Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

s204 facelift или octavia 3 combi?Предстояща покупка!


  • Please log in to reply
33 мнения по тази тема

#16 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 декември 2017 - 11:00

kdl

Минусът е, че Октавиите са с един крив автомат.

 

 

Моля те, дай малко инфо, че съм се насочил към автомат!


Този пост е редактиран от aalexieff: 19 декември 2017 - 11:02

  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#17 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 19 декември 2017 - 11:14

Между двете коли... w204, разбира се. Няма място за сравнение. Като прибавим в уравнението и парите (10к) обаче всичко се обръща. За 10к няма как читава 204 фейс. Много се кефя като някой извади най-евтината в целият интернет и каже: Ето има! Еми има, ама трябва да си луд.

А ако си пишем истории, че да хвалим шкода (която наистина е симпатична кола), ми да кажа и аз за Бенцове. Един приятел си взе 212 от магазинът преди 4-5 години и вече 380к км НИЩО не се е обадило. Само обслужване. Общо взето всичко ново си държи в днешно време. Познавам хора в Даймлер, контролът е чудовищен. Даймлер не позволяват компромис, името им е най-важно. Стига с тия глупости за счетоводителите и т.н. На тях им е пределно ясно, че само с фаца не става, и че мерцедес да е мерцедес трябва и квалитет.
  • 0

#18 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 декември 2017 - 11:16

Използват DSG. Като цяло кутията е впечатляваща, поведението е ненормално добро и е удоволствие за каране.

Тази кутия е благословията и бича на цялата VAG група.

В Русия имаше дори някакъв много сериозен скандал около нея, където бяха забранени за продажба цели продуктови серии автомобили заради кутията, но нямам възможност да се разровя за детайлите.

Трябва да сменя без да разбереш. Ама наистина без да разбереш. Не го усещаш в колата изобщо, няма пребоксуване, заклащане, единствено по шума на двигателя се познава и по оборотомера.

Ако има най-малкото хълцане, аз бих внимавал.

Маслото ѝ се сменя на 30ина х.км. реално. Можеш да рискуваш до 50, но при 30, със сигурност изкарва 200х.км. Проверено е на няколко коли.

Отделно имат някакви серии, които от завода са били пълнени с грешно масло, понеже VAG имат фабрики къде ли не. Не е конкретно за Шкода, но имай предвид, че абсолютно същите кутия и мотор се слагат на доста модели още (унифицирана платформа все пак).

 

Потърси информация из нета и не се плаши много. Горенаписаното е по спомени и не претендирам за изчерпателност.

Аз бих си взел кола с тази кутия, но само ако съм убеден в историята ѝ: както въпросната vRS-ка: 3годишна, на 30х.км, служебната кола на един приятел.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#19 st16me

st16me

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил

Публикувано 19 декември 2017 - 12:24

Аз съм с такава кутия и аз му треперих в началото доста .....  :blush  Не е толкова страшно. Щом тук ги правят вече за по 300 евра, колко ли е в Бг?


  • 0

#20 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 19 декември 2017 - 13:45

Kustendil не е ли във BG .


  • 2

#21 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 19 декември 2017 - 13:58

Тази кутия е благословията и бича на цялата VAG група.

DSG е къде-къде по издържливо и здраво от истинския бич на скоростните кутии на VAG - мултитроника.
  • 0

#22 st16me

st16me

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил

Публикувано 19 декември 2017 - 14:15

Kustendil не е ли във BG .

 

Кюстендил e в Бг, Париж не  :) 


  • 0

#23 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 19 декември 2017 - 15:14

DSG е автоматизирана ръчна кутия с два съединителя, за служебна кола е чудесна или нова от магазина, когато я купуваш на старо за съжаление нещата не стоят точно така... Двата съединителя, масло  и труд са няколко хиляди лева и това е обслужване, не говорим за нещо счупено. 2.0тди CR (common-rail) двигателите им са хубави въпреки скандалите с емисиите.

 

Аз лично харесвам шкодите, получаваш това за което плащаш. За парите за които ще смениш на ръчните скорости съединител+ притискател + демпфер + лагер или ако се наложи да обслужиш DSG със сигурност в тия пари ще оправиш какъвто и да било проблем при 7G-троника на мерцедеса.

204ката не страда от проблемни електроники, om651 се води проблемен мотор в началото (в първите години страда от дюзи), при фейслифта повечето проблеми са оправени но пак има обслужване на ангренаж което е доста работа и се свалят мотор и скорости.


  • 0


#24 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 19 декември 2017 - 21:36

Много важно е да се уточни,че ако ще е DSG,то трябва да 6 степенния вариант.Моя Пасат е с тази кутия.Доста по-безпроблемна от DSG7 от която е и лошата слава на автомата на VW,който е със сух съединител и винаги e филм.DSG6 иска само маслото да се сменя на време и всичко е наред.Разбира се,има си и от задкормилното устройство.Това,че е обсужването на DSG e по-скъпо от 7GTronic са глупости.Смяната на маслото на едната е 250лв,а на другата 500лв.Смяна на съединителя на DSG-то с отстъпка ще излезе под 2хил.лв.И при двете може да излезнат скъпи ремонти,но 7GTronic е далеч по-сложна кутия от DSG.

 

Колкото до OM651,проблеми си имат не само в началото.Случаи на заминали мотори има много и то под 300хил.км.Пак ще спомена последният случай,E-класа 212 на 260хил.км. 2011г..Износени пети на колянов вал,крив блок,надрани балансиращи валове и едни 5к. му отлетяха на човека.Надявам се от 2012-2013г. да е по-добре,но е рано още да се каже.За сега всеки го избягва този мотор и то с право.


Този пост е редактиран от DEOdriver: 19 декември 2017 - 21:37

  • 0

#25 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 декември 2017 - 00:23

Пак да кажа,че примери с втора употреба коли са неадекватни.В повечето случаи изобщо не е ясна сервизната история.На един му се случва едно,на друг-друго!
Единия вариянт е да имаш голям късмет,другия вариянт е да изкарваш добри пари.
На колегата DEO ,Пасат-а е с "добрата"кутия,ама защото е 4×4,и в повечето случаи дори производителя слага по-простата,елементарна кутия заради голямото натоварване на трансмисията.Ама пак е строго индивидуално,в зависимост как е карана колата.
  • 0

#26 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 декември 2017 - 00:34

Факт е, че Мерцедесите се сравняват като надеждност с други марки, но през втория та даже третия им живот.

Този пост е редактиран от drjivago: 20 декември 2017 - 00:36

  • 1

#27 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 декември 2017 - 09:11

Нека поговорим за системите 4x4, че ми се иска колата да е вече с такава!

 

 

SAMURAIJACK бих препоръчал модификацията Scout 

Като чета не виждам голяма разлика от О3 Combi 4x4 и Scout, разликите са 12 мм по висок клирънс, усилени брони и пластмасови защити по калниците на Scout.

Какво ще кажете за 4Matic на Ц-класата?

 

 

 

daimler1

 

 "добрата"кутия,ама защото е 4×4,и в повечето случаи дори производителя слага по-простата,елементарна кутия заради голямото натоварване на трансмисията.

Това така ли е? Автомобилите със система 4х4 са с по-здрави СК?


  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#28 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 20 декември 2017 - 13:37

4 matic на W204 са предимно моторизирани с 350CDI,по рядко срещани са С250CDI  първоначално цената там вече е друга, а и обслужването е по скъпо. Ако няма да ходиш на село, да катериш Пирин на 1ви януари за какво ти е?

 

пп. Фейс 204ка, 4х4 са вече 7G tronic +, поправете ме ако греша.


  • 0

#29 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 20 декември 2017 - 18:03

Пак да кажа,че примери с втора употреба коли са неадекватни.В повечето случаи изобщо не е ясна сервизната история.На един му се случва едно,на друг-друго!
Единия вариянт е да имаш голям късмет,другия вариянт е да изкарваш добри пари.
На колегата DEO ,Пасат-а е с "добрата"кутия,ама защото е 4×4,и в повечето случаи дори производителя слага по-простата,елементарна кутия заради голямото натоварване на трансмисията.Ама пак е строго индивидуално,в зависимост как е карана колата.

 

Е-класата беше купена от Белгия с пълна сервизна история в Мерцедес(проверена е).Доста от Спринтерите с тези мотори също страдат,явно натоварването им идва в повече.

Да,колата ми е 4х4 и за това е с DSG6.Няма такова спокойствие и радост от двойното предаване,особено сега.За това и препоръчвам колегата да си вземе 4x4,но не 4matic.


  • 0

#30 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 декември 2017 - 09:54

vanko1988 

Мерца ще ти носи много по-приятно усещане докато караш

 

Ванка, да така е, но като ми се заключи волана на очиларката и никой не се наема да я оправи и Слава Богу, че се случи в Павликени, усещането беше ....

 

az_be  

Ако няма да ходиш на село, да катериш Пирин на 1ви януари за какво ти е?

 

Да прав си, аз съм в Централна Северна България и тук при нас като се замисля нямаме повече от месец два мокри и снежни пътища, но ... 

 

DEOdriver

Няма такова спокойствие и радост от двойното предаване


Този пост е редактиран от aalexieff: 21 декември 2017 - 09:55

  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни