Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ключ за секретни болтове


  • Заключена тема Тази тема е заключена
17 мнения по тази тема

#1 eng_nikolov@yahoo

eng_nikolov@yahoo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Cls350 2006

Публикувано 18 април 2018 - 15:14

Здравейте развали ми се накрайника за секретните болтове и си поръчах нов от "СИЛВЪРСТАР" по номера (312) който беше изписан на листче в кутията. Вчера пристигна в найлоново листче със стикер на  мерцедес. Днес при вулканизатора разбрах че не става за моите секретни болтове тъй като номера който съм имал за накрайника  явно не е бил за него (Аз колата така съм я купил с тези секретни болтове). След като разгледах всички видове накрайници разбрах че моя номер е друг  (319) и отидох в мерцедес да ми го сменят с този който ми трябва а именно 319. Специалиста по резервни части обаче ми отказа и се наложи да платя още веднъж  за номер 319. Изтъкна ми че накрайника бил част под 60 евро и не можело да се извърши замяна , той нямало какво да я прави , веднъж в годината някой поръчвал такова нещо и някакви такива оправдания и платих още 75 лв за новата поръчка , която ще пристигне до 2-3 дни. 

Според вас прав ли е служителя или имам право да  върна накрайника?


  • 0

#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 18 април 2018 - 16:43

Ами не е прав, до 7 дни може да върнеш частта и да си поискаш парите обратно а до 30 дни може да я замениш. Естествено транспортните разходи са за сметка на клиента.
  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 18 април 2018 - 17:22

Това са хората,които могат да ти отговорят адекватно.
Има гореща линия
https://kzp.bg/
  • 0

#4 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 април 2018 - 18:22

Здравейте развали ми се накрайника за секретните болтове и си поръчах нов от "СИЛВЪРСТАР" по номера (312) който беше изписан на листче в кутията. Вчера пристигна в найлоново листче със стикер на  мерцедес. Днес при вулканизатора разбрах че не става за моите секретни болтове тъй като номера който съм имал за накрайника  явно не е бил за него (Аз колата така съм я купил с тези секретни болтове). След като разгледах всички видове накрайници разбрах че моя номер е друг  (319) и отидох в мерцедес да ми го сменят с този който ми трябва а именно 319. Специалиста по резервни части обаче ми отказа и се наложи да платя още веднъж  за номер 319. Изтъкна ми че накрайника бил част под 60 евро и не можело да се извърши замяна , той нямало какво да я прави , веднъж в годината някой поръчвал такова нещо и някакви такива оправдания и платих още 75 лв за новата поръчка , която ще пристигне до 2-3 дни. 

Според вас прав ли е служителя или имам право да  върна накрайника?

Тъй като Ти си клиента и Ти си им казал какво искаш,а не знаеш предишния собственик какво е правил,не търси вина в "Силвър Стар".Ако е правено в оторизиран сервиз ще има информация и Ти можеш да я изискваш.но ако някой (механик - примерно )  е заменил част с номер 312 с номер 319 поради незнание и невнимателност и на своя глава я е заменил за да няма неприятности - няма да има информация!Затова ще Ти откажат да сменят поръчаната от Теб част.Нито Ти, нито Те (Силвър Стар) имат вина!

Клиента винаги има права, но има и задължения - да знае какво иска!


  • 3
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#5 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 18 април 2018 - 20:59

Съгласен съм с niki7111.

 

Ако им беше поръчал камък за твоите болтове (СС да определят номера) и беше пристигнал грешен - ок, да направиш рекламация.

Но в случая те са доставили точно това, което ти си поръчал.

 

Ако са коректен търговец, могат да направят жест и да ти подменят ключа, но не са длъжни, според мен.


  • 0

#6 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 18 април 2018 - 22:10

Обаче! Тук говорим за премиум автомобили, резонно се очаква служителите и отношението към клиента да е на ниво, в тоя смисъл, че тия накрайници струват стотинки в смисъла на цените на други части, ремонти и самите коли в СС, така че ако аз бях търговеца, щях да ги подменя с усмивка и да чакам тоя клиент да дойде за ремонт, обслужване или дори нов автомобил, щото в живота нищо не се знае,,,а ако не дойде, все някъде ще спомене добра дума за безпроблемната размяна и пак ще ми направи реклама...

Това някой си бай Ганьо приемчика да ми каже, че тая част никой не я поръчвал и щяла да ми седи в склада, може да се случи ако продавам семки и някой ми поръча 500 литров казан, който хем ще ми е скъп, хем безполезен, ама за 70 левов накрайник...в Мерцедес...please :)


  • 2
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#7 eng_nikolov@yahoo

eng_nikolov@yahoo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Cls350 2006

Публикувано 20 април 2018 - 11:40

Точно това и аз имам предвид , така не се печелят клиенти а точно обратното. Не е важна сумата , а поведението на обслужващият персонал. Отделно съм чел по чужди форуми че в чужбина във официалните представителства си имат пълния набор секрети те са 30 на брой , проверяват и тогава ти продават. Дотук 150 лв съм дал ами то пълния комплект от 30 вида секрети неоригинален го продават по 200 евро в ebay. А аз имам един излишен който ме посъветваха да съм го продадял и един който още го чакам да пристигне. Това не е професионално поведение на дилър на такава марка автомобили , във всяка квартална бакалия щяха да ми го сменят.
Между другото имат ли книга за оплаквания в "СИЛВЪРСТАР" да се разпиша там поне.
  • 0

#8 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 20 април 2018 - 12:42

Силвър стар нямат книга за оплаквания. Директно препращат към Арменския поп. 

За сега са нов бърдак със стари изпълнителки. 

 

Това разбира се не отменя твоята вина, във случая, общо взето, каквото повикало такова се обадило.


  • 1

#9 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 20 април 2018 - 12:57

Силвър Стар е на невероятно ниско ниво от другите дилъри, няма каква да се лъжем. Мой приятел сега мисли да си купува джипка от класа на GLC. Ходихме на тест драйв на Лексус, сега заяви на БМВ. И от двеме марки служителите бяха супер учтиви и възпитани, от Лексус дойдоха извън работно време само за да фитнат удобно за клиента време. БМВ имат възможност за тест драйв в събота. Отношението им е много добро.

 

Когато моя човек се обадил в Силвър Стар да пита за тест драйв едва ли не го отказали, държали са се в стил "Къв си ти бе, мишок?"... Моето мнение за тях е същото от времето, когато бяха Балкан Стар. Надявах се, да се са променили нещата...


Този пост е редактиран от vonko1988: 20 април 2018 - 12:57

  • 0

#10 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3954 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 20 април 2018 - 15:05

Има "арменски поп" в България - казва се Мерцедес Бенц България, което е различно от Силвър Стар.

Освен това ти си говорил с приемчика. А пита ли шефа му какво мисли?

Ето ти един линк към форма за оплаквания и препоръки:

https://www.mercedes...ck-link:contact

Както се казва - ако не си си завел препоръката/оплакването, не можеш да очакваш никакво развитие по казуса си.


  • 1

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 20 април 2018 - 15:12

И аз мисля, че малката, но съществена разлика, се крие в това дали ти си поръчваш частта по номер, или те ти я намират и поръчват.


  • 0

#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 април 2018 - 16:59

По-нагоре дадох линк към "защита напотребителя"и горещата линия...
Не разбрах,колегата обади ли се или..?
В България,за разлика от белите страни още не е променено законодателството и никой търговец не е длъжен да връща пари.Всички големи вериги или малки търговци които го правят по някакъв начин в Бг,го правят на своя воля.При нас може да се връща/подменя стока само след като е установен дефект в рамките на гаранционния срок.Тогава се попълва журнал и в 30 дневен срок има отговор стоката ще се подменя ли,ще се ремонтира ли и в мнооого краен случай,ако е невъзможно да се извършат предните две,да се връщат пари.
В Европа и Америка(може би и другаде) не е така,а както на нас ни се иска :)
И подчертавам,няма значение дали ти(клиента) си виновен с избора си.!Няма значение,дали носиш 44 номер обувки,а си поръчал 40- ти,няма значение,дали просто без причина вече не ти харесва продукта и искаш да ти върнат парите!Просто клиента е Цар и то до безобразие.В дадения срок от закона стоката се връща без нужда от важна причина.
При нас обаче е това положението-в рамките на30 дни,комисия и пр...и то само,ако стоката е дефектирала!
  • 0

#13 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 20 април 2018 - 18:49

Силвър стар са под всякаква критика относно обслужването.

 

Моя пример е следния и е от една седмица. Ситуацията е следната. Купувам нова стара кола, която по обява е с два ключа, но когато я купувам, се оказва, че единия ключ не е от тази кола. Съответно ми връщат паи за втория ключ с уговорката да изчакам да проверят в Италия за истинския, а ако не го намерят с върнатите пари да си изкарам нов. Така и процедираме, но понеже аз знам, че втори ключ е малко вероятно да ми намерят звъня в СС за да проверя какви са процедурите за изкарване на нов ключ.

Процедурата е елементарна като цяло - аз със талона на колата при тях, и след като се легитимирам като собственик и платя 90 % от стойността на ключа чакам 2 седмици и получавам нов ключ. Това добре, но понеже няма как да се разкарвам излишно резонния въпрос е каква е цената за ключа. С първия човек с когото разговарях ми казва 500-600 лв., но не е сигурен ими дава телефон на втори (от обслужване на клиенти по спомен). Звъня на втория човек и той отново ми дава уклончив отговор с неопределена цена, като ми дава трети номер (на сервиза), понеже им казвам, че ключа ми е тип "рибка" с три бутона и си мисля, че това също е определящо цената. На третия номер звъня но в момента разгоаря. След 5-10 минути звъня втори път, като ми дава свободен сигнал, но ми отхвърлят повкването и получавам автоматичен СМС, че ще ми се обадят след малко. На следващия ден или може би в понеделник звъня трети път, като този път ми дава отново свободен сигнал, но този път дори не ми отхвърлят повикването. В крайна сметка няма представа колко ще ми излезе ключа, но комуникацията със СС и обслужването им не ме очарова.


  • 0

#14 eng_nikolov@yahoo

eng_nikolov@yahoo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Cls350 2006

Публикувано 20 април 2018 - 20:55

Нямам намерение да се разправям с КЗП защото мисля че не си струва изгубеното време. Аз ще посоча още един пример за неразбиране от страна на приемчик , тогава се казваше "Балканстар" ,преди три години. Та преди да купя колата си записах преглед на основните агрегати или както се води там не си спомням точно и си платих около 130-40 лв. Чаках си чинно около два часа и накрая приемчика ми дава разпечатка на данните от плегледа и сервизната история. Колата е CLS 350 w219 , този двигател е шзвестен с проблемите с зъбчатка на балансиращият вал и аз питах приемчика по сервизна история дали е отразено да е сменян гаранционно на което той ми отговори с твърдо не. Като погледнах разпечатката то си е написано че е сменян да ти избоде очите само че на английски. Аз ли трябва да съм по компетентен от приемчика , според мен не трябва да е така. Отделно тогава ми издадоха и оферта за ремонт на откритите при прегледа неизправности на стойност около 3000 лв като тампони на двигател скоростна кутия итн. Аз купих на скоростната кутия и го занесох на моя майстор покрай смяна на маслото да смени и него. Като отидох да си взема колата неговите думи бяха "смених го само защото си го купил на стария нищо му нямаше".
Та 3 години си карам колата около 60000 км съм минал няма лоп-троп само един шарнир по окачването съм сменил освен обслужванията.
Не мисля че цената платена за прегледа отговаря на качеството му.
  • 1

#15 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 21 април 2018 - 08:44

Официалният сервиз на Мерцедес в Канада - лайнарите са навсякъде.
Камерата в колата случайно записва какво се случва с колата на клиент, отишъл за ремонт на своя 63АМГ.
Само вижте отношението и нищоправенето на "работниците" там.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни