Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Губене на мощност по нагорнищеПроблем с мощността на дизелов W202 250 TD


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 Ratchko

Ratchko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W202

Публикувано 20 юли 2018 - 09:12

Здравейте, колеги!

От няколко седмици имам странен проблем, чиято причина не мо е да бъде установена.
Карам W202 250 TD, 1996 година, автоматик. Върви нормално до момента, в който започна да изкачвам магистрала Тракия към Ихтиман, преди тунела, както и на други нагорнища. Изведнъж колата все едно се скопява и губи мощност. Когато набере скорост я поддържа, но ако натисна повече педала на газта, автоматикът сменя на по-долна предавка, двигателят се форсира, но без да набира скорост.
Като отбия, загася колата за 1-2 минути и тръгна пак се оправя, докато не се скопи отново. По равно и по нагорнища под 120 км/ч като катам - няма проблем, върви както трябва. Само по нагорнища, при скорост над 120 го прави.
Турбо сваляха да чистят, масло на автоматика гледаха, електрониката за студени спойки провериха - не може да се установи от какво е.
Моля за съвет!
  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 20 юли 2018 - 09:25

А гърнето да не не е запушено


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4526 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 20 юли 2018 - 09:29

Горивен филтър сменял ли си?

 

А турбото като го чистиха, погледнаха ли разтоварващия клапан дали не е постоянно отворен?


  • 0

#4 Ratchko

Ratchko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W202

Публикувано 20 юли 2018 - 10:50

Турбото го свалиха и почистиха от саждите основно.Гърнето е ок,горивният филтър го сменям на 10хил км. Интересно е,че кто изгася,изчакам малко и запаля пак се опрвя. може би е от електрониката,какво може да е то?
  • 0

#5 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 20 юли 2018 - 12:19

Твоето турбо няма електроника. Въздух в горивната система, загуба на вакуум, клапан на турбото, егр могат да създават такива проблеми.


  • 0

#6 Ratchko

Ratchko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W202

Публикувано 20 юли 2018 - 13:25

Какво най-често води до загуба на вакуум и до въздух в горивната система. Колата става все едно чист дизел, набира бавно, тромава е, форсира се, а не върви.
  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 юли 2018 - 14:22

Остави ск.кутии и въздух в горивото.Ако проблема е в тях,след рестарт няма да се оправят.
Проблема ти е или в клапан на турбото,или във въздух в турбосистемата.Разбирай всички тръби свързани с турбото и сглобките им.
Не разбирам имало ли го е този проблем преди свалянето и това ли е била причината за почистването?
  • 0

#8 Ratchko

Ratchko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W202

Публикувано 21 юли 2018 - 19:42

Имаше го, но се появяваше спорадично. Веднъж взе да ми го прави, преди свалянето на турбото, погледнах маслото - между средата и минимума на щеката. Долях и спря да го прави. От известно време обаче не се влияе от това. Тръби по турбото не са барани.
  • 0

#9 Ratchko

Ratchko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W202

Публикувано 21 юли 2018 - 19:43

Турбото го сваляха точно заради тоя проблем. Почистваха го цялото основно.
  • 0

#10 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 202 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 21 юли 2018 - 20:35

Провери си вакумите. И замери вакума, преди клапана, който управлява турбото, дали има достатъчно или се разрежда.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни