Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

E280 CDI (177)


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 bobaka01

bobaka01

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    BMW 530d

Публикувано 10 декември 2017 - 11:50

Здравейте колеги,имам питане за този мотор.

В мрежата информацията е оскъдна,или аз не търся добре.  :unsure

Интересувам се,надежден ли е този агрегат,на базата на 2,7 ли е?

Някъде дори попаднах на данни,че е 6-так. 

Като цяло ме интересува всичко,всяка информация ще ми бъде добре дошла.

Има ли някакви проблеми и тн.

 


  • 0

#2 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 декември 2017 - 15:18

Мотора си е чисто 3.2 цди,само че скопен на 177к.с,преди фейса е редови шестак ,а след фейслифта става V-образен и 190к.с.Карам такава и мога да кажа че върви супер ,а разхода е ,абе и той е супер .В София ми дава 10л/100км ,а на дълго от 6,8л/100км със 90-120км/ч-до 7,4 л/100км ми е качвала със 150-160км/ч магистрално каране.
За проблеми гледай ,като при закупуване на всяка кола и много важно гледай хубаво да я сръчкаш няколко пъти да видиш как е акутатора на турбото ,защото тук е вече с моторче не с вакум и ако е заминал ,влиза в авариен режим и турбината спира,ремонтира се но зависи сам ли ще си го правиш и поръчваш части или ще си купиш от тук ремонтен комплект или цял акутатор за 500кинта от турбо сервизите.Ремонта започва от 35 до 200-250лв и 500кинта за цял.
  • 0

#3 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 10 декември 2017 - 19:35

Мотора е ОК като цяло, но си има някои слабости говоря за фейсовия В-образния. Актуатора на турбото, мен за 350лв ми го оправиха в Колос май беше. Също казват, че разтягал верига, но аз нямам такъв опит. Има две-три места откъдето може да тече, но ремонта не е скъп. Дюзите са с пиезо-кристали, по 300-400лв на бройка за рециклиране. Като цяло ако е добре подържан и до към 300к километра би трябвало да няма сериозни проблеми.


  • 0

#4 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 10 декември 2017 - 19:41

177 коня ,значи говориш за редовия
Карам такъв вече 120 000км сменям само масля и филтри по мотора ;)
  • 0

#5 vonko1988

vonko1988

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1717 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    който носи кеф :)

Публикувано 10 декември 2017 - 20:17

а забравих 280 се чипва задължително да стане като 320, понеже всичко по системата е изчислено за 320


  • 0

#6 naseto1969

naseto1969

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 121 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:памплона
  • Автомобил:
    280 cdi 2006

Публикувано 11 декември 2017 - 06:21

след като го чипнах моя сьм много доволен, преди това беше малко муден, 280 цди 190к.с.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни