Губене на мощност по нагорнищеПроблем с мощността на дизелов W202 250 TD
Започната от Ratchko, 20 юли 2018 - 09:12:04
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 юли 2018 - 09:12
Здравейте, колеги!
От няколко седмици имам странен проблем, чиято причина не мо е да бъде установена.
Карам W202 250 TD, 1996 година, автоматик. Върви нормално до момента, в който започна да изкачвам магистрала Тракия към Ихтиман, преди тунела, както и на други нагорнища. Изведнъж колата все едно се скопява и губи мощност. Когато набере скорост я поддържа, но ако натисна повече педала на газта, автоматикът сменя на по-долна предавка, двигателят се форсира, но без да набира скорост.
Като отбия, загася колата за 1-2 минути и тръгна пак се оправя, докато не се скопи отново. По равно и по нагорнища под 120 км/ч като катам - няма проблем, върви както трябва. Само по нагорнища, при скорост над 120 го прави.
Турбо сваляха да чистят, масло на автоматика гледаха, електрониката за студени спойки провериха - не може да се установи от какво е.
Моля за съвет!
От няколко седмици имам странен проблем, чиято причина не мо е да бъде установена.
Карам W202 250 TD, 1996 година, автоматик. Върви нормално до момента, в който започна да изкачвам магистрала Тракия към Ихтиман, преди тунела, както и на други нагорнища. Изведнъж колата все едно се скопява и губи мощност. Когато набере скорост я поддържа, но ако натисна повече педала на газта, автоматикът сменя на по-долна предавка, двигателят се форсира, но без да набира скорост.
Като отбия, загася колата за 1-2 минути и тръгна пак се оправя, докато не се скопи отново. По равно и по нагорнища под 120 км/ч като катам - няма проблем, върви както трябва. Само по нагорнища, при скорост над 120 го прави.
Турбо сваляха да чистят, масло на автоматика гледаха, електрониката за студени спойки провериха - не може да се установи от какво е.
Моля за съвет!
#2
Публикувано 20 юли 2018 - 09:25
А гърнето да не не е запушено
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Публикувано 20 юли 2018 - 09:29
Горивен филтър сменял ли си?
А турбото като го чистиха, погледнаха ли разтоварващия клапан дали не е постоянно отворен?
#4
Публикувано 20 юли 2018 - 10:50
Турбото го свалиха и почистиха от саждите основно.Гърнето е ок,горивният филтър го сменям на 10хил км. Интересно е,че кто изгася,изчакам малко и запаля пак се опрвя. може би е от електрониката,какво може да е то?
#5
Публикувано 20 юли 2018 - 12:19
Твоето турбо няма електроника. Въздух в горивната система, загуба на вакуум, клапан на турбото, егр могат да създават такива проблеми.
#6
Публикувано 20 юли 2018 - 13:25
Какво най-често води до загуба на вакуум и до въздух в горивната система. Колата става все едно чист дизел, набира бавно, тромава е, форсира се, а не върви.
#7
Публикувано 20 юли 2018 - 14:22
Остави ск.кутии и въздух в горивото.Ако проблема е в тях,след рестарт няма да се оправят.
Проблема ти е или в клапан на турбото,или във въздух в турбосистемата.Разбирай всички тръби свързани с турбото и сглобките им.
Не разбирам имало ли го е този проблем преди свалянето и това ли е била причината за почистването?
Проблема ти е или в клапан на турбото,или във въздух в турбосистемата.Разбирай всички тръби свързани с турбото и сглобките им.
Не разбирам имало ли го е този проблем преди свалянето и това ли е била причината за почистването?
#8
Публикувано 21 юли 2018 - 19:42
Имаше го, но се появяваше спорадично. Веднъж взе да ми го прави, преди свалянето на турбото, погледнах маслото - между средата и минимума на щеката. Долях и спря да го прави. От известно време обаче не се влияе от това. Тръби по турбото не са барани.
#9
Публикувано 21 юли 2018 - 19:43
Турбото го сваляха точно заради тоя проблем. Почистваха го цялото основно.
#10
Публикувано 21 юли 2018 - 20:35
Провери си вакумите. И замери вакума, преди клапана, който управлява турбото, дали има достатъчно или се разрежда.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни