Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Претрисане и неравномерни обороти при студен двигател.Проблем свързан със студения старт.


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 SotirZ

SotirZ

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    C-class 180 kompressor w204

Публикувано 07 май 2018 - 21:54

Здравейте, от 3 месеца имам ц класа 180 компресор 1.8 156кс 2008г. Още със закупуването на колата обслужих двигателя, вериги, зъбни колела, свещи, масла и филтри. Още след ремонта при първото палене или след като колата е напълно изстинала има едно притрисане, не мога да определя от каде идва но се усеща от двигателя, то е съпроводено със шум все едно компресора качва въздух или дросела не отваря достатъчно. Освен това колата държи високи обороти за мевду 1300 и 1000, след около 1 минута нещата затихват и при потегляне и вдигане над 1800 оборота проблема изчезва, при движение преди да колата да е вдигнала оптимална температура мевду 1800 и 2000 оборота се усеща леко трептене в диапазона на 50-100 оборота. Колата върви нормално, след като загрее двигателя работи изкючително тихо и равномерно. Някой има ли идея от какво може да произтича проблема и необходимо ли е да се обърна към някакъш специализиран сервиз. Имам запазен час за събота в  доверен за мен сервиз. Мисълта ми е някой имал ли е подобен пробмел и какви са възмовните варианти ? Колата е автомат 5 степенна скоростна кутия, ако това има значение.


  • 0

#2 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 10 май 2018 - 10:21

Колега, а преди да я обслужиш такъв проблем имаше ли? Да не би да не е добре центрован мотора или да е някакъв автоматичен смукач? Какво ти казах в сервиза?


  • 0


#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 май 2018 - 12:04

1300 ми се струва много, но винаги палят и задържат до малко по-високи обороти. (напр. 1100)

Имаш ли електрическа перка, викат ѝ прахосмукачката. Тя шуми много при палене, идеята е да вкарва нагнетен въздух, с цел по-бързо загряване на катализаторите.

Без клипче не мога да преценя по описанието дали е нормално.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 SotirZ

SotirZ

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    C-class 180 kompressor w204

Публикувано 14 май 2018 - 18:57

Колега днес сутринта направих два клипа. 1. https://www.vbox7.com/play:7aa55f6ffc този е на абсолютно студен двигател, а този https://www.vbox7.com/play:7127dab5c4 когато колата е вдигнала над 40 градуса. Освен това за втори път ми показа грешка на ламба сонда и колата влезе в авариен режим https://photos.googl...zh_C8lrr6OVNiEw. След като я изгасих и запалих отново и двете грешки изчезнаха.


  • 0

#5 SotirZ

SotirZ

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    C-class 180 kompressor w204

Публикувано 14 май 2018 - 19:13

Не успях да стигна до сервиза, имах лични проблеми и колата ми трябваше. Пробвах я на магистралата залепи 200 км/ч на ГАЗ. Според мен колата си върни нормално, единствено ме притеснява това палене при напълно студен двигател и грешките които записва при тръгване ако не я изчакам да вдигне поне 40 градуса.  Аз също имам съмнения за центровката на двигателя, но има ли логика ако не е центрован правилно да върви нормално ? И има ли вариант тези непостоянни обороти и колебания в обортомера да произтичат от друго място, защото забелязвам при отпускане на газта или поддържане на постоянна скорост, че има едно минилано потрепване в обортомера, което ако не го наблюдаваш съсредоточено е дори трудо за забелязване ?


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни