Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Чукане в М 112 двигател


  • Please log in to reply
78 мнения по тази тема

#1 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2018 - 20:46

Да се възползвам от темата с подобен проблем M112 мотор с чукане от двигателя. Има го и на свален ремък чукането така че съм на мнение че е от двигателя.

Възможно ли е да е хидравличения обтегач, поради това че при студен двигател и при палене има пречукване което наподобява от него.

Обтегача когато се сменя трябва ли да се застопорява пак двигателя по някакъв начин или не?

Съответно какви поразии може да нанесе този обтегач на двигателя.

Не ми е проблем да го сменя, но местните майстори не знаят от къде е чукането, а не ми се сменят части на сляпо.

 

Благодаря :)


  • 0

#2 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 11 февруари 2018 - 21:02

Да се възползвам от темата с подобен проблем M112 мотор с чукане от двигателя. Има го и на свален ремък чукането така че съм на мнение че е от двигателя.

Възможно ли е да е хидравличения обтегач, поради това че при студен двигател и при палене има пречукване което наподобява от него.

Обтегача когато се сменя трябва ли да се застопорява пак двигателя по някакъв начин или не?

Съответно какви поразии може да нанесе този обтегач на двигателя.

Не ми е проблем да го сменя, но местните майстори не знаят от къде е чукането, а не ми се сменят части на сляпо.

 

Благодаря :)

 

Препоръчвам ти да дефинирате старателно от коя област на двг се чува чукането. Така и ще намерите вероятната причина. Когато се сменя обтегач на този мотор може да не се застопоряват валовете, но се демонтира и монтира внимателно. 


  • 0

#3 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2018 - 21:56

Чува се отпред отгоре, но е много относително защото звука изнася. Дори преди няколко дни на подемника като я запалих и се чуваше и от долната страна в началото на скоростите също отчетливо.

Със скоростите нямам проблем, досега и с двигателя съм нямал. Сменени са само свещите и маслото преди 10к км. 


  • 0

#4 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юли 2018 - 15:50

Да искарам малко темата от праха. След смяна на верига, обтегач, банани продължава да си чука. Навежда ме на мисълта за хидравличните повдигачи.


  • 0

#5 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 12 юли 2018 - 16:55

Страдат си тези мотори от тях. Много са капризни на масло. При мен почуква при палене леко когато не е палена седмица поне.
  • 0

#6 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юли 2018 - 18:04

Маслото е ОЕМ Мерцедес 5W40 внос от UK на 3к км.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 юли 2018 - 05:30

Като се разчукат повдигачите,каквото и масло да се сложи няма оправия.Има разни добавки но съм скептичен към ефективността им.Би трябвало всеки "майстор" да може да определи дали са повдигачи или не.
Ако стигнеш до подмяна е хубаво да бъдат накиснати в масло една вечер преди поставянето им или да се напълнят принудително и тогава да се подменят.
  • 0

#8 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 13 юли 2018 - 12:37

От маслото е. Двигателя нещо не го харесва. 

5/40 е идеално за този двигател но следващият път си купи масло от по достоверен източник.


  • 0

#9 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юли 2018 - 13:39

Аз лично си го взех от ибей магазина на мерцедес нюкасъл

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  • 0

#10 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 юли 2018 - 14:36

До колкото разбирам колата си е чукала много преди смяната на маслото или бъркам?
  • 0

#11 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юли 2018 - 15:27

Да, карах я 10к км с кастрол 5W30, сега 3к км с мерцедесовото масло.
През цялото време си чука.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Този пост е редактиран от Bewolf: 13 юли 2018 - 15:27

  • 0

#12 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 13 юли 2018 - 16:37

Моята Е320 беше на над 350 000 километра по табло, иначе само един господ знае колко и бяха истинските километри. 

Два пъти слагах масло Shell Helix Ultra 5W40 и в един прекрасен момент се разчука като ЮМЗ, много отчетливо и много досадно. За късмет скоро след това смених маслото с Yacco VX1000 LL 5W40 и за щастие двигателя утихна. 

 

Също е много важно ако се е появил някой от прословутите течове при М112 да вземеш мерки и да ги отстраниш.


Този пост е редактиран от vencislav: 13 юли 2018 - 16:51

  • 0

#13 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юли 2018 - 20:47

При смяната на веригата шлаифах главите, нови гарнитури на главите, колекторите и нови ОЕМ уплътнения на капаците на главите, ново уплътнение на шайбата на коляновия вал.
Течове няма

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  • 0

#14 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 14 юли 2018 - 11:36

Колега, тоя мотор си е така.... Знам за чукането, мислил съм го много и .... след хубаво извънградско чукане няма, градско и аз го чувах някъде откъм скоростите..... Не се вманиячавай и си карай колата. Не помага ното добавки нито смяна на маслото. Всичко съм пробвал. Карай докато не почне да дърпа 2-3 литра на 10к и тогава основен ремонт.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#15 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 14 юли 2018 - 13:05

Не. Тоя мотор не е така.

М112 е тих и балансиран двигател. Няма вибрации, няма тракания, няма паразитни шумове. 

М112 не яде и не пие масло.

При М112 има течове на масло по периферията но те се появяват след изминати

150-200-350 хиляди километра в зависимост от стила на шофиране и полаганите грижи за колата. 

 

М112 е = на 3/4етвърти от М113 

 

М112 е бензинов двигател с 12 запалителни свещи. 

Не чука и не трака като дизел, не вибрира като дизел и най 

вече не смърди на дизел.


Този пост е редактиран от vencislav: 14 юли 2018 - 13:09

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни