Вибрации при студен мотор.
Започната от naseto1969, 11 яну 2018 - 06:32:35
21 мнения по тази тема
#16
Публикувано 10 февруари 2018 - 15:42
Аз смених и 3те тампона и като я запаля студена и дам на D или R започва да вибрира яко, докато не тръгна... Още не мога да разбера от къде идва тази вибрация...
#17
Публикувано 10 февруари 2018 - 15:58
Аз смених и 3те тампона и като я запаля студена и дам на D или R започва да вибрира яко, докато не тръгна... Още не мога да разбера от къде идва тази вибрация...
Тампони на гредата?Или некачествени тампони от тези които си подменил.
#18
Публикувано 10 февруари 2018 - 19:24
За коя греда става въпрос?
По принцип е малко вероятно да е от некачествени тампони, защото след като ги смених и изчезнаха всички вибрации като е загряла, а и уж са оригинални.
Аз имам съмнения за хидрото. Доста често като е на D например има прекалено голяма "тяга" и като отпусна спирачката и колата иска да ускори доста по-бързо от нормалното и тогава обикновенно вибрира най-много. За друг вариант не се сещам.
По принцип е малко вероятно да е от некачествени тампони, защото след като ги смених и изчезнаха всички вибрации като е загряла, а и уж са оригинални.
Аз имам съмнения за хидрото. Доста често като е на D например има прекалено голяма "тяга" и като отпусна спирачката и колата иска да ускори доста по-бързо от нормалното и тогава обикновенно вибрира най-много. За друг вариант не се сещам.
#19
Публикувано 10 февруари 2018 - 19:34
Смени маслото на скоростите с оригинално и сложи един любгард за автоматици.... моята се успа...За коя греда става въпрос?
По принцип е малко вероятно да е от некачествени тампони, защото след като ги смених и изчезнаха всички вибрации като е загряла, а и уж са оригинални.
Аз имам съмнения за хидрото. Доста често като е на D например има прекалено голяма "тяга" и като отпусна спирачката и колата иска да ускори доста по-бързо от нормалното и тогава обикновенно вибрира най-много. За друг вариант не се сещам.
Друг е въпроса че при мен започна едно леко вибриране на пълен десен.... смених рейката... остана . Ивай жет казаха ляв тампон на мотора, поръчах нов и нов на скоростите. Десния под дпф го смених преди 20хил... имам съмнение че и с новия тампон ще има леко вибриране на пълен десен.... и ще се окаже че е от приплъзващ пистов ремък... сменен с всичките ролки и обтегача преди 20-25хил ....
сега имам рейка за 4матик за продаване
Sent from my iPhone X using Tapatalk
#20
Публикувано 10 февруари 2018 - 19:54
Смени маслото на скоростите с оригинално и сложи един любгард за автоматици.... моята се успа...
Друг е въпроса че при мен започна едно леко вибриране на пълен десен.... смених рейката... остана . Ивай жет казаха ляв тампон на мотора, поръчах нов и нов на скоростите. Десния под дпф го смених преди 20хил... имам съмнение че и с новия тампон ще има леко вибриране на пълен десен.... и ще се окаже че е от приплъзващ пистов ремък... сменен с всичките ролки и обтегача преди 20-25хил ....
сега имам рейка за 4матик за продаване
Sent from my iPhone X using Tapatalk
Маслото е сменяно с промивка преди 25 именно в Ивайжет с оригинално, както и тампомите там съм сменял. Казаха, че маслото се сменя на 60-70к на 7G и няма смисъл по-рано. Като отидох с този проблем и ми ъпдейтнаха софтуера на двигател и скорости и казаха карай, докато се адаптира. Еми адаптира се и промяна няма...
#21
Публикувано 10 февруари 2018 - 19:58
Маслото се сменя на 50хил... и се адаптира автомобила с компютър и каране като не е нужно да се трият старите адаптации. Аз бих нулирал адаптациите на дюзите на празен ход... После да покарам една седмица и да им видя корекциите. Но в маслата навсякъде слагам любгард. Даже за Р класата ( като излезе от сервиза )съм подготвил една дозичка в автоматика
Sent from my iPhone X using Tapatalk
Sent from my iPhone X using Tapatalk
#22
Публикувано 10 февруари 2018 - 21:27
За предния мост става въпрос.За коя греда става въпрос?
По принцип е малко вероятно да е от некачествени тампони, защото след като ги смених и изчезнаха всички вибрации като е загряла, а и уж са оригинални.
Аз имам съмнения за хидрото. Доста често като е на D например има прекалено голяма "тяга" и като отпусна спирачката и колата иска да ускори доста по-бързо от нормалното и тогава обикновенно вибрира най-много. За друг вариант не се сещам.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни