, след това. 

Ако ти не можеш да свършиш тази работа довери се само на близък човек боравил и друг път флакон WD40. 

Не се доверявай на разни псевдо "майстори" защото на тях дори и да им е ясно какъв е проблема няма да ти 

го кажат а ще гледат да ти съдерат преди това поне 2-3 кожи от гърба, ако мине. 

 

Не знам как ще е в твоят конкретен случай.

Аз съм патил, постоянно някоя крушка не светеше и колата бучеше че еди какво си... 

един "майстор" ми каза : изгорял модул, 3 дни работа и 450 лв във брой да му дам и щял да го 

поправи инак нов модул струвал 900 лв и това било някаква фабрична болка при Мерцедесите.

 

Нямах възможност да стоя 3 дни без кола и отидох при друг майстор който само напръска и почисти 

платката на стоповете в рамките на 10-15 минути и каза карай.

Карах 3 години, никоя лампа не угасна и нищо не изпищя.


  • 1

#3 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 10 август 2018 - 13:18

Конекторите отпред съм ги проверил и съм ги пръскал.

Фарове, халогени - всичко е чисто и работи.

Отзад по багажника не съм правил профилактики но както казах грешката се появява само на фарове и то основните - къси/дълги.

Не виждам причина да търся проблема отзад при положение, че там са само габарити.

В този режим както вече казах грешката я оправих и вече не "изгрява" като включа само габаритите.

 

А и честно казано WD40 не е най-доброто решение за електрически връзки.

Да, той е за всичко но си има специализирани спрейове за електрически връзки, кото са по-добри за тази цел.

Ще го направя профилактично при първа възможност - ако не помогне със сигурност няма да попречи!

 

Иначе намирах решения за спиране на тази грешка но е свързана с рязане на кабел и съответно премахване на контрола на крушките.

Пък аз искам да си я оставя да работо.

 

Интересно, преди години на W210 също имаше проблем в началото с тази грешка.

И по спомени там наистина проблема беше точно в клемите по стоповете.

Отвратително, мърляво изпълнение от Мерцедес.

Контакти и връзки в стопа от черна поцинкована ламарина.

Грее, деформира пластмаси, влошава контакта, прекъсва и лампата светва.

След чистене (шкурка обаче), спойки върху нитовете, калайдисване, монтаж на DRL, тоест без светещи габарити нон стоп и вече 10 години тази грешка никога не излиза безпричинно.


  • 0

879897.png


#4 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 29 август 2018 - 19:48

Проблемът е разрешен.

Оказа се неизправен ключа за фаровете.

Както и предният път така и сега ползвах темата за подмяна на крушката в този крив модул.

Надявам се това да е последен път в който се налага да пипам по и около него.

 

Оказа се, че цялата тази скапана електроника вътре в почти обемен монтаж служи да следи тока на всяка една крушка.

От модула просто излиза един сигнал, когато нещо в консумацията не му харесва и изписва грешка на таблото.

При W210 просто индикатор.

Освен това този модул не говори по CAN и през диагностика няма как да се разбере от коя крушка/канал идва грешката.

В нет-а има клипове точно кой кабел е това, режат го и никога повече не изписва LAMP Defective.

 

Аз обаче искам да си запазя контрола.

Имах един резервен ключ (крупните 25 лева), свалих и този от Е класата за тест - напълно еднакъв е.

 

20180829201817-093f832c-me.jpg

 

И с двата при включване на светлини няма индикация за грешка.

 

Та покрай подмяната за пореден път се убеждавам колко по-сбутана и неудобна за работа е цетката и респективно CLK в сравнение с E класата.

При W210 този ключ се демонтира единствено с освобождаване на кората под волана и 2 болта.

Нищо от всички останали стъпки, описани в горната тема, няма нужда да се освобождават жила и проче.

Ето: Всичко си е на място, ключа е долу. Работа по подмяната е за максимум 15минути!

 

20180829201817-dbccf64e-me.jpg

 

 

Както и да е - хепи енд.

Отметнах още едно нещо след пикселите на километража, което ми беше не по-малък трън в очите.

И този ключ, както и конструкцията на километража е един цирей извънземен но какво да се прави - важното е, че вече работят

 

:beer


Този пост е редактиран от Esper: 29 август 2018 - 19:49

  • 1

879897.png


#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 август 2018 - 21:10

Респект човече...
Аз така си продадох 208ицата, без да знам каква е причината за сигнала за изгоряла крушка на късите...
Балканстар искаха едва ли не да купя всичко около фаровете, за моя сметка докато не се оправи.

Като погледнах темата ме "удариха" спомените и псувните, докато го борихме това животно. :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 29 август 2018 - 21:35

Ами вече чаркалъците около тези коли са жълти стотинки - това е разликата :)

Повечето де.

Поне тези, които могат да се ползват втора употреба.

Тези дни водих преговори с Ивайжет около пластмасовите капаци на преднитте врати за ВЧ високоговорителите...

Онези пикливи триъгълничета...

Грубо около 100лв за лява и дясна врата. С отсъпката!

А са просто пластмасови капачета на себестойност не повече от няколко евро, дори без ВГ!

Даже и толкова са много предвид какви са качествата на пластмасата - та тя само от поглед се саморазрушава а да не говорим да я пипнеш!

Да, 12 години ама пластмасите на 124-ката са на повече.

И не се разпадат така.

Но това е друга тема :)


  • 0

879897.png


#7 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 01 септември 2018 - 12:03



...В нет-а има клипове точно кой кабел е това, режат го и никога повече не изписва LAMP Defective...


Тъй като тези дни приказвах с колега, който има проблем с тази грешка прегледах по-внимателно решението с рязане на кабел.
Оказа се, че то е в брутален, руски стил:

Режат кафяв кабел, който е в един от средните конектори на ключа.
Това всъщност е маса за цялата електроника вътре.
Тоест оставят я без захранване или с някакво по-ниско, с повдигнат потенциал спрямо корпус.
Никой не знае какво се случва с електрониката но грешка спира(ла).
Решението освен, че е в груб, текезасрски стил ще спре и осветлението на ключа.
Ако приемем, че то работи :)

В моделите при които тази грешка е на лампа а не на дисплей доста по-елегантно биха я спряли ако просто махнат лампата.
Най-малко таблото се сваля по-лесно отколкото достъпа до конекторите на ключа.

Абе откачени руснаци, нищо, че съм русофил :-D


Sent from my SGP511 using Tapatalk
  • 1

879897.png





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни