Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Шум при студено време, подозирам хидравликата.


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#16 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 202 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 11 декември 2017 - 23:19

Оспамихме темата на колегата.

Приста имат масла с одобрение 229.3, 229.5

От друга страна маслата на Red Line, нямат одобрение от MB. Това, че не са си платили, за одобрението на MB не ги прави по лоши от тези на Приста, или от тези на Петронас, които слагат първоначално от завода; даже не са в една категория :)


  • 0

#17 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 12 декември 2017 - 01:22

Е масла като Red Line и Amsoil са друга бира, но тук обсъждахме Febi vs оригинално или друго но с одобрение, (не Приста) а например Fuchs PSF .

Този пост е редактиран от Bokouser: 12 декември 2017 - 01:26

  • 0

#18 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 декември 2017 - 09:58

Малко ъп по темата. Снощи я проверих и се оказа липса на хидравлична течност. Беше под минимума, но заради топлото време нямаше никакви шумове като я запалих, а тя беше студена. Веднага реагирах и днес ще долея за да мога да изкарам 2-3 седмици, че колата ми е необходима и не мога да я оставям в сервиза кой знае колко дълго време. А пък и майстора ми каза, че е много зает и няма да може да я вземе. По-интересното е че като оглеждах казанчето, видях  сравнително пресен теч и не беше малко. Имаше масло върху маркуча, който (предполагам) връща обратно течността в казанчето и/ или о-пръстена който е зад самото казанче. Това ще се установи при смяната на течността и свалянето на казанчето. Надявам се да е или от уплътнението, или от разхлабена скоба на маркуча, но ми минава през акъла и самия маркуч да е спукан. Защото маркуча беше мокър по по-голяма част от продължението си, но може и просто от разхлабената скоба да се стича по него и да го овлажнява. Така или иначе ще се сваля казанчето за пълна смяна на течността и затова днес ще мина през СС да проверя за уплътнението (дано да го имат налично) и масло.

Вече при самата интервенция ако изскочи нещо различно ще пиша пак.


Този пост е редактиран от Klimfilt: 13 декември 2017 - 09:59

  • 0

#19 ml500

ml500

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ

Публикувано 25 декември 2017 - 16:06

Имах същия проблем преди години.

Оказа се о-пръстена, течеше все повече и повече докато не свалихме казанчето и не сменихме самия о-пръстен.

Системата е така устроена, че и малко течност да липсва почва да вие при движение на волана.

Когато поработи, от загряването маслото се разширява и виенето изчезва.

Тъй като доливах през ден, маслото се подмени изцяло за седмица-две.

Вече няколко години си карам с Феби и нямам никакви проблеми.

Аз също се бях приготвил да свалям помпи, рейки и други чудесии, но дявола се оказа най-безболезнения.


  • 0

#20 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 декември 2017 - 10:39

Да и моят майстор като имаше малко свободно време я  погледна и каза, че е о-пръстена, и че било често срещано. О-пръстена и маслото съм ги купил вече (маслото е Титан, защото в СС ми казаха, че 24лв е 0.5л бутилка, а Титана 23.5 лв. 1 литър). Според моят майстор и с маслото на Феби, което нямало одобрение по БеВо съм щял да мина, но аз прецених, че искам Титан. Аз за сега само един път долях (преди две седмици) и за сега няма проблем и не съм чул да вие, но пък и е нереално топло тези дни... Аз ще го сменя изцяло, защото от 3 години поне не е сменяно, а пък и така или иначе ще се сваля казанчето. Остава да успеем да се уцелим с майстора ми, че или той зает, или аз и малко го отлагаме, но се надявам до средата на януари проблемът да е отстранен.


  • 0

#21 apius

apius

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML 320 cdi w164

Публикувано 09 април 2018 - 20:50

И при мен се получиха вибрации и "свирене" при въртене на волана, особено на място и при студен мотор. Нивото в казанчето беше ниско, под минимума. Долях FUCHS PENTOSIN PSF

 

DSCN0146_1.500x500.500x500.jpg?f72d26a10

Засега настъпи тишина.


Този пост е редактиран от apius: 09 април 2018 - 20:54

  • 0

#22 NikolovN

NikolovN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 02 май 2018 - 13:18

Волана по твърд ли е от обичайното?

Аз сменях клапан миналата седмица.

При първо палене няма хидравлика. Чак на третото гасене и палене се появяваше.

И волана беше твърд

 

Колега, сподели моля за този клапан (какъв е що е), че на мен от известно време сутрин, на студено време, хидравликата докато дойде трябва да напъвам волана. Чува се едно прицъкване и тогава зацепва. Да не би да е от него...?


  • 0

#23 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 май 2018 - 11:58

От лявата страна на рейката е. При завъртян волан пълен ляв ще го видиш. На две болчета е и буксата. То й отговаря за твърдостта на волана

Това е:  https://bestparts.ki...-sl-r230-r-w251

 

Тука ми искаха 750 лв


  • 0

#24 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 юли 2018 - 20:42

Колеги, за съжаление ще ъпна малко темата ... От няколко дни имах много стряскащ шум при навит пълен волан и в 2те посоки. Проверих маслото, там си беше на ниво, след като го бях подменил преди това. Имах под ръка една малка камерка като стетоскоп по случайност в мен и я пуснах в резервоара. Видях, че мембраната вътре в него е заминала и като цяло липсва... Подмених казанчето с ново на Лемфьордер. Обаче сега ми е леко по-твърд волана и ми се струва, че бие на дясно колата, а имам и вибрации при ниска скорост. По-принцип летните гуми са ми остарели и това им е последният сезон, на тях отдавам вибрациите. Ще отида и на реглаж тази седмица, но ме стресна това с по-твърдия волан. Надявам се не е помпа или клапан, но искам да се провери при специалист. 
Моля, ако можете да ме насочите към качествен майстор, който разбира от хидравлика за преглед, защото моят майстор от утре заминава за Испания, а не ми се чака краят на септември. Става дума за София. Моля за съвети, бай Васил има ли опит с хидравлики или е само по мотора ?


  • 0

#25 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 юли 2018 - 13:12

Марто, не мога да помогна за проблема, но Бай Васо го сочат за специалист и по автоматични скорости, така че, хидравликата не би трябвало да е проблем за него, просто предполагам.


  • 0

#26 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 юли 2018 - 15:27

Мерси Еди, просто не искам всеки да пипа по колата. Днес смених гумите, защото ми писна и тресенето и тегленето изчезнаха. Минах на реглаж и баланс, всичко е ок.
Обаче си остана лекото хъркане при навит пълен ляв/десен волан и при минимално подаване на газ леко се усилва шума. Ще го проверя дали е свободен и може би ще се разходя до Лозен.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни