Тема и "драма" за хора без работа
Знам, че е коментирано многократно но при мен продължава да свети тази грешка и просто ме дразни.
При това, че от половин година имам 300км с колата... А зимата?
Първоначално като взех колата грешката беше още в позиция "габарит".
Оказа се стандартната причина: изгоряла грушка за осветление на рег. номер и допълнителнителните габарити във стоповете.
Сега в тази позиция грешката няма - "тихо" е.
Появява се обаче винаги във втората позиция на ключа - дълги/къси.
Излишно е да казвам може би, че крушките са проверени (нови), тествах и с други.
Също така наскоро свялах фарове (сменях стъкла) и съм им направил основна профилактика на инсталацията вътре във фара.
Изключвам напълно електрически проблем там и конекторите около него!
Има ли някаква вероятност глупавата електроника, което мери консумацията на всеки канал да е проблемна?
Доколкото зная това се случва в "кранчето", тоест ключа за фаровете.
Мога да сваля ключа от Е класата (W210) за тест - еднакви са, поне изглежда да имат еднакъв парт номер.
Дори се бях засилил един ден да го направя обаче за да се извади този ключ на CLK-то е толкова гадно и неудобно, че тогава се отказах.
Уж почти като W210 на външен вид но като се захване човек и разбира колко по-сгъчкано и трудно за обслужване е това купе.
Както и да е, дали има вероятност да пропускам нещо или да го сваля все пак този ключ?
И дали стар диагноза няма да каже нещо по-конкретно, например коя точно крушка не му харесва?
Благодаря!