Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

A208 скърцане на таблото


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 IceHell

IceHell

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 '99 E200
    A208 '01 CLK200K

Публикувано 17 юни 2018 - 18:50

Добър ден, Колеги!

Имам проблем и не знам от къде да започна, колата е 208 кабрио, таблото отпред от пасажерската страна точно където е отвора за духалката на челното стъкло скърца, когато я натисна леко с пръст спира почти. Това го прави само когато пътя е лош и има неравности. И се чудя как мога да го оправя предполагам, че таблото е цяло, а не горната част да е отделна? Случвало ли се е на някой и има ли информация къде да търся проблема.


  • 0

#2 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 18 юни 2018 - 00:22

Колега, имай предвид, че ако демонтираш таблото само заради това, при монтажа обратно може да ти се появи друго скърцане. Питай ме откъде знам. :)

И ако това ти е единственото скърцане на кабриото, при това на лош път - имаш да черпиш. Сериозно.


  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 юни 2018 - 00:36

Купето конкретно не издава никакви звуци. Това е една от най-тихите коли, които съм карал. Другата е 209 купе.

Ако имаш сърце за това, разглобявай. Проверил ли си дали ербега е там (предполагам имаш предвид най-дясната духалка).

 

Ако е там, свали я, смажи контактните повърхностни с чисто двг. масло, сглобявай и... тишина.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 IceHell

IceHell

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 '99 E200
    A208 '01 CLK200K

Публикувано 18 юни 2018 - 15:00

И мен ме е страх, че почна ли да разглобявам може да стане по-зле, но въпреки това мисля да го направя, първо ще пробвам да подложа нещо между таблото и прозореца защото като го дръпна леко и спира. На снимката(примерна е) се вижда коя част е. Също така имам още няколко въпроса ако може някой да помогне, търся черна духалка за парното тази от шофьорската страна върху врътката за фаровете и също така как се сваля, че нещо неуспях да намеря клипче или инфо, понеже моята се е счупила. Колата е имала лек удар в едно дърво като са давали назад, но ме съмнява да ги няма ейрбеците, купих я от възрастни немци. А маслото няма ли да прецака таблото все пак е някво странно, не е кожа а имитация, не знам как се казва, на W210-то ми изглежда доста по-добре понеже си е кожа. Знам, че станаха много въпросите, но благодаря за отговорите.
  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 юни 2018 - 17:17

http://forums.mbclub...ча-на-фаровете/

 

Eто за ключа на фаровете и духалката.

Нямах предвид да мажеш таблото с масло, а да смажеш контактните елементи, които не се виждат. Винаги скърца от контактните повърхности на пластмасите. 

Не са много коли с кожа на таблото, съмнява ме точно на 210 да е кожено.

Освен това таблата се правят с изкуствена кожа най-често, дори и от завода. Само на някои екзотики, в ограничени серии, е вероятно да попаднеш на истинска кожа на места, различни от седалките.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 IceHell

IceHell

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 '99 E200
    A208 '01 CLK200K

Публикувано 18 юни 2018 - 17:26

Добре, благодаря много! Знам, че не е кожа просто изглежда по-добре и повече наподобява от тази на CLK-то :) понеже четох темата за цапането на масло по дросела и дебитомера, имаш ли представа при фейслифта дали пак е така с това Т-образно клапанче, двигатела е 111.956 за да не разглобявам на празно. И същото може ли съвет какво масло ползвате за компресора и диференциала че мисля да го сменя.
  • 0

#7 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 11 юли 2018 - 16:21

Масло за компресора - Mobil Jet Oil II. Става и масло за компресори на други автомобили, но аз само първото съм ползвал.

За дифа - масло по спецификация MB235.7, някое от тези: http://bevo.mercedes...mark=235#close 

 И аз имах подобно скърцане, но от ляво, оправих го с глицерин.


Този пост е редактиран от rado_penev: 11 юли 2018 - 16:23

  • 0

#8 IceHell

IceHell

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 '99 E200
    A208 '01 CLK200K

Публикувано 12 юли 2018 - 14:50

Благодаря за маслата, а проблема със скърцането го оправих като напъхах едно малко парче твърда вата(филц) между стъклото и таблото и няма никакви звуци вече.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни