Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с празен ход w203 м271 компресор


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 08 декември 2017 - 21:05

Колеги моля за помощ! Тази вечер излизам с колата и всичко си беше ОК. Спирам да заредя бензин, качвам се в колата след 2 -3 светофара усещам сериозни вибрации на празен ход и оборотите падат почти до изгасване и после рязко се вдигат до около 1500. Естествено си помислих, че е кофти гориво и понеже бях сипал само 10литра веднага отивам на друга бензиностанция и зареждам 20 литра 98 с надеждата колата да се пооправи. Да ама не - проблема си стои и даже ми светна Check engine лампата и тресенето на празен ход не спира. Моля Ви кажете къде може в София да ми я закачат на Стар и евентуално да ме насочите какъв може да е проблема.


  • 0

#2 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 08 декември 2017 - 21:07

Предстои ми важно пътуване след 5 дни и искам да си оправя колата, така че ако има някой колега със Стар , който може да разгадае промлема ще съм му много благодарен и естествено ще си платя за услугата.

Благодаря ви предварително!


  • 0

#3 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 09 декември 2017 - 18:18

Колеги, никой ли не може поне с насоки да помогне какъв може да е проблема.Възможно ли е според вас да е от горивото?
  • 0

#4 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 декември 2017 - 18:25

Не вярвам.
Трябва все пак една диагностика.
Щом никой не отговаря, значи няма решение лесно само по форума
  • 0

#5 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 09 декември 2017 - 18:31

Мерси за отговора колега, то за диагностиката е ясно, но все пак гледам да имам някаква насока.Чета разни неща за сервизна кампания от 2008 за някакъв маркуч, който се намира под въздушния филтър. Съмнява ме и дебитомер, но странното е, че при движение колата няма проблеми.Ако откача буксата на дебитомера за проба дали ще си проличи дали е от него?
  • 0

#6 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 09 декември 2017 - 19:05

Някой може ли да ми препоръча добър сервиз в София, където да ми диагностицират проблема. В Силвър стар нещо не ми се ходи, освен ако нямам друг избор.


  • 0

#7 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 09 декември 2017 - 21:01

Генади, Петко, Бай Васил, в Подгумер....
  • 0

#8 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 09 декември 2017 - 22:02

Открих проблема. Скъсан маркуч за картерна вентилация. Тоя двигател бил известен с това , че се къса тоя маркуч. Имало е сервизна акция. Маркуча е изваден и в понеделник ще се поръчва нов. Отне ми 40 мин. разглобяване, само че като откачах кутията на филтъра изтървах едното винтче на дебитомера надолу до двигателя и не мога да го намеря. Някаква идея откъде може да намеря такова?
  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 декември 2017 - 23:34

Пробва ли да бандажираш маркуча с едно тиксо например за проба и да си сигурен че проблема е от него?
Винтче от специализирана железария или нещо втора употреба.
  • 0

#10 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 10 декември 2017 - 00:09

Маркуча е направо скъсан до скобата. Доста рових из нета и това се оказа редовен проблем на м271 мотора. Викат му "The 12 $ hose problem"  :) . Маркуча се къса на едно и също място до скобата, най-често между 50 и 150к км. Имало е сервизни акции по въпроса. Цели 4 пъти е сменян номера на частта. Моят е А203-018-04-82 - от най-първите дефектни маркучи. Най- новият маркуч  е с номер А203-018-12-82 и доколкото разбирам е от друг материал. Симптомите са описаните по горе. Моят беше скъсан изцяло, но явно е бил сцепен преди това, защото забелязвах леко играене на оборотите на празен ход, но реших, че си внушавам нещо и колата е наред. Е да де ама маркуча се скъса и стана голям проблем  :) . В понеделник ще звъня в Силвър Стар да поръчвам. Маркуча бил евтин, но доколкото разбирам в чужбина дилърите на марката вземали за 4 или 5 часа труд за смяна. Струва ми се неоправдано за маркуч за 25 лева, затова се хванах и си го извадих. Малко е пипкава работата -маха се кутията на филтъра, откача се дебитомер, разни кабели итн. А за изгубеното винтче ще питам дали продават такива крепежи при дилъра, ако не от някой сервиз или морга. Колегите с тоя мотор да имат едно наум с този маркуч, ако не им е бил сменен при акцията. Проблема се появявал при почти всички м271 компресорни мотори от периода 2003-2005 година. Колата изкарва Check engine лампа когато се скъса, както и моята. Записвала някакви грешки и на  4те цилиндъра, доколкото разбирам свързани с горивната смес. Когато сложа новия маркуч ще я занеса на диагностика да видя какво е записала. 

Надявам се тази информация да е полезна на колегите с такъв двигател.


  • 0

#11 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 10 декември 2017 - 08:23

Дано да се окаже от това и да приключиш с проблема.

...Надявам се тази информация да е полезна на колегите с такъв двигател.

Самият маркуч вижда ли се без разглобяване, ей така профилактично да му хвърля едно око.
  • 0

#12 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 10 декември 2017 - 08:28

Ами не, аз поне не можах да видя нищо. Трябва да се махне кутията на филтъра. Но ако усетиш подобни симптоми провери първо този маркуч.
  • 0

#13 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 10 декември 2017 - 08:31

Къса се точно до скобата долу до блока и мястото е доста неудобно за работа дори и при извадена кутия на филтъра.
  • 0

#14 Bokouser

Bokouser

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E350 CDI BlueEFF Avantgarde
    CL203 SportCoupé

Публикувано 10 декември 2017 - 08:34

Няма да е лошо като го слагаш да направиш някоя снимка къде точно се намира. Ако ти се занимава разбира се.
  • 0

#15 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Публикувано 10 декември 2017 - 08:36

Ок ще направя. Само ,че не знам кога ще я сглобявам. Дано тоя маркуч да го има в Силвър Стар наличен.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни