E300 BlueTEC и E320 BlueTEC
Започната от Bokouser, 21 фев 2018 - 14:44:44
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 февруари 2018 - 14:44
В процес на избор на нова (стара) кола съм и оглеждам 211 фейслифт дизел. По принцип заглеждам 320CDI, но понеже при избор на стара кола обикновено трудно изпада всичко, което търсиш накуп, че и в добро състояние, не пропускам и 280CDI.
Обаче макар и рядко, срещам два мотора - E300 BlueTEC и E320 BlueTEC, които като коне са между 280CDI и 320CDI и понеже са непознати за мен, някой ще ми каже ли нещо за тях, известни ли са с нещо лошо или напротив.
Обаче макар и рядко, срещам два мотора - E300 BlueTEC и E320 BlueTEC, които като коне са между 280CDI и 320CDI и понеже са непознати за мен, някой ще ми каже ли нещо за тях, известни ли са с нещо лошо или напротив.
#2
Публикувано 21 февруари 2018 - 15:49
Мисля, че нямат разлика. Смяна на името от последните години на производство на w211. V6 три литров дизел
#3
Публикувано 21 февруари 2018 - 16:00
Води се Евро 5 и има допълнителни катализатори, ако не се лъжа.
#4
Публикувано 21 февруари 2018 - 16:32
Стой далече от BlueTEC. Първа генерация BlueTEC се доставя с NSK катализатор и покрива Евро 5. Самия двигател е предназначен за нафта с ниско количество сяра, докато в България това количество е много високо.
Ето ти един документ за да си четеш.
http://autocats.ws/m..._002_001_en.pdf
В него ясно пише.
Vehicles with NSK must be operated on sulfur-free diesel fuel (sulfur content T 10 ppm (parts per million)). If the sulfur content is > 10 ppm, the NSK will be contaminated by sulfur dioxide (SO2) and damaged.
#5
Публикувано 21 февруари 2018 - 16:52
Документа е за двигатели с ad blue, а тези не са такива. Само името им такова. Преход към наистина блутек от следващите поколения. Тоест тези нямат допълнителен резервоар за урея, която се слага допълнително
Това пише в уики-то
The W211 never had a urea injection system throughout its production. The Bluetec name was only adopted to have consistency between the petrol and diesel nomenclature.
Опс, май Sami е прав. Първият вариант NSK нямат резервоар за урея, но имат този катализатор.
Това пише в уики-то
The W211 never had a urea injection system throughout its production. The Bluetec name was only adopted to have consistency between the petrol and diesel nomenclature.
Опс, май Sami е прав. Първият вариант NSK нямат резервоар за урея, но имат този катализатор.
Този пост е редактиран от drjivago: 21 февруари 2018 - 17:00
#6
Публикувано 21 февруари 2018 - 17:16
Затова казах първа генерация BlueTEC което е и W211.
В документа пише следното.
In January 2008, Mercedes-Benz introduced the E 300 CDI BlueTEC – the first vehicle in the EU with BlueTEC technology.
BlueTEC technology
BlueTEC is a modular emission control system which is available in two versions:
• On the previous E 300 BlueTEC sedan, the oxidation catalytic converter and the particulate filter are combined with a particularly long-life NSK and an additional SCR catalytic converter.
• The second version will be used on the new models E 350, ML 350, GL 350 and R 350 BlueTEC as of September 2009. The NSK is omitted on this version. However, AdBlue® is sprayed into the exhaust flow on these vehicles. This releases ammonia which reduces the nitrogen oxides to unharmful molecular nitrogen (N2) and water (H2O) in the downstream SCR catalytic converter.
Втората генерация е с урея AdBlue®.
#7
Публикувано 22 февруари 2018 - 22:49
До пари гледаш такава,колега?Имам такава за продаване с много добро оборудване.
#8
Публикувано 12 април 2018 - 20:18
Като нов член се записвам да следя темата, тъй като караме 300 BlueTEC от няколко години.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни