Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблеми с оборотите на празен ход


  • Please log in to reply
48 мнения по тази тема

#16 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 май 2018 - 08:34

За възстановяване на пътечки не знам някой да го е правил, няма да е лесно- мислил съм по въпроса. Най-лесния вариант е да се "излъже" като се даде отместване на контактуващата част с пистата ( там са 3 зъбчета които опират и за по-голяма надеждност и осредняване на стойността ). Това значи скъсяване или удължаване на въртящото рамо с много малко да кажем милиметър и да се възстанови много здраво така че да не се счупи като подадеш 2 пъти газ.Отделно натиска също да не се натегни много да износи новата контактна част за 2 месеца.  Нищо невъзможно няма по принцип-ако е сигурно че е това и няма какво да се губи може да се опита :)  Иначе има методи за възстановяване на писти ,но колко ще се отклонява от заводските стойности един господ знае при положение ,че нямаш и чисто нов под ръка за сравнение. Съпротивлението в тоя случай е функция на проводимостта на самия материал, дебелината на нанасяне.Може и да не е нужно да е много прецизно, не знам.....


  • 0

#17 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 03 май 2018 - 08:36

Последно има ли стабилни течове на вакуум - като запушиш с ръка тръбата след кутията за въздушния филтър - гасне ли или не ... :beer


  • 0

#18 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 май 2018 - 12:50

След като сте изкключвали дросела и сте сменяли кабели е трбявало да направите адаптация.

 

След известен брой карания той би трябвало да се самоадаптира, но ще отнеме време. Автомобилът трябва да достигне нормална работна температура и да се движи със скорост над 5км/ч известно време.

 

Не карай на газ известно време.

 

На загрял мотор, дай контакт, изчакай няколко сек., натисни дросела до долу и го задръж 30 сек. без да палиш. После изключи от контакт. Мисля че такава беше процедурата.

 

Ако бъркам някъде, поправете ме.


  • 0

#19 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 03 май 2018 - 15:21

Не е лесно да бъде възстановена графитна пътечка. Аз съм ел. техник и не съм чувал как става, освен по някакъв галваничен способ или нещо подобно. Все едно да бъде възстановен потенциометър. Кой ще се занимава!? А и как да се разбере точния състав на графита, за да се постигне същата проводимост? И все пак някой ако познава такъв майстор може да сподели.
Колега, daimler1, и аз мога да разглобя на частички дросела, но как да възстановя после заварките на зъбните колела? Струва ми се, че е оригиналната е някаква лазерна заварка. С лепене ще стане ли?
Благодаря за стойностите между пинивете на куплинга! Ще ги меря тези дни.
Може ли телефон на този човек в Несебър да се чуя с него!? Ако е по силите му да се обърна към него.
  • 0

#20 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 03 май 2018 - 15:25

По пътя на логиката, ако мислим логически, колата преди смяната на инсталацията не е имала никакви проблеми дори и с разпадащи се кабели.
След подмяната и проблемите започват.
Следователно проблема би трябвало да е в нея.
 
П.С А ти не си ли май човека който възстановява инсталациите и дроселите?


След смяната на инсталацията всичко беше 6. Проблемите с обиротите се появиха 3-4месеца след това.

Аз ако бях човека който ремонтира дросели нямаше да питам тук.
:( :( :(
  • 0

#21 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 03 май 2018 - 15:45

Адаптация съм правил често и след смяна на инсталацията също. И само на бензин съм я карал и само на газ. Оборотите на празен ход са ниски и като включа климатика падат още. Като сложа ръка пред дросела при работещ мотор на място ми засмуква ръката яко и се опитва да гасне. Значи въздух не смучи от никъде.
  • 0

#22 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 03 май 2018 - 16:22

Казваш - опитва се да гасне - предполагам си си държал ръката докато изгасне. Аз имах проблем с кола, която губи вакуум - като сложа ръката пред тръбата се мъчи да гасне, но не гасне ... Оказа се, че засмуква въздух от тръбата под дросела за бензиновите пари (от fuel canister-a в калника през МОТ клапана и от там в долната част на дросела). Ако имаш такова нещо си го провери - много често се изпича гумата, която влиза в дросела и дърпа въздух и от там ... При тези стари системи празния ход зависи от дросел, дебитомер и течове на вакуум, ти си с PMS система и дебитомер нямаш - увери се че и течове на въздух нямаш по системата и ти остава само дроселчето. Защо не си купиш от морга още едно да го отвориш, преокабелиш и експериментираш - вече не са толкова скъпи ... колкото до осите със заварените шайби, който държат зъбчатите колела вътре - те излизат с издърпване - няма нужда да режеш заварките ... стягаш шайбата на менгемето и почукваш корпуса на дросела в обратна посока и самата осчица излиза .. внимавай да не си нараниш корпуса на дросела като почукваш, че са доста меки ... за тая ос говоря, която държи зъбчатката ... :beer

p1080457-1100996889833388565.jpg


  • 0

#23 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 03 май 2018 - 18:23

Аууа, супер обяснения!!!
БЛАГОДАРЯ!!!
Сложих си ръката пред дросела и почти мигновено изгуби обороти и беше на ръба да изгасне. Не изчаках да изгасне, защото реших, че ако смуче въздух от друго място няма да срине оборотите толкова рязко и до такъв минимум. Предполагам, че ако смучеше въздух шях да го чуя. Ще направя теста пак.
А какво е МОТ клапан и къде точно се намира? Това за парите от резервиара ли е? Не го знам къде се намира. Или няма значение къде е, а да проверя само привода му отдолната страна на дрисела, както ме съветвате?
  • 0

#24 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 май 2018 - 19:56

След смяната на инсталацията всичко беше 6. Проблемите с обиротите се появиха 3-4месеца след това.

Аз ако бях човека който ремонтира дросели нямаше да питам тук.
:( :( :(

Не си ти човека, човека е този, който е писал под моя пост 200Е-16V това е никнейма му...защото виждам в подписа му, фирмата на която аз изпращах моята инсталация и моя дросел.Човека е супер запознат и има стойностите на дроселите и знае къде какво трябва да показва.И няма нещо по дросела което да неможе да смени и да поправи.Много точен човек е !

0899521004 това е номера обади му се, ако имаш нужда.

Съжалявам но просто не му знам името, за да ти го кажа.


Този пост е редактиран от Gangsta Man: 03 май 2018 - 19:57

  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#25 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 202 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 03 май 2018 - 20:00

Може ли телефон на този човек в Несебър да се чуя с него!? Ако е по силите му да се обърна към него.

 

@200E-16V е колегата - Калоян.
Писал е в темата.

пп. Илиян ме е изпреварил с отговора.


Този пост е редактиран от ivancho: 03 май 2018 - 20:03

  • 0

#26 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 май 2018 - 21:46

Ч
П.С А ти не си ли май човека който възстановява инсталациите и дроселите?


Да аз съм.:)
  • 0

#27 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 май 2018 - 21:54

Да аз съм. :)

Много се радвам че се засичаме и тук.

Направи ми много добро впечатление, защото беше честен с мен и поправи само долната инсталация, която имаше нужда, при положение че можеше да ми замажеш очите и да ми вземеш 400 като смениш всички кабели и на трите инсталации.

Правя ти реклама навсякъде  :beer


  • 2
Публикувано изображение

By Batev

#28 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 май 2018 - 00:56

Много се радвам че се засичаме и тук.
Направи ми много добро впечатление, защото беше честен с мен и поправи само долната инсталация, която имаше нужда, при положение че можеше да ми замажеш очите и да ми вземеш 400 като смениш всички кабели и на трите инсталации.
Правя ти реклама навсякъде :beer

Благодаря за хубавите думи!!! :) :) :) Винаги съм бил коректен към всеки който е решил да се възползва от мойте услуги.И постоянно съм се старал да предлагам максимално добро качество през годините и за напред ще е така.
  • 2

#29 siso70

siso70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 131 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C200 - W202 1994

Публикувано 29 май 2018 - 09:08

Колеги, след много проби и проверки теч на вакуум няма. Проверих всичко, което ме посъветвахте. Каквото не ми харесваше и ме съмняваше съм го сменил с ново - имам впредвид маркучетата за всички вакууми. Подобрение почти няма. Ходих и на диагностика и там ми казаха, че МАП сензора, който е в блока за управление работи перфектно и стойностите на вакуума са отлични и при ниски и средни оборити. Не ги запомних точно да ги споделя тук обаче. Оборотите на празен ход 500 и надоло. Остава да е дросела. Ще се свържа по нататък с колегата Калоян за съвет и помощ.
Забравих да напиша в началото на отворената от мен тази тема, че паралелно с влошаването на оборотите на празен ход се появи и леки пукания и гръмвания в ауспуха при рязко връщане на педала на газта на място и в движение при смяна на предавките. Когато мотора е студен са по-силно изразени, а когато е загрял са почти недоловими. Дали тези гърмежи пак са свързани с прецакан дросел или нещо центровката не е в ред (има голямо закъснение на изгарянето в цилиндрите)? На диагностиката показа изпреварване 9-11 градуса на празен ход. Но нали центровката я прави блока за управление PMS? Съмнявам се аз да мога да й влияя!?
И така проблема остава - ниски обороти на празен ход и леки гръмвания в ауспуха при рязко връщане на педала на газта.
  • 0

#30 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 29 май 2018 - 12:16

Правилно се сещаш за центровката.
Гърменето в ауспуха е признак за неправилна горивна смес,по-точно прекалено богата.
Напълно е възможно дросела да не коригира достатъчно въздушната струя и това да е причината.
Общо взето дросела и МАП-а правят смесообразуването на колата.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни