Към съдържанието

  •  

Снимка

Проблем с торк и грешка Р2783


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 galant

galant

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB W209

Публикувано 18 декември 2017 - 19:14

Здр.колеги.Имаме един проблем с една 7г троник плюс.Колата е ЦЛС 350ЦДИ 2011г..При диагностика даде грешка Р2783(силата на триене на съединителя за блокировка на торк е твърде висока-някъде го превеждат температурата).Имаше симптоми на торк,клатеше обороти,загуба на мощност и прочие.Сменихме торка,масло(старото имаше стружки),филтър адаптаций и на магистрала отново без мощност и същата грешка.Сменихме клапана за управление и пак така на магистрала.Сменихме платка понеже е възможно и управлението да греши,адаптаций със стардиагноз и пак така.В колата след 50км/ч започва бучене като от лагер до към 90,после до 130 е ок и към 140 започва пак.Като намалям (без спирачки като падне на 40км/ч и около950-1000об/мин бученето става вибрация и резонира по купето.Грешки никакви в мотора.В сервиза всичко е свършено както трябва и няма съмнение.С новия торк оборотите не клатят но грешката е факт.Не знам висящ лагер може ли да прави чак такъв проблем,диф?Ако някой се е сблъсква всичко ще ми е от полза.Поздрави!


Този пост е редактиран от galant: 18 декември 2017 - 19:14

  • 0

#2 zoro61

zoro61

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:

Публикувано 18 декември 2017 - 20:45

Обърни внимание на стружките които е имало преди ремонта!Една шайба да има износена и проблема е налице!722.9 ясно!Кой е точният модела на колата 218.323?ИИскам да погледна в EPC-то!Прилича на механичен проблем!

 


Този пост е редактиран от zoro61: 18 декември 2017 - 20:58

  • 0

#3 galant

galant

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB W209

Публикувано 18 декември 2017 - 21:25

Да,218.323...а ЕРС какво е?


  • 0

#4 zoro61

zoro61

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:

Публикувано 18 декември 2017 - 21:43

 EPC OEM КАТАЛОГ ЗА ИДЕНТИФИКАЦИЯ НА ОРИГИНАЛНИ ЧАСТИ за Mercedes-Benz!


  • 0

#5 galant

galant

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 12 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB W209

Публикувано 18 декември 2017 - 22:27

Голяма главоблъсканица стана.Аз си мисля че това "бучене" ще има нещо общо с грешката и торка,но и при стария торк бучеше и при новия.И един път като изгуби мощност и става като че ли по осезаемо.Вибрацията за която писах при падане на скороста и оборотите става доста по силна заедно с бученето.Бученето не се влия от оборотите а от скороста и шума се променя при натискане и пускане на газта.Ако леко докосна педала в движение някак намаляваШвсе едно го обира този звук)


Този пост е редактиран от galant: 18 декември 2017 - 22:31

  • 0

#6 zoro61

zoro61

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:

Публикувано 19 декември 2017 - 22:27

Много неизвестни!Но грешката казва че проблема е в ск.кутия!След като са сменили доста неща,ме навежда на мисълта,че нещо е пропуснато!Гледани ли са живи данни с стар диаг. на температурата на ATF маслото в кутията?Кое масло по спецификация е налято?Може и сензор за скорост да е!

Този пост е редактиран от zoro61: 19 декември 2017 - 22:32

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни