2079 Engine Protection Active
Започната от Bigsmoke, 30 юни 2018 - 18:47:09
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 юни 2018 - 18:47
Здравейте, колата е 320 224кс с v обратния мотор. Имам грешка Check component B28/8 (Pressure differential sensor (DPF)).: Engine protection active due to
excessive signal voltage.
Диф. Датчик е нов. Някой ако знае нещо нека изкаже мнение благодаря.
excessive signal voltage.
Диф. Датчик е нов. Някой ако знае нещо нека изкаже мнение благодаря.
#2
Публикувано 30 юни 2018 - 21:00
Погледнете запушването на DPF филтъра и евентуално кабела на датчика до моторния в какво състояние е .
#3
Публикувано 30 юни 2018 - 22:17
Дпф филтъра е на 500км нов. За Какво точно трябва да гледам по кабела, възможно ли е в ЕКУ то да е проблема. Имам и файл със спрян дпф записах го но промяна няма. Записах оригиналния файл пак светна тази грешка... значи е нещо което спира колата и със спрян дпф и с оригиналния си софтуер.
Благодаря все пак за отзива
Благодаря все пак за отзива
#4
Публикувано 01 юли 2018 - 08:44
Дпф филтъра е на 500км нов. За Какво точно трябва да гледам по кабела, възможно ли е в ЕКУ то да е проблема. Имам и файл със спрян дпф записах го но промяна няма. Записах оригиналния файл пак светна тази грешка... значи е нещо което спира колата и със спрян дпф и с оригиналния си софтуер.
Благодаря все пак за отзива
Нещо не сте направили каакто трябва , изолирате ли DPF картата и switch картата за него никаква грешка не би следвало да излезе . Тунера се е изложил нещо .
#5
Публикувано 01 юли 2018 - 12:46
Софта е правен в голяма фирма и файла е проверяван в друга и казаха че е ок, наложиха мои файл с друг за същата кола и всичко беше 1:1.
Така и така разбираш явно, да те питам ако случайно имаш представа. Имам стар диагностика и искам да презапиша софта на CDI control unit - a , онлайн нов наличен ъпдейт няма няма и опция офлайн програмиране също няма. "Кво" праиме ?
Поради омазано ЕКУ предполагсм съм купил второ със същия номер. С презаписване на еепрома само би трябва да няма ядове...
Тя тая кола от 3г точно не можем да я оправим.. ще продължавам да се мъча...
Така и така разбираш явно, да те питам ако случайно имаш представа. Имам стар диагностика и искам да презапиша софта на CDI control unit - a , онлайн нов наличен ъпдейт няма няма и опция офлайн програмиране също няма. "Кво" праиме ?
Поради омазано ЕКУ предполагсм съм купил второ със същия номер. С презаписване на еепрома само би трябва да няма ядове...
Тя тая кола от 3г точно не можем да я оправим.. ще продължавам да се мъча...
#6
Публикувано 01 юли 2018 - 14:05
Софта е правен в голяма фирма и файла е проверяван в друга и казаха че е ок, ...
Явно само имената на двете фирми са големи. Уж всичко ОК а пък колата не върви.
... Имам стар диагностика и искам да презапиша ...
Я да започнем от начало.!
Имаш стар диагностика, истинската, която е дъ онли уан, абонамента за която струва към 2000лв на година или
разполагаш само с някое китайско менте клас ААА+++ и очакваш същото да върши чудеса.
..., онлайн нов наличен ъпдейт няма няма и опция офлайн програмиране също няма. "Кво" праиме.?
Нищо не прайте, НИЩО.
...Тя тая кола от 3г точно не можем да я оправим.. ще продължавам да се мъча...
Колкото и да се мъчиш лично аз не вярвам да успееш да се пребориш с Мерцедес-Бенц.
Със трици маймуни не се ловят.
Желая ти успех.
#7
Публикувано 01 юли 2018 - 14:43
Е вие щом с EDC16 не можете да се справите тия новите сигурно ги гледате като голям камък . Шегите настрана друг е хардуера и софтуера за така наречените четене и писане във Flash / EEPROM /MCU памети . Не си хвърляйте парите на вятъра , ами отидете някой да го направи качествено . В София има доста народ ,които работят в тази свера и бих казал ,че са изключително компетентни . Силвър Стар въобще не ги търсете .....
#8
Публикувано 01 юли 2018 - 15:59
Знам че за четене на еепрома е друг софтуера и хардуера, просто питах дали такъв е начина. Иначе за клонирането на ЕКУ то ще го закарам на хора които се занимават с това. Въобще няма да говорим за силвър стар.
"
Я да започнем от начало.!
Имаш стар диагностика, истинската, която е дъ онли уан, абонамента за която струва към 2000лв на година или
разполагаш само с някое китайско менте клас ААА+++ и очакваш същото да върши чудеса. "
- Те пък щото сервизите на мерцедес с оригинални диагностики успяха да я оправят. В 3 сервиза на мерцедес е влизала въобще не знаят какво се случва и само ти вземат парите. Викам им направете ми ъпдейт на софта те ми викат ми то няма такъв наличен и толкова...
Пример реален, както вероятно знаеш v образните 320 мотори са с двойния въздуховод и двата дебитомера. Колата не върви, закачат я гледат и ми казват ми то грешки няма само ... цитирам "тука малко температурата на въздуха която дебитомера отчита е по висока" и толкова. Външна температура 25 градуса то отчита 45. Нали ти е ясно какво се случва когато отчита тази температура. Купувам си аз диагностиката правя тест на дебитомера и се оказва че не е изправен. Сменям ги и всичко заспа. За лично нужди си е супер.
"
Я да започнем от начало.!
Имаш стар диагностика, истинската, която е дъ онли уан, абонамента за която струва към 2000лв на година или
разполагаш само с някое китайско менте клас ААА+++ и очакваш същото да върши чудеса. "
- Те пък щото сервизите на мерцедес с оригинални диагностики успяха да я оправят. В 3 сервиза на мерцедес е влизала въобще не знаят какво се случва и само ти вземат парите. Викам им направете ми ъпдейт на софта те ми викат ми то няма такъв наличен и толкова...
Пример реален, както вероятно знаеш v образните 320 мотори са с двойния въздуховод и двата дебитомера. Колата не върви, закачат я гледат и ми казват ми то грешки няма само ... цитирам "тука малко температурата на въздуха която дебитомера отчита е по висока" и толкова. Външна температура 25 градуса то отчита 45. Нали ти е ясно какво се случва когато отчита тази температура. Купувам си аз диагностиката правя тест на дебитомера и се оказва че не е изправен. Сменям ги и всичко заспа. За лично нужди си е супер.
Този пост е редактиран от Bigsmoke: 01 юли 2018 - 16:00
#9
Публикувано 01 юли 2018 - 16:29
Дай имената на няколко сервиза дето си ходил и не са ти оправили колата.
Кажи на какво си готов за да ти оправят колата?
Питам,защото знам един сервиз където много скъпи Мерцедеси се докарват на ход или репатрак и се оставят да се правят.Най-вероятно след като са обиколили доста по родните си места и С.Стар.
А,може би си поредния който е много знаещ и е решил сам да си оправя колата,просто питам?
Защото три години са много време и нерви...
Кажи на какво си готов за да ти оправят колата?
Питам,защото знам един сервиз където много скъпи Мерцедеси се докарват на ход или репатрак и се оставят да се правят.Най-вероятно след като са обиколили доста по родните си места и С.Стар.
А,може би си поредния който е много знаещ и е решил сам да си оправя колата,просто питам?
Защото три години са много време и нерви...
#10
Публикувано 01 юли 2018 - 16:47
Mercedes Benz Gazpi град Pamplona Испания, Concesionario Oficial Mercedes-Benz
Мерцедес бенз силвър стар гр Варна
Официален сервиз на мерцедес бенз Велико търново.
И още 5 сервиза които няма да споменавам
Как ти се струва аа ? До тука ми е стъпила на 8к. Всичките все много знаят и всички викат докара я и ще оправим... и всеки път едно и също. Колата излиза още по зле от както е била
Скоро време ще я засиля към някоя стена да се свърши ... ако и с клонирането на компа не се оправи. На бързо какво е правено по колата без моя намеса само по сервизите :
- 2x Рециклиране на турбо и настройка + актуатор
- Смяна на платка на 7г троника
- Вадене и тест на дюзи в бош
- Един път софтуерно спиране на ЕГР + ДПФ
- Втори път връщане на всичко в оригинлния му вид
- Тест и ъпдейт на ЕГР и софтуер в мерцедес.
- Чисто нов въздуховод и дебитомери(които за този модел не се продават отделно)
- Един път втора употреба дпф
- втори път Чисто нов дпф
- Чисто нов диференциален датчик
- Чисто нов акумулатор
- стар диагностика (принудих се да си купя 1200лв)
- За триене само на грешките 1000лв сигурно съм дал.
И още куп други неща които няма да изреждам.
Мерцедес бенз силвър стар гр Варна
Официален сервиз на мерцедес бенз Велико търново.
И още 5 сервиза които няма да споменавам
Как ти се струва аа ? До тука ми е стъпила на 8к. Всичките все много знаят и всички викат докара я и ще оправим... и всеки път едно и също. Колата излиза още по зле от както е била
Скоро време ще я засиля към някоя стена да се свърши ... ако и с клонирането на компа не се оправи. На бързо какво е правено по колата без моя намеса само по сервизите :
- 2x Рециклиране на турбо и настройка + актуатор
- Смяна на платка на 7г троника
- Вадене и тест на дюзи в бош
- Един път софтуерно спиране на ЕГР + ДПФ
- Втори път връщане на всичко в оригинлния му вид
- Тест и ъпдейт на ЕГР и софтуер в мерцедес.
- Чисто нов въздуховод и дебитомери(които за този модел не се продават отделно)
- Един път втора употреба дпф
- втори път Чисто нов дпф
- Чисто нов диференциален датчик
- Чисто нов акумулатор
- стар диагностика (принудих се да си купя 1200лв)
- За триене само на грешките 1000лв сигурно съм дал.
И още куп други неща които няма да изреждам.
#11
Публикувано 01 юли 2018 - 18:00
И с поставяне на новото ЕКУ няма да стане ,ако имаш проблем в окабеляването до датчика или някой спукан маркуч от датчика до тръбичките на дпф-а . Ние тук не сме за да ти обясняваме ,че няма да стане точно обратното опитваме се да ти помогнем , но в конкретния случай сервизите които си обиколил никога няма да ти изолират софтуерно ДПФ-а , да го премахнат физически и т.н. Другото което е , въздуховода с двата дебитомера се продава и с тях и без тях . Найстина слабо място им е , доста е чуплива лястовицата ,ако някой "техник" реши да я вади без да освободи поне един от двата въздушни филтъра в страни . Загубил си много пари , защото хората при които си отишъл , мислят първо за решаване на проблема с цел екология и едва ли биха прибегнали до метода на изолиране на филтъра за твърди частици .
#12
Публикувано 01 юли 2018 - 18:14
Да така е прав си, благодаря на всички които се отзоваха де..
Точно заради такива майстори се потроши лястовицата но и дебитомера не ставаше.
Тей като колата е претърпяла множество софтуерни не сполучливи намеси искам да сложа друг компютър и да видя какво ще стане защото до сега след оправяне на 1 проблем излиза следващ и т.н и т.н
Ако след поставянето на другото ЕКУ има същата грешка ще знам че проблема не е в него и ще го търся в областта на дпф а.
Точно заради такива майстори се потроши лястовицата но и дебитомера не ставаше.
Тей като колата е претърпяла множество софтуерни не сполучливи намеси искам да сложа друг компютър и да видя какво ще стане защото до сега след оправяне на 1 проблем излиза следващ и т.н и т.н
Ако след поставянето на другото ЕКУ има същата грешка ще знам че проблема не е в него и ще го търся в областта на дпф а.
#13
Публикувано 01 юли 2018 - 19:08
Във официален сервиз на Мерцедес никога няма да ти оправят колата.
Там нищо не се поправя, там само се сменяват части и детайли и се извършва
гаранционно и след гаранционно обслужване, нищо повече.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни