Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

На 4200-4300 губи цилиндър сякаш не достига гориво


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 Rng

Rng

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C180 99`

Публикувано 01 март 2018 - 14:28

Здравейте ! Имам следния проблем колата си работеше нормално и преди 2 дни тръгвам да паля и запалваше ,но с прекалено ниски обороти и на 2-3 цилиндъра след няколко опита запали нормално ,но от тогава като я форсирам стига до 4200-4300 и на тези обороти работи на 3 цилиндъра.Има ли някакъв датчик/сензор който разпределя горивото?
П.С колата е газ/бензин и е еднакво и на двете


  • 0

#2 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 01 март 2018 - 17:26

Много варианти: свещи, бобини, датчик на разпределителен / колянов вал, за дебитомер и ламбда сонда не съм сигурен.

Диагностиката какво казва?


  • 0

#3 Rng

Rng

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C180 99`

Публикувано 01 март 2018 - 21:22

Още не съм правил диагностика.Само от свещите възможно ли е да прави така? По принцип искам да ги сменям защото два пъти ми се случи в задръстване да откаже някоя свещ , но в момента пали и работи нормално до 4000 оборота(не съм я карал само на място).Диагностика сигурно във вторник ще направя за да се разбере какво точно е , но исках да попитам все пак за информация.


  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 01 март 2018 - 22:57

На място, без да си в движение, повече от 4000 оборота трудно ще вдигнеш. Има блокировка срещу префорсиране на двигателя.


  • 0

#5 Rng

Rng

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C180 99`

Публикувано 02 март 2018 - 11:49

Тази блокировка винаги ли действа ? Защото примерно съм го карал и преди и като стигна съм го форсирал и си пълни оборотомера , но може да си прав за тази блокировка довечера ще направя едно кръгче и ще пиша пак . И друго което ми казаха , че имало някакъв гумен маншон на дроселовата клапа от който може да прави така .


Този пост е редактиран от Rng: 02 март 2018 - 11:51

  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 март 2018 - 12:25

Subsonic ти пише,че на място не можеш да вдигаш повече от 4000 оборота,а не в движение(кръгчета).Гумен маншон на др.клапа..ами то се вижда ако има нещо нацепено или пукнато.За мене проблема ти е електрически.Отгоре ти писаха.При положение че и преди си имал проблем със свещи(ако е сигурно),защо не смениш първо тях?Не е голяма инвестиция.Ако не се оправи,вече задължителна диагностика,защото другите компоненти са по-скъпи.С налучкване и дистанционно няма да стане.Ползвай знаещи и можещи които правят Мерцедес.
  • 2




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни