Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Чукане в М 112 двигател


  • Please log in to reply
78 мнения по тази тема

#31 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 25 юни 2019 - 06:48

При мен е тихо и да, след 2500 почва да се чува по-отчетливо мотора. Да не вие някоя ролка?
  • 0

#32 Малкия

Малкия

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е класа

Публикувано 25 юни 2019 - 07:30

Ремъчната ролка на коляновия вал се забелязва, че леко играе. Казаха ми, че не била толкова зле и може да се кара още така...Някой дали е сменял тази ролка до сега? Обясниха ми, че се разглобявала цялата предница
  • 0

#33 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 25 юни 2019 - 12:26

Аз съм сменявал тази ролка, на М112 в W210 и на М113 в W220.

Не отнема повече от час заедно с доставката на ролката до работилницата на майстора. 

Стига майстора да разполага снужният инструмент или да пригоди някой от свойте,

и е достатъчно сръчен разбирасе. 

 

Стой далеч от тези майстори които искат да ти разглобят цялата предница за нищо. 

Ролката се сменява след развиването на една голяма и тънка гайка с подходящ ключ.


  • 2

#34 Малкия

Малкия

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е класа

Публикувано 25 юни 2019 - 16:04

Да, и аз видях, че е един болт, който си върви даже с ролката. Обясниха ми, че се натяга много 300-400нютона и нямало как да стане на ръка, трябвало с гайковерт, защото няма как да се зацепи двигателя да не превърта. А за да влезне гайковерт, трябва радиаторите да се махнат. Дали може да препоръчате майстор в София за извършването на този ремонт?
  • 0

#35 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 25 юни 2019 - 16:48

Смени майстора... отиди при някой, който е отделил 150лв за инструмент.
  • 1

#36 Малкия

Малкия

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е класа

Публикувано 25 юни 2019 - 22:00

Какъв е този инструмент? Аз ще си го взема и ще си я сменя.
  • 0

#37 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 25 юни 2019 - 22:59

Не си спомням но май не беш нищо особено, някакъв обикновен ключ, по голям размер и 

по марков че другите се кривят и чупят но без него ремонта продължава дълго време и 

по трудния начин.

 

Не бих си позволил да злословя за майстора ти, не го познавам. Може пък да му е неудобно 

да ти вземе 20-30 лева за 20-30 минути работа и затова да казва че трябвало да разглобява цялата предница на колата.

Няма да е лошо за всеки случай да му принтираш или да покажеш схемата от къде минава ремъка,

има я в книжата на колата.

 

Във Силвър стар цената на труда е 60 лв на час, не вярвам според техните ставки операцията да отнема 

повече от час, час и нещо.


  • 0

#38 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 25 юни 2019 - 23:14

Да не е този ключ?

Прикачени файлове


  • 0

#39 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 26 юни 2019 - 05:51

Не, не е този комплект. Ключа е вложка 27 от "гедорията", а стопирането на коляновия вал се осъществява посредством инструмент, който контрира маховика. Развива се болта на ремъчната шайба с помощта на твърдо рамо и удължител с дължина около 1,6 метра ( зависи кой с каква тръба разполага....) и вероятно помощ от още един човек. След смяната се стяга на 200Nm и 90 градуса, като градусите се изпълняват в няколко стъпки, тъй като няма достатъчно място да се направят наведнъж. Най удобно е ремонта да се извърши на подемник. Болта се сменя задължително, а освен това препоръчително е да се смени и семеринга.


  • 2

#40 Малкия

Малкия

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е класа

Публикувано 26 юни 2019 - 08:19

Благодаря за разяснението. Няма да давам да ми разглобяват предницата. Като казвате с инструмент се стопира вала, да разбирам ли, че вала си има нещо като засек и посредством ключ или друг подходящ инструмент може да се държи да не превърта?

Този пост е редактиран от Малкия: 26 юни 2019 - 08:22

  • 0

#41 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 26 юни 2019 - 09:44

Инструмента се слага на зъбния венец, там където върти стартера. Най често се сваля стартера и се слага на неговото място. Някои коли/мотори позволяват да се сложи на мястото на капачка която е от другата страна на стартера, трябва да се види при твоя случай.
  • 2

#42 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 26 юни 2019 - 10:16

По принцип инструмента по WIS е с три зъба и се държи директно демпфера, но на мен ми е неудобен. За това използвам ето това: https://www.rmeurope...40-MFG1229.aspx
  • 1

#43 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 26 юни 2019 - 10:53

А балансиращия вал ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#44 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 26 юни 2019 - 11:12

Ъъъъ, какво за него?
  • 0

#45 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 26 юни 2019 - 11:57

Лека-полека темата се превръща в кой е по по най, автомонтьор-супер-разбирач (цитирам Азис). 

 

Прокопи, вместо да пишеш врели-некипели по форумоугодно ще е направиш ремонта на Малкия и 

да не го оставяш в лапите на самозвани майстори. Може пък с. Бъта да не му е чак толкова далечна дестинация. 

Обозначаваш се като (бранд ню) форумния баш майстор, не се притеснявай да демонстрираш и умения на живо.


  • 2




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни