Нямам намерение да се разправям с КЗП защото мисля че не си струва изгубеното време. Аз ще посоча още един пример за неразбиране от страна на приемчик , тогава се казваше "Балканстар" ,преди три години. Та преди да купя колата си записах преглед на основните агрегати или както се води там не си спомням точно и си платих около 130-40 лв. Чаках си чинно около два часа и накрая приемчика ми дава разпечатка на данните от плегледа и сервизната история. Колата е CLS 350 w219 , този двигател е шзвестен с проблемите с зъбчатка на балансиращият вал и аз питах приемчика по сервизна история дали е отразено да е сменян гаранционно на което той ми отговори с твърдо не. Като погледнах разпечатката то си е написано че е сменян да ти избоде очите само че на английски. Аз ли трябва да съм по компетентен от приемчика , според мен не трябва да е така. Отделно тогава ми издадоха и оферта за ремонт на откритите при прегледа неизправности на стойност около 3000 лв като тампони на двигател скоростна кутия итн. Аз купих на скоростната кутия и го занесох на моя майстор покрай смяна на маслото да смени и него. Като отидох да си взема колата неговите думи бяха "смених го само защото си го купил на стария нищо му нямаше".
Та 3 години си карам колата около 60000 км съм минал няма лоп-троп само един шарнир по окачването съм сменил освен обслужванията.
Не мисля че цената платена за прегледа отговаря на качеството му.
Аз не мога да разбера хора, които хем се оплакват, хем не правят нищо, за да си потърсят правата.
Ако е въпрос само да си "чешем" клавиатурите и да се оплачем - определено не искам да съм част от това. Най-малкото защото започвам да се съмнявам в истинността на казуса.
Некомпетентни и мързеливи работници има във всяка област, но не ги ли докладваш и не си ли потърсиш правата - нищо не се променя.