Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ключ за секретни болтове


  • Заключена тема Тази тема е заключена
17 мнения по тази тема

#16 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3954 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 23 април 2018 - 07:44

Нямам намерение да се разправям с КЗП защото мисля че не си струва изгубеното време. Аз ще посоча още един пример за неразбиране от страна на приемчик , тогава се казваше "Балканстар" ,преди три години. Та преди да купя колата си записах преглед на основните агрегати или както се води там не си спомням точно и си платих около 130-40 лв. Чаках си чинно около два часа и накрая приемчика ми дава разпечатка на данните от плегледа и сервизната история. Колата е CLS 350 w219 , този двигател е шзвестен с проблемите с зъбчатка на балансиращият вал и аз питах приемчика по сервизна история дали е отразено да е сменян гаранционно на което той ми отговори с твърдо не. Като погледнах разпечатката то си е написано че е сменян да ти избоде очите само че на английски. Аз ли трябва да съм по компетентен от приемчика , според мен не трябва да е така. Отделно тогава ми издадоха и оферта за ремонт на откритите при прегледа неизправности на стойност около 3000 лв като тампони на двигател скоростна кутия итн. Аз купих на скоростната кутия и го занесох на моя майстор покрай смяна на маслото да смени и него. Като отидох да си взема колата неговите думи бяха "смених го само защото си го купил на стария нищо му нямаше".
Та 3 години си карам колата около 60000 км съм минал няма лоп-троп само един шарнир по окачването съм сменил освен обслужванията.
Не мисля че цената платена за прегледа отговаря на качеството му.

 

 

Аз не мога да разбера хора, които хем се оплакват, хем не правят нищо, за да си потърсят правата. 

Ако е въпрос само да си "чешем" клавиатурите и да се оплачем - определено не искам да съм част от това. Най-малкото защото започвам да се съмнявам в истинността на казуса. 

Некомпетентни и мързеливи работници има във всяка област, но не ги ли докладваш и не си ли потърсиш правата - нищо не се променя.


  • 2

#17 eng_nikolov@yahoo

eng_nikolov@yahoo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Cls350 2006

Публикувано 23 април 2018 - 11:33

Аз това го споделям да се има едно наум.
Преценил съм че не си струва да се занимавам с КЗП , защото сумата не е зтачителна и не си струва изгубеното време. Какви доказателства да ти дам. Ако искаш да ти снимам фактурите и накрайника , нямам видеозапис не съм разследващ все пак.
  • 0

#18 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3954 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 23 април 2018 - 12:38

Има "арменски поп" в България - казва се Мерцедес Бенц България, което е различно от Силвър Стар.

Освен това ти си говорил с приемчика. А пита ли шефа му какво мисли?

Ето ти един линк към форма за оплаквания и препоръки:

https://www.mercedes...ck-link:contact

Както се казва - ако не си си завел препоръката/оплакването, не можеш да очакваш никакво развитие по казуса си.

 

 

Аз това го споделям да се има едно наум.
Преценил съм че не си струва да се занимавам с КЗП , защото сумата не е зтачителна и не си струва изгубеното време. Какви доказателства да ти дам. Ако искаш да ти снимам фактурите и накрайника , нямам видеозапис не съм разследващ все пак.

Някъде да виждаш да искам доказателства? Или да те пращам при КЗП?

Явно предпочиташ да пишеш пред това и да прочетеш какво са ти отговорили.

 

Имаш 4 мнения в този форум и не те познавам лично. Мислиш ли че ще имам едно наум само защото някой си го е писал?

 

Темата е приключена. Заключвам я.


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни