Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Не работи четвърти цилиндър. Мнения?


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 24 юли 2018 - 13:51

Здравейте! Колата ми е С200 Компресор, 1997г., 192к.с.
Вчера както шофирах колата придърпа малко и след 1-2 минути започна да работи на три цилиндъра. Извадихме всичките свещи и установихме, че на четвърти цилиндър свещта е мокра. Сменихме я с друга (работеща)- същата работа. Разменихме бобините (от втори на четвърти и обратно)- отново четвърти не работи и мокри свещта.

 

Предположенията ни са, че е възможно дюзата на четвърти да "пикае" и да мокри свещта, и тя да не може да даде искра. Споделете и вашите мнения, какво друго да проверим, докато намеря дюза за проба.

 

Благодаря предварително!


  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 24 юли 2018 - 15:37

Може да е мокра и от антифриз,не само от бензин но може да замериш компресията също така да не е останал някой боклук върху клапана и да не може да затвори и същото се получава,мен ме съмнява да ти кажа да е инжектор по скоро не.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 24 юли 2018 - 16:58

Премерихме компресията- 9 атмосфери, мисля, че е добре


  • 0

#4 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 24 юли 2018 - 18:17

Тогава размени инжекторите за проба щом се съмняваш


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#5 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 24 юли 2018 - 18:40

чакам да ми донесат друга (работеща) дюза, ще пробваме с нея, но исках да се допитам и до вас, ако има какво друго да търсим


  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 юли 2018 - 19:34

чакам да ми донесат друга (работеща) дюза, ще пробваме с нея, но исках да се допитам и до вас, ако има какво друго да търсим


Може и да е електрически проблема.
  • 0

#7 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 25 юли 2018 - 16:19

Благодаря за мненията!
Вчера ми дадоха друга бобина и с нея нещата се оправиха. Малко е странно, защото разменихме бобините и пак 4ти цилиндър не работеше, но може да не сме видяли нещо.


  • 0

#8 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 25 юли 2018 - 21:03

То така по нета винаги е възможно да се подведем друго е да се провери на живо.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#9 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 26 юли 2018 - 08:59

реших да се допитам тук, защото моята кола е сравнително проста, няма много опции, а сменихме свещи, бобини, кабел няма как да е и то не остана освен дюза, която щяхме да сменяме.


  • 0

#10 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 26 юли 2018 - 10:13

Е все пак от недоглеждане подвеждате аудиторията тук и не можем да помогнем,дискотирам без лоши чувства и се радвам че сте решили проблема,да простичка е колата и бързо се диагностира но не по нета.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1

#11 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 26 юли 2018 - 13:53

Колега, нали затова е този форум- да дискутираме възникналите проблеми, пък и не подвеждам никого. Всяка кола си има тънкости и слаби места, чудехме се къде може да е проблема и затова реших да пиша, за да не се лутаме напосоки и да сменяваме част по част, докато открием проблема. Не се намират толкова лесно бубини, дюзи и т.н. за проба точно за твоят модел.

Поздрави! :)


  • 0

#12 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 27 юли 2018 - 12:54

Еми дано сме ти помогнали тогава :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#13 IvoGradeff

IvoGradeff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Svoge
  • Автомобил:
    Mercedes E350, 272hp, 2010 year.

Публикувано 07 август 2018 - 08:47

   Здравейте!
   Имам малко информация по темата и сметнах за полезно да я споделя- проблемът ми се оказа в буксата на кабела, който се включва в бобината на втори цилиндър. Въпросната букса (или някъде по кабела) прекъсва. По- горе по- горе писах, че след смяната на бобина колата заработи нормално, НО това е било, защото буксата е проработила.
   След смяната на бобината преди десетина дни ,колата от време на време притрисаше (придърпваше) и реших, че някой кабел може да се е оголил и да дава проблем, знаете каква е инсталацията на W202. Та... вчера взех един текстилен изолирбанд и превързах кабелите, които свързват бобините и дюзите. Когато запалих колата, отново започна да работи не както трябва. Започнах да експериментирам- сменях бобини и лули, отидох при един приятел който ми даде друга бобина за проба и накрая се оказа, че буксата на кабела, влизащ в бобината не работи и оттам 2 цилиндъра ги няма никакви. След доста "майкатаааа дееее***!", някакси го закрепих, за да мога да карам колата и ще търся варианти да го оправям.


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни