Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Трудно превключване на скорости


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 ETERNITY

ETERNITY

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 14 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes E200, W211

Публикувано 23 март 2018 - 16:20

Здравейте, съмишленици!

 

След като над година карах безаварийно моя Мерцедес (Mercedes E200, W211, 2004), миналата година, август, при прибиране от Гърция, жена ми се метна по неволя на един репатрак, защото колата изгубила мощност. Закарахме я директно в сервиза и диагнозата беше "пълна щета на съединител, маховик и лагер помпа, най-вероятно поради неправилно шофиране, а именно каране на полусъединител с висока скорост". Няма да нападам булката, но фактът е факт. Смених маховик, съединител, лагер помпа.

 

Карах си я нормално, докато не застудя през декември. Тогава скоростите почнаха да влизат трудно. Най-вече първа, втора и задна. Карам я пак в същия сервиз, казват, че е за смяна на масло на скоростната кутия. Сменям масло, уж трябваше да я раздвижа. Карам 100 км, карай още, карам 200 км, карай още, карам 300 км, явно не било от това, да я закарам пак. Правиха й тестове, съединителят отделял безупречно (сиреч не е при тях проблемът). Умуваха и казаха "Господине, най-вероятно са втулките на скоростната кутия. Сменяйте ги, че още малко и ще почне да изключва от скорост. Подгответе се за 1 500 лв+". Аз по принцип имам огромно доверие на този сервиз, но първо: беше подозрително близко до смяната на съединител, маховик и лагер помпа, второ: уж беше проблемът в маслото в скоростната, пък после не било грам от това. На по-топло време скоростите влизат по-лесно, но пак не е добре. На студено трябва да си Рамбо, за да се справиш.

 

Питам познат, той ми казва "Ако след като все пак вкараш на скорост след 1 000 зора и не махаш крака от съединителя, всичко скорости влизат без проблем, значи не е от втулките". Карам я при друг майстор, той след същия въпрос (дали ако веднъж като вкарам скорост после без да отпускам съединителя, мога да вкарвам безпроблемно всички скорости) ми казва, че най-вероятно е лагер помпата, чиято отливка, дори да е поръчана по номер на рамата, не съвпада. Отваря я, установява, че не са втулките, а е точно лагер помпата и решава въпроса с два дистанционни болта, които фиксират лагер помпата. Сега проблем няма. Този ремонт ми струва 300 лв. От първия сервиз ми ги възстановиха. Но все пак и от двете места ми казаха, че при това побългарено решение на проблема, животът на съединителя ще е значително по-кратък. Което не ми допада, защото пътувам и в чужбина и не искам пак да закъсаме. 

 

От първия сервиз, макар да ми възстановиха тези пари, твърдят, че в крайна сметка проблемът не е в лагер помпата. Нямат старата, за да докажа, че не съответства и сега имам две възможности: да я закарам пак в първия сервиз, да си я оправят, с надеждата, че няма да измислят нещо ново, за да не дават повече пари. Да я карам при втория майстор, който я оправи. Но тогава имаме проблем с връщането на сумата. От първия сервиз са склонни да върнат максимум още 300 лв. А очевидно след като преди са ми взели толкова, а сега ще се добави и лагер помпа, няма как да се вместя. Отделен е въпросът, че нямам старата лагер помпа. И освен, ако не взема такава от Силвърстар, няма как да знам, че пак няма да е някоя несъответстваща, защото при китайските части това бил чест проблем.

 

Извинявайте за тирадата. Идват и въпросите, които моля да задам. Имал ли е някой подобен проблем? Как го е решил? Възможно ли е все пак да е от тези проклети втулки след като сега колата си работи добре (хем е студено тези дни)? Някакви съвети, идеи? Вие как вземате мнение на друг сервиз? И ако се окаже, че някой не е бил прав, как си възстановявате сумите?

 

Много благодаря предварително!


  • 0

#2 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2018 - 22:20

Колега така и така сваляте скоростите , нова помпа на Люк е 200 лв . защо избрахте варианта да ви 'побългарят " колата ,а след това да напишете 100 реда дали е редно или не . Не ви нападам , но не разбирам логика .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#3 ETERNITY

ETERNITY

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 14 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes E200, W211

Публикувано 24 март 2018 - 11:58

Колега, здравей.

 

Още първоначалното ми желание беше да сменя лагер помпата. Само че от първия сервиз ми казаха, че е изключено да е от нея, а били втулките. Съответно, моля разберете ме добре, аз трябваше да направя някакво действие, за да докажа, че не е от тях. Майсторът, при който я карах постфактум отвори колата и каза, че не е от втулките, а не съвпада отливката на лагер помпата. И ми се стори тъпа идея просто да затвори колата неработеща. Конкретно на въпроса ти "Защо не смени лагер помпата", съм написал: "Отделен е въпросът, че нямам старата лагер помпа. И освен, ако не взема такава от Силвърстар, няма как да знам, че пак няма да е някоя несъответстваща, защото при китайските части това бил чест проблем.".


  • 0

#4 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 март 2018 - 16:15

Колега, здравей.

 

Още първоначалното ми желание беше да сменя лагер помпата. Само че от първия сервиз ми казаха, че е изключено да е от нея, а били втулките. Съответно, моля разберете ме добре, аз трябваше да направя някакво действие, за да докажа, че не е от тях. Майсторът, при който я карах постфактум отвори колата и каза, че не е от втулките, а не съвпада отливката на лагер помпата. И ми се стори тъпа идея просто да затвори колата неработеща. Конкретно на въпроса ти "Защо не смени лагер помпата", съм написал: "Отделен е въпросът, че нямам старата лагер помпа. И освен, ако не взема такава от Силвърстар, няма как да знам, че пак няма да е някоя несъответстваща, защото при китайските части това бил чест проблем.".

Части като " LuK , Sachs , Valeo " не са китайски и няма нужда от оригиналната част за да си поръчате по рама изработена от следните марки . Не знам как и от къде се снабдяват с "китайски " части ,но това не е сериозно отношение на работещите в сервиза . Частите , които се поставят в автомобилите не са произведени от марките автомобили , те са поръчани на дадени производители . Силвър Стар е последното място , къде бих попитал за дадена част в автомобила . Ако си дадеш номер на рамата бих ти извадил оригиналния номер на лагер помпата с който е излязла от завода колата .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#5 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3037 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Публикувано 24 март 2018 - 17:34

Конкретно по питането:

това със сервиза е много специфично и няма конкретно решение. Според мен, дотук всичко е минало, няма смисъл да се занимаваш повече, все пак са ти възстановили някаква сума, но определено не бих ползвал този сервиз повече.

Относно техническата част на питането, се надявам някой от знаещите колеги да даде съвет.


  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#6 ETERNITY

ETERNITY

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 14 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes E200, W211

Публикувано 27 март 2018 - 15:07

Благодаря на всички включили се в темата. Пожелавам безопасно шофиране.


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни