Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Питане за гуми и джанти и ЕКО старт/стоп


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 ZeroColdX

ZeroColdX

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 07 април 2018 - 23:04

Колеги миналата година се сдобих с ц250 фейслифт. Колата дойде с 2 чифта джанти летни 225/45/17 предни и задни 245/40/17. Зимните са 245/45/17 сложени са на джанти 8" ЕТ 45. Тази зима не сложих чисто нови гуми понеже ми се стори че има много малко разстояние до амортисьора и ще опрът гумите но си мислех че джантите са 8.5. Сега като разбрах че са 8" мисля да сложа 235/45/17 малко по тесни.Не ми се иска да купувам нови тези са си от магазина на мерцедес с колата . Питането ми е някой слагал ли е такъв размер гуми на ц класа да не стане така дс ги купя и да не паснат. И някой може ли да ми обясни това тъпо ЕКО кога трябва да работи. При мене цяла зима не се включи сега като се затопли светва с зелено на таблото на извънградско и влезна ли в града светва жълто и общо взето колата не гасне. Немога да го схвана на какъв принцип работи. Акумулатора го мерихме беше 13.5 малкия акумулатор. Парното го държа на ауто и няма голяма разлика.
  • 0

#2 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 април 2018 - 02:58

Правилният размер гуми е 225/45/17. Няма да има проблем да се монтират на 8j джанти.

Този пост е редактиран от drjivago: 08 април 2018 - 02:59

  • 0

#3 ZeroColdX

ZeroColdX

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 08 април 2018 - 09:24

Мерси за отговора обаче тоя размер няма ли да дойде равен с джантата аз като гледам на лятната 7.5 как стой имам чуството че на 8 ще е равна с джантата ама може и да се лъжа де
  • 0

#4 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 април 2018 - 09:47

Повечето оригинални джанти са 7.5. Обаче не виждам смисъл да слагаш по-високи гуми от оригинално предписаните за модела.
Вариант е да купиш гуми с усилен борд, ако това те притеснява

Този пост е редактиран от drjivago: 08 април 2018 - 09:48

  • 0

#5 ZeroColdX

ZeroColdX

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 08 април 2018 - 16:57

И аз мисля че 225/45/17 за зимата е най добре ама като ходих в медина мед бургас ми казаха че нямало да паснат на джанти 8 и ще се разширят или ще станат равни с джантата и имало опасност да суркам джантата в бордюра. И аз шах нали мислех да ги сменям джантите и да купувам 7.5 макар че са купени с колата от магазина. А както казах тя в момента е с 245/45/17 и мислех да сложа 235 една идея по тесни. Понеже като погледнеш гумата имаш чуството като гледаш че чисто нова гума няма да пасне и ще опре в амортисьора. Абе луда работа ама сега се оказа че един приятел кара същия размер гуми зимни ама на Е класа и само ще пробвам от любопитство дали ще паснат нормално. Иначе на капачката на резервоара я дават да се кара с 245/40/17 ама то няма такива зимни гуми с тоя размер.

Този пост е редактиран от ZeroColdX: 08 април 2018 - 16:59

  • 0

#6 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 април 2018 - 17:08

Няма проблем да се сложат 225-ци на 8j джанта. Спорт пакета при 203 са именно такива задните 8j с гуми 225 при 16 Цола обаче там. Но това няма значение
  • 0

#7 ZeroColdX

ZeroColdX

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 08 април 2018 - 17:46

Мерси много за помоща колега. А сега ако се включи и някои да ми каже това тъпо ЕСО на какъв принцип работи ще е супер
  • 0

#8 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 април 2018 - 18:05

-Когато загрее колата при около 60 градуса от жълто(подготвя системата) става зелено( системата е готова). 

Спираш ( 0км/ч ) и колата гасне ( държиш спирачка или на hold ). Подаваш газ( при hold) или пускаш спирачка - колата пали и тръгва.

 

Ако е малко волтажа :

-Когато зареди малкия акумулатор от жълто става зелено.Ако ти е заминал акумулатора ще ти изпише на таблото, че е за смяна.

 

Ако е малко маслото в скоростите- става това което си описал

Машинката start/stop ти е пред картера на скоростите .Закача се с 3 болта( май толкова бяха) към скоростната кутия. Като я свалиш ще видиш че има 2 дупки със специални гумички ( изглеждат като маншончета ).През тях машинката се пълни или изтласква масло.Ако имаш скъсана ( разхерметизация )  - става това което си описал.

Струват 96лв комплекта ( 2 гумички )

 

Надявам се да съм ти помогнал .


Този пост е редактиран от IIVVOO: 08 април 2018 - 18:16

  • 2

#9 ZeroColdX

ZeroColdX

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 08 април 2018 - 18:54

А то ако има разхерметизация няма ли да има и теч на масло някъде понеже тя така си се държи от както почна зимата. А не съм забелязал да ума загуба на масло и тн.
  • 0

#10 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 08 април 2018 - 20:25


Ако е малко волтажа :

-Когато зареди малкия акумулатор от жълто става зелено.Ако ти е заминал акумулатора ще ти изпише на таблото, че е за смяна.

 

 

Тук не съм много сигурен, че е така.

На 212ката, когато исках Старт/Стоп системата да ми е постоянно изключена (без да трябва всеки път да натискам бутон), просто разкачих малкия акумулатор. Колата не гъкна.


  • 0

#11 ZeroColdX

ZeroColdX

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 08 април 2018 - 20:45

Абе моята някой път си светва зелено работи без проблем после няколко дена свети жълто. После пак работи нормално някой път извънгрядско свети зелено влизам в града на първото спиране загасва и после светва жълто и неиска повече да светне зелено. Ходих на стар диагностика не показа никакви грешки. Мерихме акумулатора 13.5 волта показа. Това за маслото ако евентуално има теч аз съм минал 15 000 км от както спря да работо досега да беше изтекло това масло на скоростната кутия. Като я купих колата имаше едно таене на масло от нещо като радиатор на скоростната кутия пред двигателя се намира ама то беше пуснало 4 5 капки сменихме гумичките и край спря и там е сухо. А иначе цяля зима не ми е светвало с зелено сега като се затопли започна да си включва кога му скимне и немога да намеря логика общо взето. Макар че много хора ми казват че ЕСО водело до по бързо износване на веригата и по добре без него било. Ама аз просто искам да разбера що аджеба не работи.
  • 0

#12 hipopotyk

hipopotyk

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 847 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2012 C350 CDI 3.0
    2010 C63AMG 6.3V8
    2008 VW Touareg 6.0 W12
    2007 ML63 AMG 6.2 V8
    2003 Z4 Roadster 3.0si
    2000 Ford Mustang 5.4

Публикувано 08 април 2018 - 21:07

Странно, че не ти дава грешки. И при мен правеше подобни проблеми цяла зима, а сега си свети зелено, но колата не гасне при спиране. С нов малък акумулатор съм. При мен обаче показва грешка с диагностика. Един модул, който казва на системата, че има достатъчно ток, за да пали и гасне. (или нещо подобно). Модула при мен се намира под малкият акумулатор, който при мен е отпред в дясно. Свързан е с него. Радвам се, че спря и не съм го сменял. Казват, че този модул бил най-честата причина.


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Този пост е редактиран от hipopotyk: 08 април 2018 - 21:08

  • 0
Once a year, go someplace you’ve never been before!

#13 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 април 2018 - 21:25

Тук не съм много сигурен, че е така.

На 212ката, когато исках Старт/Стоп системата да ми е постоянно изключена (без да трябва всеки път да натискам бутон), просто разкачих малкия акумулатор. Колата не гъкна.

 Може и да е от версията софтуер. При някои 212 изписва с уточнение кой от двата акумулатора е заминал.

 

На мен не ми се е скапвал все още който и да е от двата акумулатора.


  • 0

#14 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 април 2018 - 21:26

Това е интересно 

 

Екологична защита с натискането на един бутон: ECO start-stop функция

 

ECO start-stop функцията е технология, с която Mercedes-Benz дава принос в устойчивата мобилност. Тази функционална система се предлага за Sprinter с четирицилиндров CDI двигател и механична предавателна кутия. 

След като веднъж се активира от водача, системата автоматично започва да изключва мотора при определени условия – когато автомобилът е спрян за повече от три секунди без да е включена предавка и без натиснат педал на съединителя. Двигателят се рестартира автоматично в момента, в който се натисне педала на съединителя. По този начин разходът на гориво, шума и емисиите се намаляват значително само с натискане на един бутон и това е особено ценно при градски условия. 

Модерната електроника гарантира високото ниво на сигурност. Ако автомобилът започне да се движи, двигателят се старира, за да започне да функционира кормилното сервоуправление и спирачките. В противен случай двигателят се стартира само ако педалът на съединителя се натисне. Ако нивото на напрежението на батерията спадне под предварително зададането, системата се деактивира. Предпазната логика проверява и дали е затворен капакът на двигателя. Системата може да бъде деактивирана по всяко време с помощта на бутон на инструменталния панел. Не сме забравили и пътниците – двигателят не се изключва, ако външната темепература е под нула градуса. "


  • 0

#15 ZeroColdX

ZeroColdX

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 46 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 08 април 2018 - 22:50

Странно, че не ти дава грешки. И при мен правеше подобни проблеми цяла зима, а сега си свети зелено, но колата не гасне при спиране. С нов малък акумулатор съм. При мен обаче показва грешка с диагностика. Един модул, който казва на системата, че има достатъчно ток, за да пали и гасне. (или нещо подобно). Модула при мен се намира под малкият акумулатор, който при мен е отпред в дясно. Свързан е с него. Радвам се, че спря и не съм го сменял. Казват, че този модул бил най-честата причина.


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

А моята светна зелено после жълто свети ли зелено гасне без проблеми в повечето случай свети жълто. И в сервиза остана учудени че няма нито една грешка дори мерихме акумулатора след 3 дена престой на 10 градуса беше на 11.9 волтс
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни