Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Съвет за покупка E280 4matick бензин и E500 4matickСъвет за покупка E280 4matick бензин и E500 4matick


  • Please log in to reply
67 мнения по тази тема

#1 knev

knev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Газора
  • Автомобил:
    Имал: w203 /w164
    Има: w201/ w203/ w211 / w212

Публикувано 09 декември 2017 - 23:30

Здравейте, след като смених няколко меркела дизели се отказах прословутата икомнмичност на дизелите и минах на вариянт бензин. Скоро купих w212 бензин , но 211 фейса ми е някак по изваяна и искам да взема втора 4х4 с бензинов агрегат. Гледах, карах и се спрях на ето тази: https://www.mobile.b...507737440764932   

Ако някой сподели и личен опит с посочения автомобил. Нов внос е от Швейцария, изключително свеж на фона на гледаните от мен.

v8 ка върви в пъти, но не можах да намеря достатъчно запазен и натоварен с нужните екстри екземпляр. 

Питането ми е относно конструктивни, детски и прочие небивали конструктивни проблеми с двигателите... като кутии са железните 5-ци, серията с фейса е изчистена от повечето проблеми... но какво се случва с тези двигатели. Да пусна темата е по повод тема която изчетох от пост тук из форумите за немислица в двигатели 112 и 113... а тия точно са в тоз кюп.

П.С. за дизел моля не пълнете темата... аман от хвалби,  от личен опит и такъв на мои близки, дизел мерцедес само нов.


  • 0

ABV


#2 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 10 декември 2017 - 01:35

Дъвкано е. Е280/350/500 фейсов е с конструктивен проблем в зъбните колела на балансиращия вал от първите години, по ВИН-а може да се установи дали твоята попада под тези бройки. НО съдейки по пробега, този проблем или го няма или е отстранен. Въздушния колектор също може да се каже, че е детска болест. А на тези километри се проявява. 1500лв ти е ремонта. При еърматика знаеш как е, 400лв възглавницата на рециклаж, отпада ти СПОРТ режима на втвърдяване. Оригинал +1000лв.


  • 0

#3 knev

knev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Газора
  • Автомобил:
    Имал: w203 /w164
    Има: w201/ w203/ w211 / w212

Публикувано 10 декември 2017 - 09:31

Колектора и той ли е с тия пеперудки? Колкото до км се надявам да е истински- внесен е за личен автомобил... но ще лъсне в Ивайджет идната седмица.

Зъбните колела, ми е известен проблема , но е за първите двигатели от 2004, пост знам че е решен проблема при тия след 2007-


Този пост е редактиран от knev: 10 декември 2017 - 09:34

  • 0

ABV


#4 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 10 декември 2017 - 10:19

Двигатели M112 и M113 нямат описаните проблеми и като цяло са много здрави.
W211 фейслифта е с M271/2/3 мотори и те са с проблемните зъбни колела(2 и 3) и верига(1).
  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 декември 2017 - 11:16

Колектора и той ли е с тия пеперудки? Колкото до км се надявам да е истински- внесен е за личен автомобил... но ще лъсне в Ивайджет идната седмица.
Зъбните колела, ми е известен проблема , но е за първите двигатели от 2004, пост знам че е решен проблема при тия след 2007-

Точно при фейса идва проблема,а не преди това.И то между 180 и 240000 км.,което за нас е малък пробег.И малка поправка,400 лв.е реманта на възглавницата,но после има ремонт и на амортисьора и на финала не ти работи втвърдяването.А ремонта на ама издържа не много дълго време.
Така че ако искаш да караш Мерцедес купуваш ново и се усмихваш,ако искаш да караш талига рециклираш...
  • 0

#6 knev

knev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Газора
  • Автомобил:
    Имал: w203 /w164
    Има: w201/ w203/ w211 / w212

Публикувано 10 декември 2017 - 12:21

...
Така че ако искаш да караш Мерцедес купуваш ново и се усмихваш,ако искаш да караш талига рециклираш...

Много точно го каза.  

 

Точно при фейса идва проблема,а не преди това.И то между 180 и 240000 км.,..

Как точно при фейса като 350 272к.с  двигателя го има и преди фейса ( в 211 съм виждал от 2005, в ЦЛС и S класата от 2004 и точно тези първите ревяха след 120 к км- имаше статии в аутобилд). Как само фейсовете ще проблема със зъбните... нали пост го решиха проблема, само не знам вече при коя серия и година (щях да взимам преди години cls точно с тоя двигател че ме караха да е след еди си коя година... така и не намерих, защото фейсовете на цлс 350 е с тия CGI дюзи... та се отказах тогава)? За v8 388 к.с е само при фейслифта на w211.

 

А колекторите какво се случва. При 280/320 190/224 к.с. дизела заради моторчето имаше ядове с клапите в колекторите. На тия кво не им е наред?


Този пост е редактиран от knev: 10 декември 2017 - 12:30

  • 0

ABV


#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 декември 2017 - 12:50

Кога започна да говориш за 350,като става въпрос за 500 от заглавието?
И аз говоря за М113.
350 е калпав и след фейса.И изобщо явно тия "нови" мотори конструктивно се нуждаят от ремонти за да са наред.Включително дизелите.Сега се сетиха да правят редови мотори.Ще поживеем и ще ги видим и тях.
  • 0

#8 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 10 декември 2017 - 13:48

https://www.mobile.b...59&slink=5h5snf
Същата кола, 2к отгоре. Ако след обстойна проверка в доверен сервиз, все още смяташ че това е твоят автомобил... Купуваш и си свиркаш.
  • 0

#9 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 10 декември 2017 - 13:52

Много точно го каза.  
 

Как точно при фейса като 350 272к.с  двигателя го има и преди фейса ( в 211 съм виждал от 2005, в ЦЛС и S класата от 2004 и точно тези първите ревяха след 120 к км- имаше статии в аутобилд). Как само фейсовете ще проблема със зъбните... нали пост го решиха проблема, само не знам вече при коя серия и година (щях да взимам преди години cls точно с тоя двигател че ме караха да е след еди си коя година... така и не намерих, защото фейсовете на цлс 350 е с тия CGI дюзи... та се отказах тогава)? За v8 388 к.с е само при фейслифта на w211.
 
А колекторите какво се случва. При 280/320 190/224 к.с. дизела заради моторчето имаше ядове с клапите в колекторите. На тия кво не им е наред?


Бъркаш колега, новата генерация мотори (м271-2-3) е след 2005, само след фейслифта на w211. W220 ползва само м112 и 113. S350 w220 си е пак м112, но леко борнат до 3.7 и е 245кс ако не се лъжа.
  • 0

#10 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 10 декември 2017 - 14:05

Е350 бензин 272к.с. го има и преди фейса (211).
  • 0

#11 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 10 декември 2017 - 19:58

Дай да го видим.
  • 1

#12 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 390 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 10 декември 2017 - 21:09

https://suchen.mobil...NDING&fnai=prev

https://suchen.mobil...Order=ASCENDING

https://suchen.mobil...e/details.html?

https://suchen.mobil...Order=ASCENDING

https://suchen.mobil...Order=ASCENDING

https://suchen.mobil...Order=ASCENDING


  • 0

#13 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 10 декември 2017 - 21:16

Съгласен. Повечето от проблемните мотори... имаше инфо от коя до коя дата са, са оправени гаранционно от Даймлер. Това не би следвало да е проблем при избор.
  • 1

#14 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 декември 2017 - 15:53

До определен номер на двигател са проблемните зъбни колела. В момента немога да намеря бюлетина в който споменават, кой е последния номер на проблемните баланс валове. 
За пример мога да дам че W203 с двигател М272, същия като на Е-класата която е харесал колегата и датата на производство е 20.09.2006г. е с подобрения баланс вал. Даже е 10 000бр. след проблемните.


  • 0
Публикувано изображение

#15 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 декември 2017 - 16:33

Ето намерих файла:
Цитат:
Applicable Models (Not Applicable to Model 164.156, 204 or 216.386): Equipped with M272 Engine Up to Serial No. 2729..30 468993 or M273 Engine Up to Serial No. 2739..30 088611. The material for the balance shaft sprocket and the timing chain guide wheel (idler) was modified on engines past the serial numbers listed above.

 

При двигател М272 след номер 2729..30 468993 вече са с подобрените зъбни колела на баланс вала. и съответно се слага баланс вал с нов ОЕМ номер.
 

Проблемен вал A2720301472
Заменено на: A2720302772
Прикачвам и снимка на моя баланс вал. Колата е с двигател М272 (272941 30 478658 произведена 20.09.06г.Прикачен файл  IMG_20171106_200156.jpg   261,29K   37 Брой сваляния

  • 1
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни