Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Странен проблем с централното заключване на W220


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 titanium

titanium

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    S500

Публикувано 08 май 2018 - 18:16

Здравейте, колеги, нов съм във форума и имам много много странен проблем с моята w220. От онзи ден, колата отказва да се заключи, като пробвам да я заключа с дистанционното, а се заключва веднага щом я подкарам! Днес си изпотроших ръцете да я разглабям вакуум помпата, която според мен работи, защото издава някакъв звук като заключа колата... върти там нещо, но нищо не се случва! От момента в който я имам тази кола, отказаха поетапно вакуумирането на вратите, вдигането на подглавниците и сега и вратите не се заключват изобщо! Пробвам ръчно да заключа задните две и предна дясна, но докато не отворя всичките врати, чопчето за заключване на която и да е от изброените врати си изскача самичко! Днес се свързах с едно момче, което се занимава с авточасти за МБ и той ми каза да проверя всички въздушни пътища, защото може и било често срещано да има там проблем! Тук вече идва въпросът- Как да проверя тези маркучи дали някъде не изпуска... ако трябва да разглабям всичките врати, то директно я разкарвам тази кола и се свършва с драмата! Има ли някъде в София човек или сервиз, към който да се обърна! Лицензирания условно го изключвам! Благодаря предварително!


  • 0

#2 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 08 май 2018 - 22:35

Добре дошъл в нашия форум - надявам се да намериш добри приятели и да получиш помощта от която имаш нужда. Относно проблема ти - този клас автомобили си казват почти всичко стига да са закачени на правилната диагностика - за Мерцедес това е Стар Диагноза. Порови във форума (хем ще го поопознаеш) и ще намериш няколко теми, насочващи към хора, които могат кадърно да работят с нея и ти гарантирам, че ще ти посочат какво е дефектно и няма да има нужда да разглабяш излишни неща. Като собственик на същия клас автомобил горещо ти препоръчвам да не се опитваш да правиш каквото и да е по него без да е прочетена колата - ще е чиста загуба на време и предпоставка за задълбочаване на проблема или причиняване на друг. Успех!


  • 0

#3 titanium

titanium

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    S500

Публикувано 08 май 2018 - 22:50

Благодаря за топлото посрещане! Гледам с теб имаме една и съща кола (мотор и задвижване) Ще пробвам утре да се свържа с Данчо от Княжево и да запиша час за диагностика! Вече поразгледах форума и открих г.д. къде мога да направя тази диагностика. Много ми се иска да я позакърпя тази кола, защото доста от екстрите и не работят или престанаха да работят откакто я имам (1 година)


  • 0

#4 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 08 май 2018 - 23:33

Автомобилът е много хубав, но си иска неговото - ако имаш търпение и се грижиш за него, ще ти се отблагодари подобаващо. Дано само не си налетял на някой екземпляр, по който някой си е оставил ръцете преди теб. Но и така да е - вече има достатъчно достъпни части и донори, които могат да ти помогнат да възстановиш колата. Като идеш на диагностика си запиши всичко, което се намери като грешки по нея и почни да ги оправяш една по една. Питай и тук - ако можем, ще помагаме.


  • 0

#5 titanium

titanium

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    S500

Публикувано 08 май 2018 - 23:36

Благодаря за което! Ще се радвам да се запозмнаем на някоя среща, ако такава предстои скоро


  • 0

#6 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 09 май 2018 - 07:00

Здравей колега! Преди доста години имахме същите симптоми/проблеми с една 220-ка и се оказа точно вакуум помпата. В тогавашният представител изчистваха грешките и вакуума на вратите проработваше за един ден,след това поетапно отказваха вратите една след една...докато накрая смениха помпата и проблемът се реши. Ако можеш вземи за проба друга и следи.
  • 0

#7 titanium

titanium

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    S500

Публикувано 09 май 2018 - 22:43

Ами ще видим, в издирване съм на нова помпа (втора употреба де) и се надявам това да е успешното начало на буквално реставрацията на моята 220ка... Днес продължим с разграбването за да сменя лично филтрите и се натъкнах на гротеска гледка, която отчасти ми обясни защо около колата мирише на масло върху гореща плоскост! И двете гарнитури са изпуснали и тече масло и от двете глави. На лявата глава е толкова много, че 3 от 4те бобини са омазнени до състояние неподозирано от мен. И двата маркучи, които влизат в кутията за филтрите са безвъзвратно изпотрошени, защото някой тотален некадърник ги е сглабял, вдигнах капачката на маслото и вътре е ЛЕШ от старо несменяно масло... Въобще колата е достойна за изхвърляне! Откакто я имам нямам време да и отделя да я погледна лично, а не само да я карам по майстори и като ги питам как е, да ми казват, че всичко е наред... Не, нищо не е наред... Един Господ знае какво ще заварим като отворим главите... Ще видя да сваля всичко и да го измия добре преди да го сглобим... Обезщетение съм, че ще стане пак на кола, но ще се постарая стига сумата за ремонт да не достигне много до пазарната и цена... Аз съм си виновен, че не я спазарих лично, а се доверих на други
  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 май 2018 - 23:30

Нищо няма да намериш "като отвориш главите".
Това се нарича обслужване.Това че текат гарнитурите на капаците не е болка.
Като се купува такава кола трябва да си ентосиаст и да имаш време.

За помпата,има много начини да се поправи.Втора употреба...много зависи от екстрите на колата и трябва да е същия номер като твоя.Иначе няма да стане.
За това казвам че е по-лесно да се оправи от майстор.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни