Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Интересен случай


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 здравко1982

здравко1982

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    270 cdi 2002

Публикувано 13 юли 2018 - 05:40

Здравейте,колеги.Преди малко се качвам на колата (C270 CDI автомат,2002г.),паля,включвам задна,потегля и след 1 метър изгасна.Гледам ,на таблото няма грешки.Въртя ключа пак,греда,върти,но не пали и така 5 пъти. На шестия запали и тръгна.
Някакви идеи?Може ли да е от лоша нафта?Преди 2300 км.съм я обслужил,масла и филтри,не е ли рано да се задръсти горивния?
  • 0

#2 Grozdanov

Grozdanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 15 юли 2018 - 09:20

Проверете за въздух в горивната система.

Този пост е редактиран от Grozdanov: 15 юли 2018 - 09:21

  • 2

#3 здравко1982

здравко1982

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    270 cdi 2002

Публикувано 20 юли 2018 - 14:41

Днес отидох при майстора,изключва варианта за въздух в горивната система.Закачи я на компа,не отчете да е записала някакви грешки.Съмнява се,че е от горивния регулатор.Другата седмица ще му я оставя за по-обстоен преглед.


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 юли 2018 - 14:57

Докато не пали,може да се почука регулатора и да се види ще има ли промяна.След известно време съчмата започва да корозира и се появяват проблеми.
Може и от дюзи да е.
  • 0

#5 здравко1982

здравко1982

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    270 cdi 2002

Публикувано 20 юли 2018 - 22:59

Колега,майстора каза,че дюзите са наред.Били в норми.Да не би да трябва да се видят точно когато не ще да пали?Но тая скрап работи без проблем 4-5 дни и решава ,че няма да запали,при това само първоначално.Няма как да му я оставя 5 дни и да я проверява кога и се работи :) .Скоро ще разберем,да се надяваме ;) и ще пиша
  • 0

#6 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 20 юли 2018 - 23:51

Тук интересното е не толкова, че не иска да запали(то причините може да са много), а че няма никакви грешки.
  • 0

#7 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 21 юли 2018 - 12:23

Импулсен датчик за положението на колянов вал. Той върши подобни маймунджелъци. 


  • 0

#8 здравко1982

здравко1982

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:пловдив
  • Автомобил:
    270 cdi 2002

Публикувано 06 август 2018 - 14:43

След двуседмично затишие и зареждане от скъпата нафта на Шел,сложих пак нафтичка за 1,5 лв.литъра и още след обяда вчера пак  същия дерт.Явно е от горивото.....Спирам с експериментите,за да не си причинявам повече нерви.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни