Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Играене на оборотите и гаснене


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 GavrilDushkov

GavrilDushkov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Копривщица
  • Автомобил:
    w124 200E

Публикувано 07 януари 2018 - 19:47

Здравейте, колеги!Имам следният проблем колата няма сеедно мощност както карам забива муцуната гасне и след напомпване на газта изчиства оборотите тръгвам и пак, сутрин трудно пали.Проблема го прави на газ на бензин е ок.Моля за мнения.
Благодаря предварително!
  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 08 януари 2018 - 11:59

Какъв е автомобила,с каква газова е обикновенна или газов инжекцион и най вероятно ще се наложи да посетиш някой майстор газаджия.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#3 GavrilDushkov

GavrilDushkov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Копривщица
  • Автомобил:
    w124 200E

Публикувано 09 януари 2018 - 16:15

Здравейте, колеги!Имам следният проблем играят оборотите на колата и при подаване на газ се оправя след това отново заглъхва и така проблема го прави на газ.На бензин проблема го няма.Колата е мерцедес 124 200Е 109коня карбуратор
  • 0

#4 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 09 януари 2018 - 16:46

Нямаше ли същата тема вчера, където беше писал Митко Фитнес..


  • 0

#5 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2839 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 януари 2018 - 17:28

Има но колегата явно не е успял да си намери темата от вчера и е пуснал нова. Обединил съм темите.


  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 януари 2018 - 19:44

Винаги ли го е имал проблема или е от скоро?Има ли плочка газовото или маркучите са набутани директно в карбуратора?
Или трябва да ходиш при газаджия или първо да си смениш филтрите на газта и евентуално ако не се оправи да си поиграеш с врътките на газовия маркуч.
Принципно при карбуратора е елементарно.Като да си нагласиш топлата вода да не ти пари като се къпеш.Само че трябва да се пробва и в движение,не само на място.
А,и освен нови филтри трябва да имаш газ в бутилката.
  • 0

#7 GavrilDushkov

GavrilDushkov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Копривщица
  • Автомобил:
    w124 200E

Публикувано 26 януари 2018 - 13:20

Благодаря, колега!Ами бутилката ми е голяма, ако не се лъжа 80л.Не съм я пробвал с повече от 30л с плочка е газта карах я на газаджия беше с два газови клапана стари, като света той махна единият, но се оказа оказа, че и двата изпускат и като си тръгнах към дома почна с прекъсванията, сложих един чисто нов клапан на ловато, но прлблема и досега го има...
  • 0

#8 Drionid

Drionid

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w124 e220

Публикувано 11 юни 2018 - 08:36

Мойта 124-ка е 2.2 бензин с газ и имаше подобни симптоми, само че ги правеше тия неща и на газ и на бензин. Майстора откри че кабела който отива към дебитомера е с разхлабена букса от другата страна (тоест не където влиза в дебитомера а от другия край на кабела) и се оказа че е паднала клемата (някаква скоба като тел) която го държи стегнато втъкнат. Мушна хубаво кабела и колата се оправи. Сега чакам за нова клема. 
Пробвай с тоя кабел ей така за всеки случай... 


  • 0

#9 Drionid

Drionid

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w124 e220

Публикувано 11 юни 2018 - 09:14

Мойта 124-ка е 2.2 бензин с газ и имаше подобни симптоми, само че ги правеше тия неща и на газ и на бензин. Майстора откри че кабела който отива към дебитомера е с разхлабена букса от другата страна (тоест не където влиза в дебитомера а от другия край на кабела) и се оказа че е паднала клемата (някаква скоба като тел) която го държи стегнато втъкнат. Мушна хубаво кабела и колата се оправи. Сега чакам за нова клема. 
Пробвай с тоя кабел ей така за всеки случай... 

Извинявам се, не дебитомер, а дросел :D 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни