Здравейте ! Имам следния проблем колата си работеше нормално и преди 2 дни тръгвам да паля и запалваше ,но с прекалено ниски обороти и на 2-3 цилиндъра след няколко опита запали нормално ,но от тогава като я форсирам стига до 4200-4300 и на тези обороти работи на 3 цилиндъра.Има ли някакъв датчик/сензор който разпределя горивото?
П.С колата е газ/бензин и е еднакво и на двете
На 4200-4300 губи цилиндър сякаш не достига гориво
Започната от Rng, 01 мар 2018 - 14:28:44
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 март 2018 - 14:28
#2
Публикувано 01 март 2018 - 17:26
Много варианти: свещи, бобини, датчик на разпределителен / колянов вал, за дебитомер и ламбда сонда не съм сигурен.
Диагностиката какво казва?
#3
Публикувано 01 март 2018 - 21:22
Още не съм правил диагностика.Само от свещите възможно ли е да прави така? По принцип искам да ги сменям защото два пъти ми се случи в задръстване да откаже някоя свещ , но в момента пали и работи нормално до 4000 оборота(не съм я карал само на място).Диагностика сигурно във вторник ще направя за да се разбере какво точно е , но исках да попитам все пак за информация.
#4
Публикувано 01 март 2018 - 22:57
На място, без да си в движение, повече от 4000 оборота трудно ще вдигнеш. Има блокировка срещу префорсиране на двигателя.
#5
Публикувано 02 март 2018 - 11:49
Тази блокировка винаги ли действа ? Защото примерно съм го карал и преди и като стигна съм го форсирал и си пълни оборотомера , но може да си прав за тази блокировка довечера ще направя едно кръгче и ще пиша пак . И друго което ми казаха , че имало някакъв гумен маншон на дроселовата клапа от който може да прави така .
Този пост е редактиран от Rng: 02 март 2018 - 11:51
#6
Публикувано 02 март 2018 - 12:25
Subsonic ти пише,че на място не можеш да вдигаш повече от 4000 оборота,а не в движение(кръгчета).Гумен маншон на др.клапа..ами то се вижда ако има нещо нацепено или пукнато.За мене проблема ти е електрически.Отгоре ти писаха.При положение че и преди си имал проблем със свещи(ако е сигурно),защо не смениш първо тях?Не е голяма инвестиция.Ако не се оправи,вече задължителна диагностика,защото другите компоненти са по-скъпи.С налучкване и дистанционно няма да стане.Ползвай знаещи и можещи които правят Мерцедес.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни