Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes clk w209 - лост за чистачкиПРОБЛЕМ


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 dimitar stoichev

dimitar stoichev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 10 февруари 2018 - 09:41

Здравейте колеги,

 

 

Започнах да обслужвам колата за да я подготвя за летния сезон и изскочиха куп непредвидени проблемчета.

Като за начало се оказа, че компресора на климатика е заминал и съм пред дилема, нов, втора употреба или да рециклирам стария?

 

Ще се радвам да ме посъветвате ако някой е имал подобен проблем, да сподели опит..

Само да вметна, че цената от морга върви от 200-300 лева втора употреба, за рециклиране не мисля, че ще ми вземат по малко, а новите вървят от 500 до 2000 лева.

Също така попаднах и на това :) 
 

https://www.olx.bg/a...html#4bee1ff69d

 

 

Сега по належащия проблем, който ме мъчи, а той е лоста за чистачките и светлините, който не мога да открия.

Попаднах на тази обява, но не съм сигурен дали моя е съвместим с този на w202. 

 

https://www.olx.bg/a...html#d7cb1ce794

 

Търсих и нов, но не можах да намеря, поне в интернетсайтовете, а в моргите това е най търсената част и го няма никъде. И ако трябва да бъда честен предпочитам да си взема нов.


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2018 - 00:21

Aз бих купил този компресор от OLX, после бих си рециклирал моя и обратно в OLX  :) Все някой ще търси.
Колкото до лостчето, или ново, или от 203-ка.

Ако ще ти свърши работа, прати ми на ЛС VIN-a на колата ти, ще проверя точните парт номера за твоята + заместители и мога да ти дам ориентировъчна цена в дилъра.

===============

Edit:

Ето по VIN номерата. ;)

 

Прикачен файл  aircon.JPG   54,78K   10 Брой сваляния Прикачен файл  blinker.JPG   49,82K   10 Брой сваляния


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 dimitar stoichev

dimitar stoichev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 февруари 2018 - 10:38

Мерси колега!!!

Погледнах в секция ГАРАЖ и видях, че пак си се сдобил с цлк.
Какви са ти впечатленията, има ли голяма разлика с модела преди и след фейслифта?


Този пост е редактиран от dimitar stoichev: 11 февруари 2018 - 10:44

  • 0

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 февруари 2018 - 12:09

На мен ми допада много повече.
По-модерна е отвътре и отвън. Моторът е чудесен. И предната и сегашната бяха до тавана с екстри, но тази ми допада повече.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#5 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 12 февруари 2018 - 09:24

Аз така и не видях каква ти е колата. Попълни си профила с колата, за да можем по-лесно да помагаме.

Виждам, че обявата, която си дал в OLX за компресор е за W209 и предполагам, че притежаваш такова преди фейслифта, следователно:

Аз бих рециклирал компресора директно, честно казано, за такава стара кола не знам колко да си струва да купуваш чисто нов компресор. Коцето да не ми се обижда, ама неговото си е мания :D

Относно въпросния ключ - несъвместим си с W202 и по тая логика май и с W203. Мисля, че трябва да си тръсиш само от CLK, защото има разлика в размерите.

P.S. доколкото знам на W203 има разлика между фейсов и нефейсов ключ, та ако вземеш от фейсов може би ще стане, но не съм сигурен, за съжаление.


  • 0

#6 asenov_m

asenov_m

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 99 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB S203 C270 CDI 2001г.

Публикувано 12 февруари 2018 - 09:39

Аз пък мисля че точно от 203 ключа за мигачите ще стане. Все пак 209 и 203 са технически еднакви. Ама най-добре е да се види по парт. номер кои заместители биха паснали.
  • 0

m19269.gif


#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 февруари 2018 - 10:22

Да, колега, направено е. Конкретния парт номер за колегата е изваден в едната от картинките по-горе. Ще стане от 203, само един парт номер е за неговата кола: A0005452310

 

@vmvelev, ма той човека намира чистак нов за смешни пари. :) Ако му става за колата, директно се взима и слага. После рецклаж на неговия и обратно в продавалник. Цялата схема ще му струва 300ина лв. В момента фреона толкова се е вдигнал, че пълненето става неприятно ;)

В този ред на мисли, обслужете си климатиците, че тенденцията е цените да продължават да вървят нагоре към лятото. Не е сезонна простотия. Фреонът поскъпва в световен мащаб.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 dimitar stoichev

dimitar stoichev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 февруари 2018 - 10:28

Относно въпросния ключ - несъвместим си с W202 и по тая логика май и с W203. Мисля, че трябва да си тръсиш само от CLK, защото има разлика в размерите.

 

Мисля, че става, няма логика да са различни..

 

https://www.ebay.com...0-/221027806744

 

NEW Mercedes C32 C230 C240 CLK320 Turn Signal Switch 000 545 23 10


Този пост е редактиран от dimitar stoichev: 12 февруари 2018 - 10:37

  • 0

#9 dimitar stoichev

dimitar stoichev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 12 февруари 2018 - 10:44

Аз бих рециклирал компресора директно, честно казано, за такава стара кола не знам колко да си струва да купуваш чисто нов компресор. Коцето да не ми се обижда, ама неговото си е мания :D

 

 

Разликата в цената между новия и рециклирания ще е 200-250 лева и въпроса е дали си заслужава да ги спестя тези 200 лева.
Или да си взема нов и да си карам спокойно без да се чудя кога ще се предаде..


  • 0

#10 Гост_zBnerOV6MJГост_

Гост_zBnerOV6MJГост_
  • Гости

Публикувано 12 февруари 2018 - 13:20

Хммм да, за ключа греша.

Относно компресора.. Според възможностите е май, защото аз лично бих избрал да рециклирам (да спестя пари), защото реално колата едва ли ще я карам повече от 5 години, а дори и да работи 5 гоидни, ще съм безкрайно доволен. Сега вече ако искаш по колата всичко да ти е наистина перфектно, може би трябва да си купиш новия, но вече си е лично мнение.


  • 0

#11 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 12 февруари 2018 - 14:50

 

Разликата в цената между новия и рециклирания ще е 200-250 лева и въпроса е дали си заслужава да ги спестя тези 200 лева.
Или да си взема нов и да си карам спокойно без да се чудя кога ще се предаде..

 

Колега, потърси видео за това как се сменя компресора на климатика. Говори си с майстор за цента на труд и си прецени, дали ти се рискува повторение на упражнението с рециклиран компресор.
Аз лично бих скочил на новия без да се замислям.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни