Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Регулиране на фароветеЕ 220 D 1998 г.


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 Paco GSI

Paco GSI

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E 220 D 1998г.

Публикувано 26 април 2018 - 08:29

Колеги, ако може някой да помогне  - колата не е фейслифт, има копче за регулиране на фаровете на таблото, но не действа... Ходих на реглаж фарове, опитаха ръчно чрез "врътките" отгоре на фаровете, пак не става... Разбрах, че на някои екземпляри имало вакууми, на други електрически реглаж, направо се обърках....  Факт е, че фаровете са останали в най-високо положение и не могат да се регулират ! Ако някой има идеи, да споделя, мерси предварително !


  • 0

#2 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 26 април 2018 - 13:35

Пако, ако колата ти е имала някога си лек челен удар си е съвсем нормално фаровете 

да не могат да се регулират, никога повече. Само с нови се оправя проблема. 

Това би трябвало да са ти го казали и хората опитали ръчен реглаж. 

Може пък и да е от някой изваден вакум или пък от прекъсната връзка с кантарчето на задният мост. 

А дано но на дали.


  • 0

#3 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 26 април 2018 - 14:49

На моята например също не може да се регулират, защото някакви машинки са се развалили и цената на новите въобще не ми хареса, та си карам така :)


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 26 април 2018 - 14:57

Колеги, ако може някой да помогне  - колата не е фейслифт, има копче за регулиране на фаровете на таблото, но не действа... Ходих на реглаж фарове, опитаха ръчно чрез "врътките" отгоре на фаровете, пак не става... Разбрах, че на някои екземпляри имало вакууми, на други електрически реглаж, направо се обърках....  Факт е, че фаровете са останали в най-високо положение и не могат да се регулират ! Ако някой има идеи, да споделя, мерси предварително !


Първо трябва да се разбере дали проблема е в копчето,вакуум или машинка на фар и след това да се мисли от коя морга да се набавят частите.
  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 27 април 2018 - 10:40

За колите без фабричен ксенон, от компчето от купето се регулира височината на фаровете според товара. Това не изключва първоначалния реглаж от врътктите. Всъщност само с добре направен първоначален реглаж, копчето за регулиране на височината ще работи по замисъл. Но дори копчето да не работи - реглажът с врътките би трябвало да работи. Провери дали крушките са добре легнали в гнездата си. Понякога на бензиностанциите ги защипват накриво.

 

При колите с фабричен ксенон, височината на фаровете би трябвало да се наглася автоматично. Все пак мисля, че колата  на колегата не е с фабричен ксенон.

 

Вакумният регулатор може да не работи ако по някаква причина е сваляно таблото и са забравили да закачат вакумите.

 

Или просто вакумната връзка е прекъсната някъде, или при фаровете, или при главната връзка с вакум помпата (виждам че колата е дизел).

 

Реглажът на фаровете можеш да пробваш да направиш и сам, като спреш срещу стена. Отбелязваш нивото на фаровете, когато си близо до стената. После дърпаш колата назад няколко метра и отбелазваш отново. Разстоянието между двете линии трябва да е 1% от разстоянието. Т.е ако дръпенш назад 5м, долната линия трябва да е 5см под горната.

__/__/  - горе долу така трябва да изглежда светлинният ноп върху стената. Страничният наклон на фаровете се прави малко по-трудно, там трябва да гледаш да осветявят хубава  пътя и да не се събират прекалено много, както и да не се раздалячават прекалено много сноповете.

Горната врътка е за нагласяне височината на снопа, страничната(външна) е за страничния наклон. Най-вътрешната е за фаровете за мъгла. Ако са въртяли нея, а колата е била на къси, нормално да не се е почило регулирането.


  • 0

#6 Paco GSI

Paco GSI

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E 220 D 1998г.

Публикувано 28 април 2018 - 18:40

Ксенон няма, а черните врътки са само по две на фар (едната е по-високо, другата по-ниско разположена)...  Току-що сам ги развъртях срещу една стена и се оказа, че леко мърдат, просто трябва повечко да се върти ! Явно ще отида в друг сервиз за реглаж на фаровете... А за вакуумите на никой не му се занимава, било много сложно и трудоемко.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни