Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Вибрации при студен мотор.


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#16 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Публикувано 10 февруари 2018 - 15:42

Аз смених и 3те тампона и като я запаля студена и дам на D или R започва да вибрира яко, докато не тръгна... Още не мога да разбера от къде идва тази вибрация...
  • 0

#17 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 февруари 2018 - 15:58

Аз смених и 3те тампона и като я запаля студена и дам на D или R започва да вибрира яко, докато не тръгна... Още не мога да разбера от къде идва тази вибрация...


Тампони на гредата?Или некачествени тампони от тези които си подменил.
  • 0

#18 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Публикувано 10 февруари 2018 - 19:24

За коя греда става въпрос?

По принцип е малко вероятно да е от некачествени тампони, защото след като ги смених и изчезнаха всички вибрации като е загряла, а и уж са оригинални.

Аз имам съмнения за хидрото. Доста често като е на D например има прекалено голяма "тяга" и като отпусна спирачката и колата иска да ускори доста по-бързо от нормалното и тогава обикновенно вибрира най-много. За друг вариант не се сещам.
  • 0

#19 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 10 февруари 2018 - 19:34

За коя греда става въпрос?

По принцип е малко вероятно да е от некачествени тампони, защото след като ги смених и изчезнаха всички вибрации като е загряла, а и уж са оригинални.

Аз имам съмнения за хидрото. Доста често като е на D например има прекалено голяма "тяга" и като отпусна спирачката и колата иска да ускори доста по-бързо от нормалното и тогава обикновенно вибрира най-много. За друг вариант не се сещам.

Смени маслото на скоростите с оригинално и сложи един любгард за автоматици.... моята се успа...
Друг е въпроса че при мен започна едно леко вибриране на пълен десен.... смених рейката... остана . Ивай жет казаха ляв тампон на мотора, поръчах нов и нов на скоростите. Десния под дпф го смених преди 20хил... имам съмнение че и с новия тампон ще има леко вибриране на пълен десен.... и ще се окаже че е от приплъзващ пистов ремък... сменен с всичките ролки и обтегача преди 20-25хил ....
сега имам рейка за 4матик за продаване :)


Sent from my iPhone X using Tapatalk
  • 0

#20 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Публикувано 10 февруари 2018 - 19:54

Смени маслото на скоростите с оригинално и сложи един любгард за автоматици.... моята се успа...
Друг е въпроса че при мен започна едно леко вибриране на пълен десен.... смених рейката... остана . Ивай жет казаха ляв тампон на мотора, поръчах нов и нов на скоростите. Десния под дпф го смених преди 20хил... имам съмнение че и с новия тампон ще има леко вибриране на пълен десен.... и ще се окаже че е от приплъзващ пистов ремък... сменен с всичките ролки и обтегача преди 20-25хил ....
сега имам рейка за 4матик за продаване :)
Sent from my iPhone X using Tapatalk


Маслото е сменяно с промивка преди 25 именно в Ивайжет с оригинално, както и тампомите там съм сменял. Казаха, че маслото се сменя на 60-70к на 7G и няма смисъл по-рано. Като отидох с този проблем и ми ъпдейтнаха софтуера на двигател и скорости и казаха карай, докато се адаптира. Еми адаптира се и промяна няма...
  • 0

#21 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 10 февруари 2018 - 19:58

Маслото се сменя на 50хил... и се адаптира автомобила с компютър и каране като не е нужно да се трият старите адаптации. Аз бих нулирал адаптациите на дюзите на празен ход... После да покарам една седмица и да им видя корекциите. Но в маслата навсякъде слагам любгард. Даже за Р класата ( като излезе от сервиза )съм подготвил една дозичка в автоматикаdcbc63950bf27c7de272bed2e79af61a.jpg


Sent from my iPhone X using Tapatalk
  • 0

#22 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 февруари 2018 - 21:27

За коя греда става въпрос?
По принцип е малко вероятно да е от некачествени тампони, защото след като ги смених и изчезнаха всички вибрации като е загряла, а и уж са оригинални.
Аз имам съмнения за хидрото. Доста често като е на D например има прекалено голяма "тяга" и като отпусна спирачката и колата иска да ускори доста по-бързо от нормалното и тогава обикновенно вибрира най-много. За друг вариант не се сещам.

За предния мост става въпрос.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни