kdlМинусът е, че Октавиите са с един крив автомат.
Моля те, дай малко инфо, че съм се насочил към автомат!
Този пост е редактиран от aalexieff: 19 декември 2017 - 11:02
Публикувано 19 декември 2017 - 11:00
kdlМинусът е, че Октавиите са с един крив автомат.
Моля те, дай малко инфо, че съм се насочил към автомат!
Този пост е редактиран от aalexieff: 19 декември 2017 - 11:02
Публикувано 19 декември 2017 - 11:14
Публикувано 19 декември 2017 - 11:16
Използват DSG. Като цяло кутията е впечатляваща, поведението е ненормално добро и е удоволствие за каране.
Тази кутия е благословията и бича на цялата VAG група.
В Русия имаше дори някакъв много сериозен скандал около нея, където бяха забранени за продажба цели продуктови серии автомобили заради кутията, но нямам възможност да се разровя за детайлите.
Трябва да сменя без да разбереш. Ама наистина без да разбереш. Не го усещаш в колата изобщо, няма пребоксуване, заклащане, единствено по шума на двигателя се познава и по оборотомера.
Ако има най-малкото хълцане, аз бих внимавал.
Маслото ѝ се сменя на 30ина х.км. реално. Можеш да рискуваш до 50, но при 30, със сигурност изкарва 200х.км. Проверено е на няколко коли.
Отделно имат някакви серии, които от завода са били пълнени с грешно масло, понеже VAG имат фабрики къде ли не. Не е конкретно за Шкода, но имай предвид, че абсолютно същите кутия и мотор се слагат на доста модели още (унифицирана платформа все пак).
Потърси информация из нета и не се плаши много. Горенаписаното е по спомени и не претендирам за изчерпателност.
Аз бих си взел кола с тази кутия, но само ако съм убеден в историята ѝ: както въпросната vRS-ка: 3годишна, на 30х.км, служебната кола на един приятел.
Публикувано 19 декември 2017 - 12:24
Аз съм с такава кутия и аз му треперих в началото доста ..... Не е толкова страшно. Щом тук ги правят вече за по 300 евра, колко ли е в Бг?
Публикувано 19 декември 2017 - 13:45
Kustendil не е ли във BG .
Публикувано 19 декември 2017 - 13:58
DSG е къде-къде по издържливо и здраво от истинския бич на скоростните кутии на VAG - мултитроника.Тази кутия е благословията и бича на цялата VAG група.
Публикувано 19 декември 2017 - 14:15
Kustendil не е ли във BG .
Кюстендил e в Бг, Париж не
Публикувано 19 декември 2017 - 15:14
DSG е автоматизирана ръчна кутия с два съединителя, за служебна кола е чудесна или нова от магазина, когато я купуваш на старо за съжаление нещата не стоят точно така... Двата съединителя, масло и труд са няколко хиляди лева и това е обслужване, не говорим за нещо счупено. 2.0тди CR (common-rail) двигателите им са хубави въпреки скандалите с емисиите.
Аз лично харесвам шкодите, получаваш това за което плащаш. За парите за които ще смениш на ръчните скорости съединител+ притискател + демпфер + лагер или ако се наложи да обслужиш DSG със сигурност в тия пари ще оправиш какъвто и да било проблем при 7G-троника на мерцедеса.
204ката не страда от проблемни електроники, om651 се води проблемен мотор в началото (в първите години страда от дюзи), при фейслифта повечето проблеми са оправени но пак има обслужване на ангренаж което е доста работа и се свалят мотор и скорости.
Публикувано 19 декември 2017 - 21:36
Много важно е да се уточни,че ако ще е DSG,то трябва да 6 степенния вариант.Моя Пасат е с тази кутия.Доста по-безпроблемна от DSG7 от която е и лошата слава на автомата на VW,който е със сух съединител и винаги e филм.DSG6 иска само маслото да се сменя на време и всичко е наред.Разбира се,има си и от задкормилното устройство.Това,че е обсужването на DSG e по-скъпо от 7GTronic са глупости.Смяната на маслото на едната е 250лв,а на другата 500лв.Смяна на съединителя на DSG-то с отстъпка ще излезе под 2хил.лв.И при двете може да излезнат скъпи ремонти,но 7GTronic е далеч по-сложна кутия от DSG.
Колкото до OM651,проблеми си имат не само в началото.Случаи на заминали мотори има много и то под 300хил.км.Пак ще спомена последният случай,E-класа 212 на 260хил.км. 2011г..Износени пети на колянов вал,крив блок,надрани балансиращи валове и едни 5к. му отлетяха на човека.Надявам се от 2012-2013г. да е по-добре,но е рано още да се каже.За сега всеки го избягва този мотор и то с право.
Този пост е редактиран от DEOdriver: 19 декември 2017 - 21:37
Публикувано 20 декември 2017 - 00:23
Публикувано 20 декември 2017 - 00:34
Този пост е редактиран от drjivago: 20 декември 2017 - 00:36
Публикувано 20 декември 2017 - 09:11
Нека поговорим за системите 4x4, че ми се иска колата да е вече с такава!
SAMURAIJACK бих препоръчал модификацията Scout
Като чета не виждам голяма разлика от О3 Combi 4x4 и Scout, разликите са 12 мм по висок клирънс, усилени брони и пластмасови защити по калниците на Scout.
Какво ще кажете за 4Matic на Ц-класата?
daimler1
"добрата"кутия,ама защото е 4×4,и в повечето случаи дори производителя слага по-простата,елементарна кутия заради голямото натоварване на трансмисията.
Това така ли е? Автомобилите със система 4х4 са с по-здрави СК?
Публикувано 20 декември 2017 - 13:37
4 matic на W204 са предимно моторизирани с 350CDI,по рядко срещани са С250CDI първоначално цената там вече е друга, а и обслужването е по скъпо. Ако няма да ходиш на село, да катериш Пирин на 1ви януари за какво ти е?
пп. Фейс 204ка, 4х4 са вече 7G tronic +, поправете ме ако греша.
Публикувано 20 декември 2017 - 18:03
Пак да кажа,че примери с втора употреба коли са неадекватни.В повечето случаи изобщо не е ясна сервизната история.На един му се случва едно,на друг-друго!
Единия вариянт е да имаш голям късмет,другия вариянт е да изкарваш добри пари.
На колегата DEO ,Пасат-а е с "добрата"кутия,ама защото е 4×4,и в повечето случаи дори производителя слага по-простата,елементарна кутия заради голямото натоварване на трансмисията.Ама пак е строго индивидуално,в зависимост как е карана колата.
Е-класата беше купена от Белгия с пълна сервизна история в Мерцедес(проверена е).Доста от Спринтерите с тези мотори също страдат,явно натоварването им идва в повече.
Да,колата ми е 4х4 и за това е с DSG6.Няма такова спокойствие и радост от двойното предаване,особено сега.За това и препоръчвам колегата да си вземе 4x4,но не 4matic.
Публикувано 21 декември 2017 - 09:54
vanko1988
Мерца ще ти носи много по-приятно усещане докато караш
Ванка, да така е, но като ми се заключи волана на очиларката и никой не се наема да я оправи и Слава Богу, че се случи в Павликени, усещането беше ....
az_be
Ако няма да ходиш на село, да катериш Пирин на 1ви януари за какво ти е?
Да прав си, аз съм в Централна Северна България и тук при нас като се замисля нямаме повече от месец два мокри и снежни пътища, но ...
Няма такова спокойствие и радост от двойното предаване
Този пост е редактиран от aalexieff: 21 декември 2017 - 09:55
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни