Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с капака за чейнджър


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 Borovkata

Borovkata

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 2008г.

Публикувано 10 януари 2018 - 22:15

Колеги,

Купих си мултимедия (Китайска), но съм доволен от нея. Проблемът е че след монтиране спря да се отвара капка на чейнджъра, където са разположени копчетата за подгрева на седалките, ESP, аварийните и тн.. Старата аудио система ми беше 20 и нямах чейнджър, но капака за сметка на това си работеше. Въпросът ми е кое командва този капак, защото не виждам логика какво да е станало, всички букси са си вързани и копчетата, които са на него си работят. Ако някой може да ми обясни какво комадва този капак ще съм благодарен.


  • 0

#2 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3954 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 11 януари 2018 - 08:07

Когато имах 211-ка специално за този капак ме предупредиха, че е проблемен. 

При мен имаше само начални признаци, че ще създава проблеми - по-бавно отваряне и затваряне, понякога се движеше на пресекулки.

При едно от влизанията в сервиз помолих и ми го смазаха, но превантивно спрях да ползвам отделението под него за важни неща, тъй като можеше да ме "предаде" във всеки един момент.

(моята Е-класа нямаше чейнджър, а си беше ниша с капак)

Спомням си че за смазването му си беше прилично разглобяване - сваляше се капака около скоростния лост и пепелника, но не мога да дам повече насоки и подробности.


  • 0

#3 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 11 януари 2018 - 09:44

Правилно те насочи колегата Blond, сваля се махагона около скоростния лост, пепелника и после 2броя Torx20 които се развиват +буксите и може да се извади. Ако имаш нещо важно вътре може да демонтираш моторчето от долната страна (отново Torx20).

 

Има клипове в нета за да не счупиш някоя щипка, но като цяло е лесно.


  • 0


#4 Borovkata

Borovkata

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 2008г.

Публикувано 11 януари 2018 - 12:12

Аз съм го разглобявал не едимпат.Капака си работеше перфектно.Но имали шансове стария касетофон да го управлявал и ако управлявал как и с какво.
  • 0

#5 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 11 януари 2018 - 12:49

Има шанс да, защото при свалено радио апс50 и чейнджъра не искаше да се отвори на моята 211ка, не знам обаче на какъв принцип работи... Остава вариант да захраниш стъпковото моторче отвън и да го вържеш на бутона в панела с аварийните няма да е много приятно да се направи но поне ще работи.


  • 0





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни