Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем в скоростната, хидрото ли е, не е ли..?


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 koicho

koicho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E270

Публикувано 03 януари 2018 - 14:04

Привет, колеги. W211, E270 5 степенния автомат. Проблема е добре познат на повечето тук - като е студена се колебае и сменя рязко, киква неприятно и се чува и усеща едно РРРР + вибрация. Въпросът тук е, че по-предишния собственик на моята се оказа GelevP, с който се запознахме и ми помогна да изчистя други дреболийки. Той ми сподели, че с въпросния хидротрансформатор е имал проблеми и го е рециклирал, а и не само него, правил е и други ремонти по скоростната. Съответно се чудя дали за тези 20-30к изминати от ремонта насам е възможно да е заминал хидротрансформатора, и ако не е той, къде да търся проблема? На диагностиката не вади нищо свързано със скоростната и просто се чудя откъде да започна. Другата драма е, че нямам читав майстор...Идеи?


  • 0

#2 koicho

koicho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E270

Публикувано 05 януари 2018 - 17:26

Някой? Нещо?


  • 0

#3 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2018 - 22:29

Започни със смяната на маслото и проведете една адаптация .Замислянето спокойно моге да е и от електрохидравличните клапани , които 80 % от случаите опекат мозъка и си замине електрониката ,


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 05 януари 2018 - 22:32

Като начало проверете нивото на маслото в скоростите, а най-добре го сменете, както е предложил колегата по-горе.


  • 0

#5 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2018 - 22:56

В една тема преди време колега беше писал за тези груби смяни на студен двигател, че се дължат на lock up соленоида, който оригинален е около 100лв.

А пък човек с познания в СТАР диагнозата може да види как са живите данни на скоростите и да даде насоки за проблема.


  • 0

#6 koicho

koicho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E270

Публикувано 08 януари 2018 - 13:01

Благодаря на всички, подхващаме я и ще видим къде ще му излезе края..


  • 0

#7 koicho

koicho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E270

Публикувано 09 януари 2018 - 15:30

Интересен развой на събитията: закарах я за цялостен преглед. Диагностиката показа следното в скоростната кутия: Терминал 87 недостатъчно напрежение 2600. Engine coolant pump motor open circuit. Wiring engine coolant pump relay. Oтделно има омасляване. Съответно най-адекватната мисъл е, че в ниските градуси се държи така, заради малко масло. За жалост нямаха мерителна пръчка въпросните майстори. Но мисля да я закарам при Джемини за диагностика и смяна на маслото. Съответно ще трябва да измият, да видят къде сълзи или капе и да оправят проблема, след това и смяна на маслото. Мнения за там?


  • 0

#8 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 18 януари 2018 - 20:05

Интересен развой на събитията: закарах я за цялостен преглед. Диагностиката показа следното в скоростната кутия: Терминал 87 недостатъчно напрежение 2600. Engine coolant pump motor open circuit. Wiring engine coolant pump relay. Oтделно има омасляване. Съответно най-адекватната мисъл е, че в ниските градуси се държи така, заради малко масло. За жалост нямаха мерителна пръчка въпросните майстори. Но мисля да я закарам при Джемини за диагностика и смяна на маслото. Съответно ще трябва да измият, да видят къде сълзи или капе и да оправят проблема, след това и смяна на маслото. Мнения за там?

Колега стана ми интересно за тази електрическа водна помпа - би ли сподели къде се намира и аз съм с Е 270 но си мисля че има само 1 водна помпа на ремъка !?
  • 0

#9 koicho

koicho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E270

Публикувано 29 януари 2018 - 14:27

Tази грешка излезна на някаква обща диагностика, която ползвахме, на СТАР диагностиката я нямаше...иначе нямам идея къде се намира, ако трябва да съм честен..


  • 0

#10 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 24 февруари 2018 - 10:49

Рециклирах скоростната кутия в Варна - клапанно тяло, хидро и преглед на съединителите- клапана на хидрото беше изял леглото дори да го смените пак няма да работи нормално , трябва да се рециклира тялото. Разхода на гориво падна с около 1л / 100 по борд компютър - 200 км на отиване 6.7 на връщане 5.5 средна скорос 110, колата сякаш се движи по леко след ремонта.
  • 0

#11 vbogoev

vbogoev

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 300 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W212 E350 CDi
    W211 Е320 CDi - открадната
    W201 190E

Публикувано 24 февруари 2018 - 15:55

Рециклирах скоростната кутия в Варна - клапанно тяло, хидро и преглед на съединителите- клапана на хидрото беше изял леглото дори да го смените пак няма да работи нормално , трябва да се рециклира тялото. Разхода на гориво падна с около 1л / 100 по борд компютър - 200 км на отиване 6.7 на връщане 5.5 средна скорос 110, колата сякаш се движи по леко след ремонта.


Във Софтелектроникс ли ги рециклира нещата и за колко пари, ако не е тайна?
  • 0

#12 n_niki

n_niki

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 157 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E270 W211 2004г.

Публикувано 24 февруари 2018 - 18:34

В другия сервиз МиД , 1950лв - хидро, клапанно със сменен селеноид на хидрото и всички уплътнения, 1 пакет феродо на 2ра предавка, масло филтър и букса гаранци 1 г. Софтелектроникс не ми вдъхнаха доверие по телефона ... гаранция ми казаха 6месеца и цените им бяха малко по високи а и организацията също. Един човек отговаря за хидрото , после звъниш на друг за клапанно тяло и като цяло разправия за да разбереш една суха цена . Тука като организация и обслужване ме впечатлиха - всичко беше точно - време на изпълнение т.н но ще видим кутията как ще е!

Този пост е редактиран от n_niki: 24 февруари 2018 - 18:39

  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни