Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Справяне с ръждата..


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 martvez

martvez

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik
  • Интереси:w210, Справяне с ръждата.
  • Автомобил:
    W210 e270

Публикувано 31 януари 2018 - 09:06

Здравейте, колеги! Пиша това мнение защото съм изправен пред сериозна дилема.Горд собственик съм на Мерцедес Е270 СDI 2000г. от 2.5 години и съм доволен от него, но за съжаление ме нападна ръждата....

 

И се чудя има ли смисъл да я оправям, а и колко дълготраен би бил ефекта? Или просто да се опитам да и взема каквито мога пари и да си търся друга очиларка?

 

Прилагам снимки само отстрани на колата защото няма как да я кача на канал в момента но знам че отдолу също е изгнила.

 

 

Прикачени файлове


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 януари 2018 - 09:43

Аз лично не мисля ,че има траел лек срещу ръжда ,всичко е временно ,можеш да я направиш и да изкара още 2-3г. или да си купиш друга "очиларка" на която няма гаранция ,че след първата зима няма да е същата като твоята.


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 31 януари 2018 - 09:49

Жена и ръжда тръгнат ли няма спиране.

За съжаление и твоя случай е същата работа.

Ако решиш да е правиш 1-2г. и пак ще избие.

Ако ти харесва 210-ката като модел, търси такава внос от Италия.

Намират се все още, даже лятото на бащата намерих една скопена 2-ка бензин 136 коня, 1996г. без грам ръжда.

По купето нямаше точка ръжда, ама 3 месеца е съживявах (беше гроб) и вчера ми се похвали, че някакъв приятел му дал 1000лв. отгоре и му е продал.... :slap


  • 0

logo-600-1002.png


#4 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Публикувано 31 януари 2018 - 13:56

Ако колата е в добро техническо състояние и си струва, може да справиш с ръждата,но трябва да се изреже поне на 5 см. от ръждясалото място парче метал и да се завари ново.Попитай колко ще ти вземат на детайл и сподели,че и аз съм на същото дередже.


Този пост е редактиран от pavel1828: 31 януари 2018 - 13:56

  • 0

#5 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 31 януари 2018 - 14:11

Аз пък съм чувал, че имало бояджий, които имали схеми как да се оправят с ръждата. Не го вярвам, но го чувам от различни хора, на които колите им са били излекувани от това.

 

Къде със специално третиране, къде с изрязване на големи парчета от детайла, къде с подмяната с нов детайл...

 

Те на мерцедесите като цяло най-зле са им вратите май.


  • 0

#6 martvez

martvez

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik
  • Интереси:w210, Справяне с ръждата.
  • Автомобил:
    W210 e270

Публикувано 31 януари 2018 - 15:11

Някой може ли да сподели отзиви за този сервиз? Мисля да отида там, а и на няколко други места да се консултирам преди да взема решение.


  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 януари 2018 - 17:32

Ако колата е в добро техническо състояние и си струва, може да справиш с ръждата,но трябва да се изреже поне на 5 см. от ръждясалото място парче метал и да се завари ново.Попитай колко ще ти вземат на детайл и сподели,че и аз съм на същото дередже.

Интересно е на 6см.от ръждясалото място,ако има точки ръжда,които още не са избили...Въпроса е реторичен,няма нужда от отговор.
Говоря спец.за В210.Друг е въпроса ако е избила по някаква причина ръжда на марка кола,която по принцип няма такива проблеми.
  • 0

#8 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 31 януари 2018 - 19:26

Според мен не си струва, тъй като това са скъпи ремонти, за да има дългосрочен ефект.

Тези коли са на по 20 години, за кога ще ги кърпиме и боядисваме?

Ако е някакъв специален екземпляр, с много екстри и т.н. донякъде е ок ама като гледам е Classic и не е уникат.

 

Колега, карай така докато може и сменяй колата.


  • 0

#9 Д. Пеев

Д. Пеев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 465 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 31 януари 2018 - 19:50

В случая, бих опитал сам да я съживя за още две или три зими.
После в Стомана ще се погрижат за нея.
  • 0

Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?

                                                                                      

                                                                                                                                                                                               Иван Вазов.


#10 teloto

teloto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S500L

Публикувано 10 юли 2018 - 18:48

Мнения за сервиза няма ли?Изглежда обещаващ.....


  • 0

#11 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 459 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 19 юли 2018 - 18:13

Взел съм една помпичка за градински цели и съм я напълнил с нафта. Зимно време пръскам долната половина на колата и предния капак над фаровете, където бият камъчетата. На тази кола капака ми не е алуминиев.

Нафтата се изпарява много бавно, и водата "бяга" от нея. Но е добре да се прави преди да се покаже ръждата.

С магнит тествай кои детайли от колата са ръждаеми (магнита лепи)

Ефект има.


Този пост е редактиран от Bogi: 19 юли 2018 - 18:16

  • 0

сесшисе ?


#12 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 юли 2018 - 21:19

Нафтата не скапва ли гумите и гумените уплътнения и детайли?

 

Според мен, няма Австрия, няма Германия, в България пръскат с най-долнопробните химикали през зимата и това най-много скапва колите. А и пътищата ни все още са далеч от средно-европейско ниво - дупки, камъчета и т.н.

 

Обикновено, след 1-2 години избиват "оправени" по-рано места. За да се оправи проблем с ръждата, трявба да се свали целия детайл и да се обработи внимателно и от двете страни. В повечето случаи бояджиите оправят нещата отгоре, но отдолу ръждата продължава да си работи. На един калник, примерно, ръждата тръгва отвътре-навън, тоест откъм гумата, и това че отгоре е боядисан няма много голямо значение.

 

Отделно, при "обработка" на детайлите, бояджиите свалят фабрично положения цинков слой и пребоядсианият детайл започва да корозира по-лесно.


  • 0

#13 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 459 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 20 юли 2018 - 21:06

На 30 годишната ми антика, която има алуминиев капак отпред и отзад, също има места с надигната боя на ситни точици. Ще сложа снимки ако се сетя по-късно.


  • 0

сесшисе ?


#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 21 юли 2018 - 06:14

В казармата по време на обслужванията цялата техника,включително автопарка се нафтираше обилно.Вярно,че нямаше много гума и пластмаса по тях,но явно този метод върши работа.Гумите също се мажеха с нафта за да блестят.
  • 1

#15 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 459 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 21 юли 2018 - 14:05

Да, нафтата не е добре за гумата, леко се надуват и удължават уплътненията от нея. За пластмасата незнам.

За гумата най-добре с глицерин от аптеката да се маже.


  • 0

сесшисе ?





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни