Колеги моля за помощ! Тази вечер излизам с колата и всичко си беше ОК. Спирам да заредя бензин, качвам се в колата след 2 -3 светофара усещам сериозни вибрации на празен ход и оборотите падат почти до изгасване и после рязко се вдигат до около 1500. Естествено си помислих, че е кофти гориво и понеже бях сипал само 10литра веднага отивам на друга бензиностанция и зареждам 20 литра 98 с надеждата колата да се пооправи. Да ама не - проблема си стои и даже ми светна Check engine лампата и тресенето на празен ход не спира. Моля Ви кажете къде може в София да ми я закачат на Стар и евентуално да ме насочите какъв може да е проблема.
Проблем с празен ход w203 м271 компресор
Започната от emmotoss, 08 дек 2017 - 21:05:23
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 декември 2017 - 21:05
#2
Публикувано 08 декември 2017 - 21:07
Предстои ми важно пътуване след 5 дни и искам да си оправя колата, така че ако има някой колега със Стар , който може да разгадае промлема ще съм му много благодарен и естествено ще си платя за услугата.
Благодаря ви предварително!
#3
Публикувано 09 декември 2017 - 18:18
Колеги, никой ли не може поне с насоки да помогне какъв може да е проблема.Възможно ли е според вас да е от горивото?
#4
Публикувано 09 декември 2017 - 18:25
Не вярвам.
Трябва все пак една диагностика.
Щом никой не отговаря, значи няма решение лесно само по форума
Трябва все пак една диагностика.
Щом никой не отговаря, значи няма решение лесно само по форума
#5
Публикувано 09 декември 2017 - 18:31
Мерси за отговора колега, то за диагностиката е ясно, но все пак гледам да имам някаква насока.Чета разни неща за сервизна кампания от 2008 за някакъв маркуч, който се намира под въздушния филтър. Съмнява ме и дебитомер, но странното е, че при движение колата няма проблеми.Ако откача буксата на дебитомера за проба дали ще си проличи дали е от него?
#6
Публикувано 09 декември 2017 - 19:05
Някой може ли да ми препоръча добър сервиз в София, където да ми диагностицират проблема. В Силвър стар нещо не ми се ходи, освен ако нямам друг избор.
#7
Публикувано 09 декември 2017 - 21:01
Генади, Петко, Бай Васил, в Подгумер....
#8
Публикувано 09 декември 2017 - 22:02
Открих проблема. Скъсан маркуч за картерна вентилация. Тоя двигател бил известен с това , че се къса тоя маркуч. Имало е сервизна акция. Маркуча е изваден и в понеделник ще се поръчва нов. Отне ми 40 мин. разглобяване, само че като откачах кутията на филтъра изтървах едното винтче на дебитомера надолу до двигателя и не мога да го намеря. Някаква идея откъде може да намеря такова?
#9
Публикувано 09 декември 2017 - 23:34
Пробва ли да бандажираш маркуча с едно тиксо например за проба и да си сигурен че проблема е от него?
Винтче от специализирана железария или нещо втора употреба.
Винтче от специализирана железария или нещо втора употреба.
#10
Публикувано 10 декември 2017 - 00:09
Маркуча е направо скъсан до скобата. Доста рових из нета и това се оказа редовен проблем на м271 мотора. Викат му "The 12 $ hose problem" . Маркуча се къса на едно и също място до скобата, най-често между 50 и 150к км. Имало е сервизни акции по въпроса. Цели 4 пъти е сменян номера на частта. Моят е А203-018-04-82 - от най-първите дефектни маркучи. Най- новият маркуч е с номер А203-018-12-82 и доколкото разбирам е от друг материал. Симптомите са описаните по горе. Моят беше скъсан изцяло, но явно е бил сцепен преди това, защото забелязвах леко играене на оборотите на празен ход, но реших, че си внушавам нещо и колата е наред. Е да де ама маркуча се скъса и стана голям проблем . В понеделник ще звъня в Силвър Стар да поръчвам. Маркуча бил евтин, но доколкото разбирам в чужбина дилърите на марката вземали за 4 или 5 часа труд за смяна. Струва ми се неоправдано за маркуч за 25 лева, затова се хванах и си го извадих. Малко е пипкава работата -маха се кутията на филтъра, откача се дебитомер, разни кабели итн. А за изгубеното винтче ще питам дали продават такива крепежи при дилъра, ако не от някой сервиз или морга. Колегите с тоя мотор да имат едно наум с този маркуч, ако не им е бил сменен при акцията. Проблема се появявал при почти всички м271 компресорни мотори от периода 2003-2005 година. Колата изкарва Check engine лампа когато се скъса, както и моята. Записвала някакви грешки и на 4те цилиндъра, доколкото разбирам свързани с горивната смес. Когато сложа новия маркуч ще я занеса на диагностика да видя какво е записала.
Надявам се тази информация да е полезна на колегите с такъв двигател.
#11
Публикувано 10 декември 2017 - 08:23
Дано да се окаже от това и да приключиш с проблема.
Самият маркуч вижда ли се без разглобяване, ей така профилактично да му хвърля едно око....Надявам се тази информация да е полезна на колегите с такъв двигател.
#12
Публикувано 10 декември 2017 - 08:28
Ами не, аз поне не можах да видя нищо. Трябва да се махне кутията на филтъра. Но ако усетиш подобни симптоми провери първо този маркуч.
#13
Публикувано 10 декември 2017 - 08:31
Къса се точно до скобата долу до блока и мястото е доста неудобно за работа дори и при извадена кутия на филтъра.
#14
Публикувано 10 декември 2017 - 08:34
Няма да е лошо като го слагаш да направиш някоя снимка къде точно се намира. Ако ти се занимава разбира се.
#15
Публикувано 10 декември 2017 - 08:36
Ок ще направя. Само ,че не знам кога ще я сглобявам. Дано тоя маркуч да го има в Силвър Стар наличен.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни