Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

обороти на празен ходНепостоянни обороти на празен ход


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 vladohhh

vladohhh

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    C 270 CDI Avantgarde, 2004

Публикувано 27 юни 2018 - 12:19

Здравейте, колеги става дума за ц 270 цди, 2004 година - фейслифт. на 240 000 км. реални. На студен двигател леко играят оборотите на празен ход а при топъл двигател си работи съсвем гладко. Моля за мнения на какво може да се дължи това. Отдавна карам дизели, но мерцедес имам за пръв път и не съм много запознат със спецификата на ЦДИ двигателите. Благодаря предварително :)


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 юни 2018 - 14:33

Здравей!Започваш от дюзите.Диагностика и поглед на състоянието на леглата им.
Ако при палене пропушва,а после спира може и да има изгорели подгревни свещи въпреки че посред лято не знам до колко би влияло.
При всички положения ще трябва да посетиш специализиран сервиз.
  • 0

#3 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 юни 2018 - 20:46

Както е написал колегата "daimler1" дюзи и диагностика . 


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#4 vladohhh

vladohhh

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    C 270 CDI Avantgarde, 2004

Публикувано 22 август 2018 - 08:20

Закарах я на диагностика BOSCH в Дружба (София) човека беше ОК и ми обясни всичко, което ме интересуваше, каза ми, че втора дюза е за смяна - покаваше на екрана 3.6. Там ми обявиха цена над 800 лв. аз същата я намерих пак чисто нова 460. Пробвах с добавка Протек и вече държи нормални обороти, но пак пуши. Реших да рециклирам дюзата и я изпратих във Видин commonrail,bg,човека от сервиза ми звънна ( много любезен и отзивчив) каза, че дюзата си е за ремонт, но няма как колата да пуши толкова само от нея. Ако е в нея причината то колата щяла да пали трудно, да чука и т.н. а тя си пали и работи идеално. Посъветва ме да търса причината дгугаде например в турбо пътищата и егр клапана. Предстои да монтирам дюзата и ще кажа какъв е резултата. 


  • 0

#5 vladohhh

vladohhh

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    C 270 CDI Avantgarde, 2004

Публикувано 28 август 2018 - 15:47

Сложих дюзата, намазах с керамична паста против залепване и понеже нямам динамометричен ключ използвах домашен кантар, тръба 1 м. и усилие на затягането 700 грама, което се равнява на 7 нютона - колкото го дават да се затяга. Затяга се с 7 нютона + два пъти по 90 градуса, като се изчаква между тях. Колата е ок, запали веднага и засега ремонта се оказя успешен. 


  • 1

#6 taviren

taviren

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:varna

Публикувано 08 септември 2018 - 14:11

Здравей колега !
Колко излезна рециклирането на дюзата,ако не тайна?

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  • 0

#7 vladohhh

vladohhh

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Град:софия
  • Автомобил:
    C 270 CDI Avantgarde, 2004

Публикувано 10 септември 2018 - 15:23

160 лв.


  • 0

#8 taviren

taviren

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:varna

Публикувано 14 септември 2018 - 22:25

Благодаря!

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни