Няколко редки AMG модела
1. Mitsubishi Galant AMG – 1989 – 1990
2. Mercedes-Benz SL70 ( R129 ) – 1998
3. Mercedes R63 AMG ( W251 ) 2006 – 2007
4. Mercedes-Benz 300E AMG Hammer ( W124 )- 1986 – 1988
5. Mercedes-Benz SLK55 AMG ( R172 ) – 2011 – 2015
6. Mercedes-Benz C30 CDI AMG ( W203 ) – 2001 – 2004
7. Mercedes-Benz 190E 3,2 AMG ( W201 ) – 1987 – 1991
8. Mercedes-Benz 300SL AMG ( W198 ) – 1996 – 2006
9. Mitsubishi Debonair V3000 Royal AMG – 1986 – 1989
9 редки AMG-та
Започната от roadhelp.bg, 30 юни 2018 - 16:13:30
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 юни 2018 - 16:13
#2
Публикувано 01 юли 2018 - 00:17
Къде е E60 W124 ?
сесшисе ?
#3
Публикувано 01 юли 2018 - 12:02
AMG и ///AMG по принцип се разглеждат малко по разграничено от преди и след придобиването от Мерцедес
по отношение на рядко срещани или най редки модели спора е малко субективен, щото има доста единични бройки от модел и спецификация излезли от AMG
например повече от Е60 са излезли като е500 и са пратени след години да се преработят в Е60 от AMG със съответните документи и история
Пример за единична бройка е 123 купето с М117, само едно червено е излязло оригинал от там, а на W108 ,легендарният червен състезател от 70- те години са правени от AMG поне 5 бр
а за японската авантюра на AMG ми е малко смешно чак
по отношение на рядко срещани или най редки модели спора е малко субективен, щото има доста единични бройки от модел и спецификация излезли от AMG
например повече от Е60 са излезли като е500 и са пратени след години да се преработят в Е60 от AMG със съответните документи и история
Пример за единична бройка е 123 купето с М117, само едно червено е излязло оригинал от там, а на W108 ,легендарният червен състезател от 70- те години са правени от AMG поне 5 бр
а за японската авантюра на AMG ми е малко смешно чак
#4
Публикувано 01 юли 2018 - 12:21
Червеното прасе е велико!
След създаването на гаражчето през 1967г. е първият голям успех на АМГ въпреки теглото му!
1971) Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG “Red pig”
Със сигурност това не е най-бляскавия прякор, но трябва да признаем, че този автомобил го носи с гордост и достойнство. Машината е базирана на луксозния GT модел 300 SEL 6.3. След щателната намеса на AMG обаче, името е променено на Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG, което освен за намесата на AMG, свидетелства и за увеличение работен обем до 6.8 литра.
Когато стартира в състезанието за издръжливост “24 часа на Спа”, “Червеното прасе” впечатлява мнозина, а след денонощие пистови битки на пълна газ, колата в крайна сметка финишира на престижното второ място в общото класиране.
Както вече стана ясно, колата се задвижва от 6.8-литрова версия на и без това огромния V8 двигател, който по това време задвижва лимузината Mercedes-Benz 600 “Grosser” и стандартния 300 SEL 6.3, на който е базиран. Мощността на версията на AMG достига скандалните за времето 428 к.с., които били комбинирани с по-твърдо въздушно окачване, невероятно широки 15-инчови гуми и куп алуминиеви компоненти, благодарение на които теглото било “само” 1635 кг. Реално, “Червеното прасе” било нещо като сумо състезател, който се опитвал да танцува в балетна постановка.
След създаването на гаражчето през 1967г. е първият голям успех на АМГ въпреки теглото му!
1971) Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG “Red pig”
Със сигурност това не е най-бляскавия прякор, но трябва да признаем, че този автомобил го носи с гордост и достойнство. Машината е базирана на луксозния GT модел 300 SEL 6.3. След щателната намеса на AMG обаче, името е променено на Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG, което освен за намесата на AMG, свидетелства и за увеличение работен обем до 6.8 литра.
Когато стартира в състезанието за издръжливост “24 часа на Спа”, “Червеното прасе” впечатлява мнозина, а след денонощие пистови битки на пълна газ, колата в крайна сметка финишира на престижното второ място в общото класиране.
Както вече стана ясно, колата се задвижва от 6.8-литрова версия на и без това огромния V8 двигател, който по това време задвижва лимузината Mercedes-Benz 600 “Grosser” и стандартния 300 SEL 6.3, на който е базиран. Мощността на версията на AMG достига скандалните за времето 428 к.с., които били комбинирани с по-твърдо въздушно окачване, невероятно широки 15-инчови гуми и куп алуминиеви компоненти, благодарение на които теглото било “само” 1635 кг. Реално, “Червеното прасе” било нещо като сумо състезател, който се опитвал да танцува в балетна постановка.
#5
Публикувано 28 август 2018 - 22:42
Къде е E60 W124 ?
Писал съм статията само за 9 Напиши в коментар повече за Е60. П.П. Макар че покрай странната история на модела, реално не мисля, че е за темата, но напиши си допълнението
AMG и ///AMG по принцип се разглеждат малко по разграничено от преди и след придобиването от Мерцедес
по отношение на рядко срещани или най редки модели спора е малко субективен, щото има доста единични бройки от модел и спецификация излезли от AMG
например повече от Е60 са излезли като е500 и са пратени след години да се преработят в Е60 от AMG със съответните документи и история
Пример за единична бройка е 123 купето с М117, само едно червено е излязло оригинал от там, а на W108 ,легендарният червен състезател от 70- те години са правени от AMG поне 5 бр
а за японската авантюра на AMG ми е малко смешно чак
Именно за това сложих и тях в класацията. По случайност ги открих в малко известната им история с техни работи преди придобиването от Мерцедес. Бях изумен, меко казано
Червеното прасе е велико!
След създаването на гаражчето през 1967г. е първият голям успех на АМГ въпреки теглото му!
1971) Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG “Red pig”
Със сигурност това не е най-бляскавия прякор, но трябва да признаем, че този автомобил го носи с гордост и достойнство. Машината е базирана на луксозния GT модел 300 SEL 6.3. След щателната намеса на AMG обаче, името е променено на Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG, което освен за намесата на AMG, свидетелства и за увеличение работен обем до 6.8 литра.
Когато стартира в състезанието за издръжливост “24 часа на Спа”, “Червеното прасе” впечатлява мнозина, а след денонощие пистови битки на пълна газ, колата в крайна сметка финишира на престижното второ място в общото класиране.
Както вече стана ясно, колата се задвижва от 6.8-литрова версия на и без това огромния V8 двигател, който по това време задвижва лимузината Mercedes-Benz 600 “Grosser” и стандартния 300 SEL 6.3, на който е базиран. Мощността на версията на AMG достига скандалните за времето 428 к.с., които били комбинирани с по-твърдо въздушно окачване, невероятно широки 15-инчови гуми и куп алуминиеви компоненти, благодарение на които теглото било “само” 1635 кг. Реално, “Червеното прасе” било нещо като сумо състезател, който се опитвал да танцува в балетна постановка.
Харесва ми допълнението с хумористичните добавки
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни