Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Син пушек / Троен разход на гориво E320


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#1 Bigsmoke

Bigsmoke

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W211 E350 V6 272 2006 5G tronic
    W211 E320 V6 224 2007 7G tronic
    W210 E300 TD 177 1999 sold
    124 300 sold
    Mercedes Vito sold

Публикувано 07 август 2018 - 00:51

Здравейте благодаря предварително за отзовалите се. Ако някой познава или знае човек или сервиз които разбират много от мерцедеси нека сподели контакти че ми писна...

Проблема може да се види тук
(Ако има проблем с клипа кажете)

Мотора е v6 224.
Не е масло а е неизгоряла нафта. Колата пълни маслото с гориво и мирише ужасно, гори 15/16 а нормалният е 7-9-10 на 100. (Прилича все едно е в регенерация).
София- велико търново и обратно 120лв за гориво което е почти 1 резервоар и не ми стигна :(
След като светне резервата разхода се нормализира и колата спира да пуши веднага.
Като грешки в CDI модула няма нищо.

Благодаря
  • 0

#2 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 07 август 2018 - 12:02

Отиди в кв. Овча Купел в делничен ден, ул Боряна 58А и търси Мариян. Ще я оправи, ама с тоя син пушек си ебало майката и си приготви пачка.


  • 0

#3 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 07 август 2018 - 12:57

Здравейте благодаря предварително за отзовалите се. ...Благодаря

 

Ама той е умрял бе. 

 

Няма какво да го мислиш, караш и хвърляш, ово е стандарт. 

Продавай този Мерцедес и при купуването на следващият бъди по внимателен. 


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 07 август 2018 - 15:57

Що бе!?Може само ГНП-то да е прецакано.
Нормално е като не изгаря нафтата да пълни цилиндрите и да влиза в маслото.
Има части втори шанс бол.
  • 1

#5 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 07 август 2018 - 17:06

Може много неща, но моторчето май ще се отваря


  • 0

#6 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 август 2018 - 17:59

А да ли не е избушен дпф-а и действително влиза в регенерация,а той да не е забранен софтуерно и от там да става така.
  • 0

#7 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 август 2018 - 18:13

Та даже с нянолко натискания на клавиатурата и в една фирма за ремап са си го обяснили.


Освен физически, филтъра трябва да се премахне и софтуерно от управляващия блок на двигателя. Това е изключително важно, тъй като ако не се направи, автомобила остава в авариен режим, или продължава да прави регенерационни цикли, което вдига разхода на гориво и скъсява живота на двигателя. Освен това при някои автомобили, може да се получи разреждане на маслото с дизелово гориво, което не е успяло изпяло да изгори.
  • 1

#8 Bigsmoke

Bigsmoke

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W211 E350 V6 272 2006 5G tronic
    W211 E320 V6 224 2007 7G tronic
    W210 E300 TD 177 1999 sold
    124 300 sold
    Mercedes Vito sold

Публикувано 07 август 2018 - 22:17

Колата беше без дпф и катализатор и със софтуерно спряни такива. В момента всичко е сложено както си е оригинално с ново ЕКУ не докосвано, в смисъл без софтуерни намеси.

Днес стигнах до някакъв напредък. Свалих катализатора(беше уж рециклиран преди време) и установих че питата мърда(толкова и квалитетното са я направили ) и втория датчик които влиза по средата вероятно се "долепя" до питата и започва да дава грешна информация... вероятно да пуска повече нафта, при което започва да гори двойно и част от нея влиза в маслото. Поправите ме ако грешка но мисля че двата датчика на този мотор са O2 и температурен и функцията им е да определя количеството въздух/гориво.
При което махнах датчика(Не да го изключвам) просто го извадих от катализатор и колата спря да пуши...
Ще видя какво ще направя...

Колега ти ако дойдеш да гледаш такава кола ще я купиш ли с тази пушилка ?
В българия при горе долу среден проблем всеки гледа да се отърве и някой друг да си купи главата както при мен се случи...
  • 0

#9 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 07 август 2018 - 23:01

Испански номер.

Нов внос?


  • 0

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 август 2018 - 07:17

Как и къде е бил рециклиран катализатора?За първи път чувам.Да не би да е бил мит или чистен по някаква извънземна технология?
Напълно е възможно от там да идва проблема.
  • 0

#11 Bigsmoke

Bigsmoke

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W211 E350 V6 272 2006 5G tronic
    W211 E320 V6 224 2007 7G tronic
    W210 E300 TD 177 1999 sold
    124 300 sold
    Mercedes Vito sold

Публикувано 08 август 2018 - 08:09

Не е нов внос карам си я от години. То нямаше нищо вътре. Във варна слагат нова пита по номер на катализатора и те така..

Ще пиша след като успея да оправя проблема
  • 0

#12 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 08 август 2018 - 08:11

Май такава е била процедурата...вълшебно чистене на дпф.
  • 0

#13 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 08 август 2018 - 08:16

Пак е малкия проблем щом няма да се отваря мотор :)
  • 0

#14 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 08 август 2018 - 12:42

... ти ако дойдеш да гледаш такава кола ще я купиш ли с тази пушилка ?
... всеки гледа да се отърве и някой друг да си чупи главата...

 

Не. Не бих я купил, дори и да е без пушилка. 

Два пъти съм си купувал дизелови коли 2-ра - 7-ма злоУпотреба и давата пъти "изгорях" и "потънах" най ужасно, 

уж да ми е икономично а накрая се оказваше трагично. Трети път, никой път. 


  • 2

#15 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 август 2018 - 19:55

Не е нов внос карам си я от години. То нямаше нищо вътре. Във варна слагат нова пита по номер на катализатора и те така..
Ще пиша след като успея да оправя проблема

Дай някакъв контакт на тези които слагат нови пити във Варна,моля.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни