Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем след смяна на О-пръстени и дифтунги ОМ603 мотор


  • Please log in to reply
1 отговор на тази тема

#1 zarko

zarko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:

Публикувано 11 март 2018 - 17:18

Здравейте,

Извинявам се, че първата ми тема е за проблеми, но... Накратко, сдобих се скоро с W140 350тд с теч от помпата и 2 изгорели свещи. Свалих всмукателния колектор, смених 2-те изгорели свещи. Сдобих се с вложка с 33 зъба, смених дифтунгите и и О-пръстените на 6-те щуцера на помпата. Колата запали, няма течове, но заработи по-твърдо с тресене на мотора, оборотите не играят. Какво съм сбъркал с ремонта на помпата? Гледах да не пипам нищо вътре, но докато вадих старите дифтунги, елементът под тях се местеше и въртеше. Ако подкарам така колата ще се оправи ли с времето, или ще се повреди нещо.

Благодаря


  • 0

#2 zarko

zarko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:

Публикувано 13 март 2018 - 17:01

Оправи се сама, всичко е наред.


  • 2




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни