Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

А класа ,проблеми с паленетоА 160,1999г,автоматик,бензин ,102 коня


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 stilso

stilso

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes A160

Публикувано 10 януари 2018 - 21:20

Здравейте колеги,притежатели на А класа.Ако някой може да помогне с разрешаването на моят проблем,ще съм Ви благодарен.   Преди година купих на жената въпросната кола и допреди месец-два нямаше сериозни проблеми-палеше от 3-4 път преэ лятото и 7,8-10 път през зимата.Сложих газов инжекцион  и нещата малко се влошиха с паленето сутрин.Палнеше ли веднъж,след това си пали всеки път.Прочетох  доста за проблемите с паленето  и реших да се заема с решението му....НО....Закарах я на майстор-два пъти диагностика-няма грешки,всички датчици работят....та се започна една смяна...горивна помпа,горивен филтър,дросел,рейката с дюзите,свещи,акумулатор и  НИЩО ....никаква промяна.На газ пали от 3-4 път...иначе си върви много добре,има мощност,не прекъсва,държи обороти и т.н. И така...в шах съм ??????


  • 0

#2 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1258 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 11 януари 2018 - 10:14

Кой ти е сложил газовото, само не казвай, че е БРЦ...


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3440 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    Quattro А6 C4 AEL
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 януари 2018 - 10:35

Трябвало е да я оправиш преди да сложиш АГУ-то.Сега всички майстори ще обвиняват него за проблемите.Не е нормално да пали от 3-4 път,камо ли от осми.
До колкото знам тия А-класи имат електронен блок в който е навряно цялото запалване,капсулован е и е много скъп.Монтиран е ниско долу на мотора и всякаква влага и дъжд му разказват играта.Възможно е вече да го ремонтират,защото инфото ми е от преди 10г. :).
Предполагам така си я купил колата и може би това е била причината за продажбата и.

Този пост е редактиран от daimler1: 11 януари 2018 - 10:38

  • 0

#4 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1258 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 11 януари 2018 - 10:54

Все ще са му измислили цаката на тоя блок в бг, въпроса е да се намери точния човек.


  • 0

#5 stilso

stilso

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    Mercedes A160

Публикувано 11 януари 2018 - 19:18

Здравейте колеги,притежатели на А класа.Ако някой може да помогне с разрешаването на моят проблем,ще съм Ви благодарен.   Преди година купих на жената въпросната кола и допреди месец-два нямаше сериозни проблеми-палеше от 3-4 път преэ лятото и 7,8-10 път през зимата.Сложих газов инжекцион  и нещата малко се влошиха с паленето сутрин.Палнеше ли веднъж,след това си пали всеки път.Прочетох  доста за проблемите с паленето  и реших да се заема с решението му....НО....Закарах я на майстор-два пъти диагностика-няма грешки,всички датчици работят....та се започна една смяна...горивна помпа,горивен филтър,дросел,рейката с дюзите,свещи,акумулатор и  НИЩО ....никаква промяна.На газ пали от 3-4 път...иначе си върви много добре,има мощност,не прекъсва,държи обороти и т.н. И така...в шах съм ??????

europegas  е уредбата.Забравих да кажа,че след съвсем леко пръскане със СТАРТ спрей пали веднага.

.


  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3440 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    Quattro А6 C4 AEL
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 11 януари 2018 - 19:30

Най-добре си смени майстора.Най-бързо и евтино ще стане.
Щото покрай спрея ми идват мисли за налягане на горивото в рейката,за филтърчето на рейката(би трябвало да има),за дюзи дори задръстен резервоар или сонда.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни